رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

صرافی کوین بیس معاملات ریپل را متوقف می‌کند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

کوین بیس قصد دارد از روز ۱۹ ژانویه ۲۰۲۱ (۳۰ دی) معاملات XRP خود را متوقف کند. به‌گفته این صرافی، احتمال دارد این محدودیت‌ها زودتر از موعد مقرر اجرایی شود.

به گزارش کوین تلگراف، تصمیم کوین بیس در واکنش به شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از ریپل اتخاذ شده است.

پاول گروال (Paul Grewal)، مدیر ارشد بخش حقوقی کوین بیس، در پستی در وبلاگ این صرافی اعلام کرد که از صبح ۱۹ ژانویه معاملات ریپل به‌صورت کامل متوقف خواهد شد. او در تشریح صحبت‌های خود گفت:

به‌منظور تثبیت شاخصه‌های سلامت بازار صرافی، معاملات ممکن است زودتر از موعد مقرر متوقف شوند. منع معاملات تأثیری در دسترسی کاربران به کیف پول‌های XRP نخواهد داشت و می‌توانند پس از توقف معاملات هم از خدمات واریز و برداشت استفاده کنند. پشتیبانی ما از XRP در کوین بیس کاستودی (Coinbase Custody) و کوین بیست والت (Coinbase Wallet) تغییر نخواهد کرد و ادامه خواهد داشت.

تا به اینجا کوین بیس بزرگترین شرکتی است که موضع این چنینی در مقابل دعوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و شرکت ریپل اتخاذ کرده است. این کمیسیون هفته گذشته اعلام کرد که از ریپل، برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse) و کریس لارسن (Chris Larsen) به اتهام عرضه بدون‌مجوز اوراق بهادار که در همچنان در جریان است، شکایت کرده است. گارلینگهاوس در حال حاضر به‌عنوان مدیرعامل ریپل فعالیت می‌کند و لارسن هم از بنیان‌گذاران این شرکت به حساب می‌آید.

صرافی اوکی کوین (OKCoin) ‌هم چندی پیش اعلام کرد که از ۴ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۵ دی) معاملات XRP را متوقف خواهد کرد. این در حالی بود که صرافی‌هایی مثل بیت استمپ، OSL، بیکسی (Beaxy) و کراس تاور (CrossTwoer)‌ اعلام کردند که معاملات XRP‌ را تنها برای شهروندان آمریکایی متوقف می‌کنند.

طبق پیش‌بینی بسیاری از کاربران، صرافی‌های بیشتری هم به این جمع اضافه می‌شوند.‌ به‌گفته آنها، حالا صرافی بزرگی همچون کوین بیس این کار را کرده است، صرافی‌های دیگر هم به پیروی از آن، XRP را از بین ارزهای پشتیبانی‌شده خود حذف یا معاملات آن را متوقف می‌کنند.

پراتیک‌کالا (PratikKala)، از کاربران توییتر، در توییتی نوشت:

به‌زودی کراکن، جنسیس، گری اسکیل و دیگر اعضای شورای ارزیابی ارزهای دیجیتال (Crypto Rating Council)، ریپل را ارزهای پشتیبانی‌شده خود حذف می‌کنند. نقدینگی [در بازار] به‌شدت کاهش پیدا می‌کند و بازارسازهای باقی‌مانده در آسیا هم مجبور به خروج می‌شوند.

یکی از کاربران توییتر با نام ‌کاربری «ShardiB2»، در اظهارنظری گفت که گری اسکیل با اعلام این خبر که امکان خرید سهم در صندوق سرمایه‌گذاری XRP‌ این شرکت وجود ندارد، در حال فاصله گرفتن از ریپل است. به‌گفته این کاربر، بررسی عضویت‌های جدید در این صندوق هم متوقف شده است. در وب‌سایت رسمی گری اسکیل هم آمده است:

صندوق سرمایه‌گذاری XRP گری اسکیل در حال حاضر بسته است.

پس از اعلام خبر توقف معاملات XRP در کوین بیس، قیمت ریپل با کاهشی ۱۰ درصد همراه شد. در حال حاضر هم هر واحد ریپل در محدوده ۰.۲۲ دلار معامله می‌شود.

The post صرافی کوین بیس معاملات ریپل را متوقف می‌کند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.