رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

ریپل: پاسخ کمیسیون بورس را می‌دهیم

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

پس از گذشت حدود یک هفته از ثبت شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه ریپل، این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که در مقابل اتهامات وارده از خود دفاع خواهد کرد.

به گزارش کوین تلگراف، دیروز ریپل لبز (Ripple Labs) با انتشار بیانیه‌ای وعده داد که در مقابل اتهامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا دفاع خواهد کرد. این در حالی است که قیمت ریپل با کاهشی شدید همراه شده است و در حال حاضر در محدوده ۰.۲ دلار معامله می‌شود.

در بیانیه ریپل آمده است:

مردم و رسانه‌ها تنها داستان را از زبان کمیسیون بورس و اوراق بهادار شنیده‌اند، در چند هفته آتی پاسخی به این شکایت را ارائه می‌کنیم تا این اتهامات ثابت‌نشده علیه ریپل را رفع کنیم.

در بخش دیگری از این بیانیه، ریپل ادعا می‌کند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از ریپل برای پایین‌کشیدن تمام صنعت ارزهای دیجیتال در آمریکا استفاده می‌کند. ریپل همچنین می‌گوید که این نهاد سال‌ها به‌دنبال ایجاد شفافیت قانونی در ارتباط با ارزهای دیجیتال بوده است و تا به اینجا این تلاش‌ها هیچ فایده‌ای نداشته است.

دیروز شاهد حذف ریپل از صرافی‌هایی نظیر کوین بیس و اوکی کوین (OKCoin) بودیم. بسیاری معتقدند که این اقدام کوین بیس، تیر خلاص به ریپل و نتیجه دعوی قانونی چند ساله این شرکت و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکاست.

از زمان ثبت رسمی شکایت، قیمت ریپل به‌شدت کاهش یافته است. این کمیسیون معتقد است که ریپل اوراق بهادار ثبت‌نشده است و عرضه بدون‌مجوز آن غیرقانونی است. ریپل می‌گوید این اقدام قانونی باعث شده است تا تعداد بی‌شماری از افراد بی‌گناه تحت تأثیر قرار بگیرند که هیچ ارتباطی با ریپل نداشته‌اند و تنها دارنده XRP هستند.

ریپل در بیانیه خود ضمن اشاره به این مسئله که این شرکت فعالیت خود در خارج از آمریکا را ادامه می‌دهد و تمام محصولات آن در خارج از ایالات متحده پشتیبانی می‌شود، افزود:

بخش عمده‌ای از مشتریان ما در آمریکا نیستند و بخش اعظم حجم معاملات XRP در خارج از آمریکا انجام می‌گیرد. مثلاً در بریتانیا، ژاپن، سوئیس و سنگاپور، قوانین مشخص و واضحی در مورد استفاده از ریپل وجود دارد.

برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، پیش‌تر اعلام کرده بود که صرف‌نظر از دسته‌بندی اعلام‌شده از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار، ریپل همچنان موفق خواهد بود؛ چراکه بیش از ۹۰٪ کاربران ریپل نت (RippleNet) در خارج آمریکا هستند.

نباید فراموش کرد که برخی از شرکت‌های این حوزه از ریپل حمایت کرده‌اند. کوین سنتر (Coin Center)، یکی از این شرکت‌هاست.

The post ریپل: پاسخ کمیسیون بورس را می‌دهیم appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.