رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

رشد ۵۰ درصدی قیمت استلار، رقیب ریپل

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

قیمت استلار طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است. به‌گفته تحلیل‌گران و کارشناسان بازار، انتشار خبر همکاری استلار و دولت اوکراین و تضعیف جایگاه ریپل از جمله عوامل رشد این ارز دیجیتال است.

کوین تلگراف در گزارش تازه خود از امضای تفاهم همکاری استلار و بانک مرکزی اوکراین به‌عنوان پیروزی استلار بر ریپل در بحث شبکه‌های پرداخت بلاک چینی یاد کرده است. داده‌های تای (The TIE) هم نشان می‌دهد که احساسات بلندمدت به استلار حالا مثبت‌تر از XRP‌ است.

قیمت جفت ارز ریپل/استلار

قیمت ریپل به‌واسطه دعوی قانونی این شرکت و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) حدود ۶۰ درصد کاهش یافته است. ریپل متهم است که از طریق عرضه توکن‌های XRP اوراق بهادار ثبت‌نشده به فروش رسانده است.

داده‌های روز گذشته تای نشان می‌دهد که شاخص احساسات بلندمدت برای استلار در محدوده ۷۰ قرار دارد و این میزان برای ریپل زیر ۷۰ است. نباید فراموش کرد که پیش از اعلام رسمی خبر شکایت کمیسیون بورس آمریکا از ریپل، این شاخص در اوج تاریخی خود قرار داشت.

وضعیت احساسات بازار در بلندمدت نسبت به ریپل و استلار

امضای قرارداد همکاری میان دولت اوکراین و استلار، یکی از عواملی بود که باعث تسریع عملکرد صعودی این ارز دیجیتال شد. طبق این قرارداد، استلار و بانک مرکزی اوکراین برای دیجیتالی‌سازی ارز ملی اوکراین همکاری خواهند کرد.

قیمت استلار پس از انتشار این خبر افزایش پیدا کرد و روز سه‌شنبه با جهشی ۳۰ درصدی به ۰.۱۷۶ دلار رسید. این بیشترین قیمت استلار از نوامبر ۲۰۱۸ تاکنون است. هفته گذشته تعداد تراکنش‌های استلار هم به بیشترین حد تاریخ خود رسید. در حال حاضر هر واحد استلار در محدوده ۰.۲۶ دلار معامله می‌شود.

نمودار قیمت استلار

نباید فراموش کرد که هنوز مشخص نیست استفاده‌های دولت اوکراین از بلاک چین استلار به چه نحوی است، اما استلار در بیانیه‌ای تأیید کرده است که یک سیستم پرداخت، از بخش‌های اساسی تفاهم همکاری بین استلار و دولت اوکراین است. دنل دیکسون (Denelle Dixon)، مدیرعامل بنیاد توسعه استلار (SDF)، در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت:

نسبت به همکاری [مؤثر] با وزارت تحول دیجیتال اوکراین و دیگر ذی‌نفعان برای دیجیتالی‌سازی گریونا (ارز ملی اوکراین) و ارائه ابزارها و خدمات مبتنی بر استلار به مردم و کسب‌وکارهای اوکراین امیدواریم. [همچنین] امیدواریم که فرصت‌های همکاری بیشتری در اوکراین با اکوسیستم استلار ایجاد شود.

حالا می‌توان استلار را هم به جمع آلت کوین‌هایی که در هفته‌های گذشته با جهش قیمت همراه بودند اضافه کرد. طی هفته‌های گذشته، قیمت بسیاری از آلت کوین‌ها تا ۴۰ درصد بیشتر شد.

این در حالی است که قیمت بیت کوین هم در هفته‌های گذشته رکوردهای قیمتی خود را یکی پس از دیگری شکست. دیروز اما، شاهد اصلاح قیمت و رسیدن تا محدوده ۲۷,۷۰۰ دلار در برخی صرافی‌ها بودیم. در حال حاضر قیمت هر واحد بیت کوین در محدوده ۳۵,۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

The post رشد ۵۰ درصدی قیمت استلار، رقیب ریپل appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.