رفتن به مطلب

یک کلید خصوصی بیت کوین مربوط به سال ۲۰۱۱ با ۴ میلیون دلار ارزش پیدا شد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

یکی از افرادی که در سال ۲۰۱۱، حدود ۱۲۷ واحد بیت کوین داشت، با پیدا کردن دوباره کلید خصوصی حساب خود، به ۴ میلیون دلار بیت کوین دسترسی پیدا کرد.

به گزارش کوین تلگراف، این فرد ادعا می‌کند که به شکلی تصادفی کلید خصوصی حساب خود را که در سال ۲۰۱۱ بیت کوین‌هایش را در آن ذخیره کرده بود، پیدا کرده است. در این حساب بیش از ۴ میلیون دلار بیت کوین قرار داشت.

این کاربر ردیت در انجمن «BitcoinHolderThankU» با یک حساب کاربری موقتی، اعلام کرد که ۲۲ دسامبر (۲ دی) کلید خصوصی این حساب با موجودی ۱۲۷ بیت کوین را یافت. در آن زمان قیمت بیت کوین حدود ۲۳,۰۰۰ دلار بود. او در این باره نوشت:

یک هفته پس از این اتفاق، به‌دنبال راهی بودم که چنین مبلغ بالایی را با کمترین هزینه ممکن و بیشترین امنیت نقد کنم. تمام پلتفرم‌های فرا بورسی را زیر و رو کردم و در نهایت تمام ۱۲۷ بیت کوین را با قیمت ۳۳,۴۳۹.۰۲ دلار به ازای هر واحد و کارمزد ۰.۱۵ درصدی فروختم. ارزش خالص آنها ۴.۲۴ میلیون دلار بود.

به‌گفته وی، این بیت کوین‌ها بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ و از طریق شرکت در نظرسنجی‌ها، تماشای ویدیو و انجام برخی کارهای تصادفی در سطح اینترنت به دست آمده است. او می‌گوید در آن زمان قصد داشته است تا بیت کوین‌هایش را در بازی آنلاین دارک اوربیت (DarkOrbit) خرج کند. کلیدهای خصوصی او در واقع هیچ‌وقت گم نشده بودند و فقط در لپتاپ قدیمی او جا مانده بودند.

موجودی حساب این کاربرموجودی حساب این کاربر

اگر داستان این کاربر ردیت درست باشد، او بخاطر اینکه چند هفته بیشتر بیت کوین‌های خود را نگه نداشته است، حدود ۱ میلیون دلار سود را از دست داده است. از ماه دسامبر تا اوایل ژانویه، قیمت بیت کوین توانست رکورد ۴۱,۰۰۰ دلاری و اوج تاریخی جدیدی را ثبت کند. او اذعان می‌کند که اگر بار دیگر این شرایط برایش پیش بیاید، کارش را تکرار نمی‌کند.

برای دفاع از اینکه کارم معقول بود باید بگویم که من برای ۸ الی ۹ سال، هودل کردم که بیشتر از بسیاری از کاربران است. قطعا اگر شانس دیگری داشتم، کار دیگری انجام می‌دادم.  

او می‌گوید با وجود اینکه به‌صورت ناگهانی پولدار شده است، قصد ندارد پول خود را صرف خرید وسایل لوکس کند و آنها را در S&P500‌ سرمایه‌گذاری خواهد کرد. وی در این باره می‌گوید:

نمی‌خواهم سرانجامم مثل کسی شود که لاتاری برده است و در عرض چند ماه یا چند سال همه چیز را خراب می‌کند. می‌خواهم زندگی عادی خودم را ادامه دهم و به همان شکلی که قبل از ۲۱ دسامبر زندگی می‌کردم، زندگی کنم.

این در حالی است که داستان بیت کوین‌های گم‌شده همه سرانجام شیرینی مثل این داستان ندارد. به‌عنوان مثال، سال‌های پیش یک کارشناس رایانه ۲۸۵ میلیون دلار بیت کوین را در مرکز بازیافت انگلستان از دست داد!

The post یک کلید خصوصی بیت کوین مربوط به سال ۲۰۱۱ با ۴ میلیون دلار ارزش پیدا شد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

ارسال‌های محبوب

یکی از افرادی که در سال ۲۰۱۱، حدود ۱۲۷ واحد بیت کوین داشت، با پیدا کردن دوباره کلید خصوصی حساب خود، به ۴ میلیون دلار بیت کوین دسترسی پیدا کرد. به گزارش کوین تلگراف، این فرد ادعا می‌کند که به شکلی

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.