رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

موج جدید مسدودشدن حساب‌ ایرانی‌ها در صرافی بایننس

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ده‌ها کاربر ایرانی صرافی بایننس به ارزدیجیتال گفته‌اند که به‌تازگی حساب آنها در این صرافی مسدود شده است و اجازه معامله ندارند.

به گزارش ارزدیجیتال، از حدود یک هفته پیش، حساب تعداد زیادی از کاربران ایرانی صرافی ارزهای دیجیتال بایننس به‌دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران مسدود شده است.

کاربران مسدودشده پس از ورود به قسمت معاملات صرافی بایننس، با پیغام خطای «Apologies but we are unable to provide services to you as per our Terms of Use.» مواجه می‌شوند. در این پیغام به کاربر گفته می‌شود که طبق شرایط استفاده از خدمات این صرافی، او نمی‌تواند از خدمات استفاده کند. البته کاربرانی که این خطا را دریافت کرده‌اند مجاز هستند سرمایه خود را برداشت کنند.

تصویری از خطای بایننس

وب‌سایت ارزدیجیتال در این مورد از چند کاربر مسدودشده پرس‌وجو کرده است و همه آنها گفته‌اند که حداقل یکبار با آی‌پی کشور ایران وارد حساب کاربری بایننس خود شده‌اند.

بایننس در بخش شرایط استفاده از خدمات خود به صراحت نوشته است که کاربران ساکن در کشورهای تحت‌تحریم نمی‌توانند از خدمات این صرافی استفاده کنند و در صورت مشکوک‌شدن نسبت به فعالیت‌های یک کاربر، این صرافی مجاز است سرمایه‌‌های او را بلوکه کند. با این حال، تعداد زیادی از کاربران ایرانی همچنان با تغییر آی‌پی خود در حال استفاده از خدمات این صرافی هستند.

مسدودشدن حساب کاربران ایرانی در صرافی بایننس موضوع جدیدی نیست، اما تعداد بالای مواردی که اخیراً مسدود شده‌اند می‌تواند نشان از تغییر سیاست‌های کلی این صرافی داشته باشد. بایننس بارها اعلام کرده است که در مورد تحریم‌ها و تراکنش‌ها پایبند قوانین بین‌المللی است.

با این حال، در موارد قبلی حساب کاربر به‌طور کلی مسدود می‌شد، اما این بار اجازه برداشت سرمایه داده شده است. البته در موارد قبلی هم کاربران با تماس با پشتیبانی بایننس و انجام احراز هویت با مدارک ایرانی و تصویر خود می‌توانستند سرمایه‌هایشان را برداشت کنند، اما نباید فراموش کرد که طبق قوانین بایننس، این صرافی مجاز است اجازه برداشت را صادر نکند.

آیا چنین مشکلی برای حساب شما هم رخ داده است؟ در بخش نظرات همین گزارش بنویسید.

The post موج جدید مسدودشدن حساب‌ ایرانی‌ها در صرافی بایننس appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.