رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

صرافی OKCoin هم معاملات ریپل را متوقف می‌کند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

صرافی مشهور اوکی کوین (OKCoin) در حال برنامه‌ریزی برای متوقف کردن معاملات XRP است. پیش‌تر صرافی کوین بیس اعلام کرد که از ماه آینده میلادی، معاملات ریپل را متوقف می‌کند.

به گزارش کریپتو بریفینگ، صرافی اوکی کوین اعلام کرده است که معاملات و سپرده‌گذاری‌های ریپل را از ۴ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۵ دی) متوقف خواهد کرد.

در ۲۲ دسامبر ۲۰۲۰ (۲ دی) کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایلات متحده آمریکا جزئیات مربوط به شکایتی را منتشر کرد که بر اساس آن، ریپل به جذب بدون مجوز سرمایه از فروش اوراق بهادار ثبت‌نشده XRP متهم شده است.

صرافی اوکی کوین شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا را از ریپل دلیل توقف معاملات این ارز دیجیتال اعلام کرده است.

اوکی کوین اعلام کرده است:

با توجه به اینکه مراحل دادرسی در حال انجام است، تشخیص دادیم که تعلیق معاملات و سپرده‌گذاری‌های ریپل از ۴ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۵ دی)، بهترین اقدام برای اوکی کوین است.

اوکی کوین اشاره‌ای به شرایط و زمان بازگشایی ریپل نکرده است، با این حال این توقف می‌تواند دائمی باشد.

در بخش دیگری از اعلامیه اوکی کوین آمده است:

به احتمال زیاد دستیابی به یک راه‌حل برای این شرایط زمان‌بر خواهد بود. اگر اطلاعاتی به دست ما برسد که بتواند شرایط را تغییر دهد، حتما مشتریان خود را مطلع خواهیم کرد.

اوکی کوین اولین صرافی‌ای نیست که معاملات ریپل را متوقف می‌کند. دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال از جمله بیت استمپ (Bitstamp)، کراس تاور (CrossTower) و بیکسی (Beaxy) هم معاملات ریپل را متوقف یا این ارز دیجیتال را از فهرست ارزهای پشتیبانی‌شده خود خارج کرده‌اند. صرافی کوین بیس نیز قصد دارد از روز ۱۹ ژانویه ۲۰۲۱ (۳۰ دی) معاملات XRP خود را متوقف کند.

براساس اعلام اوکی کوین، از ساعت ۶:۳۰ صبح (به وقت تهران) روز ۴ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۵ دی) معاملات آنی، معاملات مارجین و سپرده‌گذاری‌های ریپل تا اطلاع ثانوی متوقف می‌شود.

اوکی کوین همچنین از سرمایه‌گذارانی که در بازار جفت ارزهای ریپل/دلار معاملات مارجین باز دارند خواسته است تا دارایی‌های اسقراضی خود را قبل از ساعت ۶:۳۰ صبح (به وقت تهران) روز ۳ ژانویه (۱۴ دی) بازگردانند. اگر کاربری معاملات مارجین خود را نبندد، اوکی کوین به‌صورت خودکار معامله را تسویه کرده و موقعیت وی را می‌بندد.

اوکی کوین پیش از این از معاملات آنی و مارجین ریپل در بازار دلاری خود پشتیبانی می‌کرد. حجم معاملات روزانه ریپل در اوکی کوین حدود ۱۰۰,۰۰۰ دلار است که کمتر از ۱ درصد از مجموع معاملات این صرافی را تشکیل می‌دهد.

The post صرافی OKCoin هم معاملات ریپل را متوقف می‌کند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.