رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

ترون قربانی بعدی کمیسیون بورس آمریکا؟ جاستین سان تکذیب کرد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

با بالا گرفتن شکایت کمیسیون بورس آمریکا (SEC) از ریپل، برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که تتر، چین لینک، باینس کوین و ترون اهداف بعدی این کمیسیون برای تحریم و طرح دعوی قانونی هستند. این در حالی است که جاستین سان (Justin Sun)،‌ بنیان‌گذار ترون، قویاً این شایعات را رد می‌کند.

به گزارش کریپتونیوزفلش، جاستین سان در توییتر با اشاره به این شایعات، گفت هیچ‌گونه تحقیقات قضایی از جانب دولت چین یا ایالات متحده در ارتباط با ترون، بیت تورنت (BitTorrent)، بنیاد ترون، شخص او و شرکای ترون در جریان نیست.

سان در بیانیه خود از ترون به‌عنوان یک شبکه غیرمتمرکز با «۱۸ میلیون حساب» و «۲۷ نماینده ارشد» یاد می‌کند و می‌گوید که مدل حاکمیت و عملیاتی ترون به گونه‌ای است که هیچ نهاد یا شخصی نمی‌تواند کنترل شبکه را بر عهده بگیرد. او در تشریح صحبت‌های خود افزود:

نه بنیاد ترون و نه هیچ یک از مدیران (از جمله خودم) و نه هیچ یک از اعتبارسنج‌ها نمی‌تواند کنترل شبکه را به دست بگیرد و بگوید چه کسی از شبکه استفاده کند یا چطور توکن‌ها معامله شوند. بنیاد ترون [تنها] یکی از مشارکت‌کنندگان در شبکه است.

سان در ادامه اعلام کرد که هیچ شبکه متمرکز یا یک نقطه ضعف مشخص در شبکه وجود ندارد که یک نفر با استفاده از آن بتواند سیستم را با اختلال مواجه کند. به‌گفته بسیاری این صحبت‌های سان پاسخی به گفته‌های آدام کوچران (Adam Cochran) باشد.

طبق گفته کوچران، از مدیران ارشد سینیان (Cenneamhain)، این احتمال وجود دارد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از ترون به‌دلیل همکاری با دو شرکت آمریکاییِ بیت تورنت و پولونیکس (Polonix) شکایت کند. کوچران ادعا می‌کند که پس از سرمایه‌گذاری سان در پولونیکس، محصولاتی عرضه شده‌اند که امکان معاملات با اهرم و واریز و برداشت‌های بیشتر از ۱۰,۰۰۰ دلار را ممکن می‌کرده است. به‌علاوه، صرافی پولونیکس طیف گسترده‌ای از توکن‌های مبتنی بر TRC20‌ را هم به پلتفرم خود اضافه کرده است.

کوچران در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت که بخش عمده‌ای از فعالیت‌های بیت تورنت هنوز در سانفرانسیسکو انجام می‌شود. او همچنین گفت که سان به‌صورت مکرر به آمریکا و مقر بیت تورنت در این کشور سفر می‌کند؛ از همین رو، اگر ثابت شود که پولونیکس کاربرانی در آمریکا دارد، مقامات این کشور می‌توانند از همان روشی که برای مقابله با صرافی بیتمکس (BitMEX) استفاده کردند، برای پولونیکس هم استفاده خواهند کرد. کوچران در این باره گفت:

مشخص نیست که دقیقا چه تحقیقات [قضایی] در جریان است، اما بر اساس برخی از شایعات و اطلاعاتی که مطرح شد، منطقی است که ترون بیش از حدی که فکرش را می‌کنند، در رادار قانون‌گذاران قرار گیرند.

نباید فراموش کرد که کوچران با این ادعاها محافظه‌کارانه برخورد کرده است. او در بخشی از صحبت‌های خود گفت که این ادعا همچنان نیازمند مدارک محکم برای تحقیق قضایی هستند. کوچران معتقد است که هیچ نقطه مشترکی برای مقایسه پرونده ریپل و ترون وجود ندارد.

جاستین سان در پاسخ به صحبت‌های کوچران اعلام کرده است که تلاش‌ها برای محدودسازی اخبار اشتباه بیشتر شود. او در ادامه خاطرنشان کرد که از لزوم ارائه پاسخ به سؤالات «مهم» آگاه هست و قول داد که تا حد ممکن شفاف باشد.

The post ترون قربانی بعدی کمیسیون بورس آمریکا؟ جاستین سان تکذیب کرد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.