رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

بریتانیا به شرکت‌های ارز دیجیتال اعلام کرد: یا مجوز بگیرید یا تعطیل کنید!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

مرجع راهبرد امور مالی بریتانیا (FCA) به شرکت‌های ثبت‌نشدهٔ ارز دیجیتال اخطار داد که باید مطابق برنامه‌ای که در ابتدای سال ۲۰۲۰ تصویب و تصریح شده است، تمام فعالیت‌های خود را تعطیل و سرمایۀ سرمایه‌گذاران را به آنها بازگردانند.  

به گزارش بلاک کریپتو، ۸ ژانویه (۱۹ دی)، این سازمان نظارتی هشدار داد که کسب‌وکارهای ارز دیجیتالی که تا ۱۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۵ آذر) درخواست ثبت‌ به مرجع راهبرد امور مالی بریتانیا ارائه نکرده باشند یا درخواست خود را پس گرفته باشند، باید تمام فعالیت‌های مربوط به ارز دیجیتال خود را تا پیش از ۱۰ ژانویه (۲۱ دی) متوقف کنند.   

در ایمیلی که برای این شرکت‌ها ارسال شد، این مرجع نظارتی نوشت که کسب‌وکارها باید تمام مسائل مربوطه را با دقت در نظر بگیرند و در صورت امکان، هرگونه پول یا دارایی دیجیتالی را که در چارچوب قوانین ضدپولشویی قرار می‌گیرد، پس دهند.

در این ایمیل نوشته شده است:

هر کسب‌وکاری که در حال حاضر در حوزه دارایی‌های دیجیتال و در محدودهٔ نظارتی قوانین ضدپولشویی بریتانیا فعالیت می‌کند، باید تا ۹ ژانویه ۲۰۲۱، فرایندهای ضدپولشویی و مقابله با تأمین مالی تروریسم را گذرانده و از مرجع راهبرد امور مالی بریتانیا مجوز قانونی دریافت کرده باشد. اگر شما از جمله کسب‌وکارهایی در بریتانیا هستید که در حال حاضر هنوز فعالیت‌هایی مرتبط با دارایی‌های دیجیتال انجام می‌دهید و مشمول هر کدام از دسته‌های اشاره‌شدۀ فوق قرار می‌گیرید، باید تا پیش از ۱۰ ژانویه ۲۰۲۱ این فعالیت‌ها را متوقف کنید.

از ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۰ دی ۹۸)، مرجع راهبرد امور مالی بریتانیا نظارت بر اجرای قوانین مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم در شرکت‌های ارز دیجیتال را آغاز کرد و در آن زمان هشدار داد که این شرکت‌ها باید تا همان تاریخ در سال بعد (۱۰ ژانویه ۲۰۲۱)، ثبت شده باشند. اخیراً، این سازمان، پس از ثبت موقت ۹۰ شرکت، مهلت مذکور را تا ۹ ژوییه ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ۱۴۰۰) تمدید کرده است.   

مرجع راهبرد امور مالی بریتانیا در ایمیل خود اظهار داشت که انتظار دارد شرکت‌های ارز دیجیتال شرایط را برای مشتریان خود توضیح بدهند و علاوه بر این، هر گزینهٔ جایگزینی را که به نفع مشتریان باشد، به آنها ارائه دهند. این سازمان نظارتی در ایمیل خود نوشت:

شما باید برای چگونگی انجام این کار از مشاوره حقوقی شرکت خود استفاده کنید. از ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ به بعد، هرگونه ارائهٔ خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال به افراد، ارتکابِ جرم قلمداد می‌شود و در این صورت، تحت پیگرد نهاد اجرای قانونِ مرجع راهبرد امور مالی بریتانیا قرار خواهد گرفت.

در اوایل روز گذشته (۲۲ دی)، این سازمان هشداری جدی در مورد «خطرات بسیار زیادی» که سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال را تهدید می‌کند منتشر کرد.

The post بریتانیا به شرکت‌های ارز دیجیتال اعلام کرد: یا مجوز بگیرید یا تعطیل کنید! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.