رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

نگاهی به گوشی Y9a هواوی؛ قابلیت‌های هیجان انگیز برای یک گوشی میان رده

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

3424_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

گوشی هواوی Y9a را می‌توان یکی از به‌روزترین گوشی‌های میان‌رده بازار ایران دانست. این گوشی با دارا بودن ویژگی‌هایی چون طراحی شکیل و مدرن، صفحه نمایش باکیفیت، چیپ‌ست مخصوص گیمینگ و شارژر پرسرعت توانسته به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار تبدیل شود. در ادامه این نوشتار به معرفی و بررسی برخی قابلیت‌های گوشی Y9a هواوی می‌پردازیم.

سری Y هواوی همواره جزء گوشی‌های ارزشمند این شرکت بوده‌اند و اغلب بیشترین کارایی و قابلیت‌ها را در ازای قیمت مناسب ارائه می‌کنند. گوشی Y9a هم از این قاعده مستثنی نبوده و یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های میان رده این برند در سال 2020 است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3424/huawei-y9a-overview_01.jpg

طراحی شکیل و جذاب

گوشی Y9a هواوی با داشتن نمایشگر تمام‌صفحه Ultra FullView، رنگ‌های برگرفته از آسمان و زبان طراحی مشابه گوشی‌های پرچم‌دار، از ظاهری جذاب و جوان‌پسند بهره می‌برد. طراحی گوشی Y9a به گوشی‌های لوکس نزدیک است که در این رده قیمتی به ندرت می‌توان آن‌ها را به دست آورد. هواوی در گوشی Y9a به منظور دستیابی به زیبایی بیشتر و صفحه نمایش بزرگ‌تر، از نمایشگر تمام‌صفحه بدون ناچ استفاده کرده است. بدین ترتیب این گوشی از دوربین سلفی پاپ‌آپ بهره می‌برد که در زمان فعال کردن دوربین، به طور خودکار از بدنه گوشی بیرون می‌آید.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3424/huawei-y9a-overview_02.jpg

یکی دیگر از مشخصات گوشی Y9a که موجب زیبایی آن شده، بهره‌گیری از رنگ‌های الهام گرفته از آسمان است. رنگ‌های گوشی Y9a (شامل نقره‌ای فضایی، صورتی شکوفه‌ای و مشکی نیمه‌شب) زیبایی و جلوه متفاوتی را به این گوشی بخشیده‌اند. هواوی به عنوان یک سازنده کهنه‌کار، تجربه بالایی در طراحی گوشی دارد. این سازنده در گوشی Y9a از طراحی خمیده‌ای برای بخش پشتی که از آن با عنوان طراحی سه بعدی با پوشش ویزه نانو یاد می‌شود، استفاده کرده است.

صفحه نمایشی بدون حاشیه

هوآوی Y9a به عنوان یک گوشی مدرن متعلق به سال 2020، از صفحه نمایش 6.63 اینچی IPS با رنگ‌های با طراوت و زاویه دیده گسترده بهره می‌برد. صفحه‌نمایش Ultra FullView این گوشی با نداشتن ناچ و کمترین حاشیه، فضای قابل استفاده بیشتری را برای نمایش محتوا فراهم کرده است. نمایشگر این گوشی با دارا بودن وضوح تصویر 2400x1080 پیکسل یا همان +FHD و بدون داشتن ناچ یا هرگونه بریدگی، لذت تماشای فیلم، وب‌گردی و کار با برنامه‌ها را دوچندان می‌کند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3424/huawei-y9a-overview_03.jpg

دوربین چهارگانه

با وجود مناسب بودن قیمت Huawei Y9a، این گوشی به دوربین پشتی چهارگانه مجهز شده است. دوربین اصلی گوشی Y9a هواوی دارای یک حسگر بزرگ 64 مگاپیکسلی 1/1.7 اینچی با لنزی با گشودگی دیافراگم f/1.8 است تا تصاویر را با دقت بسیار بالا ثبت کند. همچنین بهره‌مندی از حسگر بزرگ و دریچه دیافراگم مناسب، امکان گرفتن عکس‌ها و ویدئوهای باکیفیت در نور کم را ممکن ساخته است. این گوشی قادر به ضبط ویدئوی 4K است.

همچنین Y9a یک دوربین اولترا واید با میدان دید 120 درجه دارد تا بتوانید در عکس‌ها و ویدئوهای‌تان، سوژه‌ها و جزئیات بیشتری را ثبت کنید. این گوشی یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک حسگر عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی نیز دارد که کیفیت عکاسی از سوژه‌های نزدیک و افکت بوکه را بهبود می‌دهند. از دیگر ویژگی‌های کلیدی دوربین گوشی وای 9 ای می‌توان به لرزش‌گیر الکترونیکی برای کاستن اثرات لرزش دست در ضبط ویدئو و فیلترهای نرم‌افزاری اشاره کرد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3424/huawei-y9a-overview_04.jpg

با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی Y9a هم می‌توانید عکس‌های سلفی واضحی بگیرید و دیگران را مجذوب کیفیت عکس‌های خود کنید. این دوربین پاپ‌آپ در زمان کوتاهی از جای خود بیرون می‌آید و آماده عکس گرفتن یا ضبط ویدئو می‌شود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3424/huawei-y9a-overview_05.jpg

سخت‌افزار و چیپست مخصوص بازی

ویژگی متمایزکننده دیگر گوشی هواوی وای 9 ای بهره‌مندی از چیپست MediaTek Helio G80 است. این چیپست از فناوری ساخت بهینه، هسته‌های پردازشی پرقدرت و پردازنده گرافیکی مناسب برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی برخوردار است. باید گفت چیپست Helio G80 بکار رفته در گوشی Y9a یک انتخاب مناسب برای گیمینگ است. این چیپست از دو هسته پردازشی پرقدرت Cortex-A75 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز، شش هسته پردازشی Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و البته پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 بهره می‌برد.

هواوی گوشی Y9a را با هشت گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه کرده است که هر دو مورد از جمله بهترین ویژگی‌های این مدل به‌حساب می‌آیند.

باتری با دوام با شارژ سریع

گوشی Y9a به باتری نسبتا پرظرفیت 4200 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. هواوی همراه با این گوشی، شارژر پرسرعت SuperCharge خود را ارائه می‌کند که به گفته شرکت سازنده قادر است ظرف تنها 30 دقیقه تا 70 درصد باتری را شارژ کند. به‌لطف الگوریتم‌های هوش مصنوعی هواوی در کاهش مصرف انرژی و همچنین چیپست نسبتا کم‌مصرف این مدل، Y9a می‌تواند یک روز تمام کاربر را همراهی کند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گوشی و سایر محصولات هواوی، به وب‌سایت فارسی هواوی مراجعه کنید.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.