رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

معرفی TCL NXTPAPER - کتاب‌خوان رنگی جدید با فناوری نوین صفحه‌نمایش

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

3450_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

شرکت TCL در روز دوشنبه 11 ژانویه 2021 (22 دی 1399) جدا از معرفی دو گوشی TCL 20 5G و TCL 20 SE و سه گوشی جدید آلکاتل از دو تبلت جدید نیز رونمایی کرده که TCL Tab A10s و TCL NXTPAPER نام دارند. Tab A10s یک تبلت عادی رده میانی با صفحه‌نمایش 10.1 اینچی‌ست اما NXTPAPER همان‌طور که از نام آن می‌توان حدس زد به رده کتاب‌خوان‌ها تعلق داشته اما تجربه‌ای متفاوت از e-book readerهای معمول سیاه و سفید ارائه می‌کند. NXTPAPER که شرکت سازنده آن را «ترکیبی هنرمندانه از صفحه‌نمایش و کاغذ» می‌نامد از صفحه‌نمایش رنگی جدیدی بهره می‌برد که با حذف مشکلات صفحه‌نمایش‌های معمول شرایط ایده‌آلی را برای کتاب خواندن ارائه می‌دهد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3450/introducing-tcl-nxtpaper-color-display-e-reader_01.jpg

فناوری صفحه‌نمایش NXTPAPER البته کاملا جدید نبوده و TCL‌ پیش از این در نمایشگاه IFA 2020 آن را معرفی کرده بود. در صفحه‌نمایش این کتاب‌خوان از لایه کامپوزیتی با نام NCVM استفاده شده که مخفف non-conductive vacuum metallization یا فرایند ایجاد پوشش فلزی خلاء غیر هادی بوده و در آن مواد خاصی که عایق جریان الکتریکی هستند به‌کار گرفته می‌شود. این نوع از پنل برخلاف LCDهای معمول به هیچ نور پس‌زمینه‌ای نیاز نداشته و بدین‌ترتیب مشکل این‌گونه صفحه‌نمایش یعنی نور مضر آبی نیز طبیعتا در آن جایی ندارد. این صفحه‌نمایش 8.88 اینچی برخلاف پنل‌های e-Ink سیاه و سفید نبوده و طیف رنگ کاملی را در وضوح بالای 1080×1440 پیکسلی به نمایش می‌گذارد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3450/introducing-tcl-nxtpaper-color-display-e-reader_02.jpg

سطح این صفحه‌نمایش به‌صورت کاملا بازتاب‌دهنده نور ساخت شده و از نور محیط برای نمایش رنگ‌ها استفاده می‌کند. نبود نور پس‌زمینه در این کتاب‌خوان آن را در زمینه مصرف انرژی نیز به دیوایس ایده‌آلی بدل ساخته و به‌گفته TCL، در مقایسه با هر صفحه‌نمایش LCD دیگر تا 65 درصد انرژی کمتری را مصرف می‌کند. صفحه‌نمایش این مدل در مقایسه با اکثر تبلت‌های e-Ink تا 25 درصد کنتراست بیشتری دارد و با دریافت استاندارد TÜV Rheinland ابزاری ایمن برای جلوگیری از آسیب به چشم در حین مطالعه طولانی مدت به حساب می‌آید.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3450/introducing-tcl-nxtpaper-color-display-e-reader_03.jpg

NXTPAPER جدا از تکنولوژی صفحه‌نمایش یک تبلت معمول اندرویدی بدون محدودیت و با امکان نصب برنامه‌های مختلف است که به‌خصوص در شرایط پاندمی کرونا برای طیف وسیعی از کاربران به‌خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان برای آموزش از راه دور، ابزار ایده‌آلی به حساب می‌آید.

NXTPAPER ابزاری سبک و ظریف با ضخامت تنها 7.45 میلی‌متر است و وزن 316 گرمی آن نیز با در نظر گرفتن اندازه صفحه‌نمایش چندان بالا به نظر نمی‌رسد. پردازش در این تبلت با پروسسور MediaTek MT8768 انجام شده و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. از جمله دیگر مشخصات این مدل باید به باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی با شارژر 18 واتی، دوربین اصلی 8 و دوربین سلی 5 مگاپیکسلی، جک 3.5 میلی‌متری هدست، اتصال 4G LTE و بلوتوث 5 اشاره کرد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3450/introducing-tcl-nxtpaper-color-display-e-reader_04.jpg

TCL NXTPAPER با سیستم‌عامل اندروید 10 در یک رنگ سبز/آبی موسوم به Ultramarine Green در آوریل 2021 با قیمت 349 یورو به بازار اروپا عرضه می‌شود و هنوز اطلاعاتی در مورد امکان حضور آن در دیگر بازارها منتشر نشده است.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.