رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

معرفی Desire 21 Pro 5G دومین میان‌رده 5G اچ‌تی‌سی

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

3455_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

شرکت HTC در روز چهارشنبه 13 ژانویه 2021 (24 دی 1399) در سایت تایوانی خود از اسمارت‌فون میان‌رده جدیدی با نام Desire 21 Pro 5G رونمایی کرده که می‌توان آن را بعد از U20 5G دومین تجربه این شرکت در زمینه ارائه گوشی‌های نسل پنجمی دانست. اچ‌تی‌سی که چندی پیش برای اولین بار پس از سال‌ها از افزایش درآمد برای دو ماه متوالی سخن به میان آورده حالا با ارائه محصولاتی از این دست در پی ترمیم جایگاه و بازار از دست رفته خود در رده میانی‌ست. Desire 21 Pro 5G در مقایسه با نسل قبلی این خانواده یعنی Desire 20 Pro‌ با تغییرات مشهودی روبرو شده و به‌جز قابلیت 5G در زمینه طراحی بدنه و امکانات صفحه‌نمایش نیز مزایای رقابتی مهمی را ارائه می‌دهد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3455/introducing-htc-desire-21-pro-5g_01.jpg

با نگاهی به محصولات معدود اچ‌تی‌سی در طی یکی دو سال گذشته عمده تولیدات این شرکت تنها به دو سری Desire و Wildfire تعلق دارد جایی‌که گوشی‌های وایلدفایر در سطح پایین و ارزان‌قیمت و دیزایرها تا حدودی در رده میانی قرار می‌گیرند. امکانات سری دیزایر البته تقریبا هیچگاه از حد متوسط رده میانی فراتر نرفته و معمولا در مقایسه با هم‌قیمت‌های چینی خود حرف چندانی برای گفتن نداشته‌‌اند. Desire 21 Pro 5G اما نمونه‌ای متفاوت در این خانواده به حساب می‌آید که روی کاغذ نمونه‌ای جالب توجه و متفاوت از دیگر اعضای این خانواده به‌نظر می‌رسد.

بدنه این گوشی ظاهرا از پلاستیک ساخته شده و طراحی صفحه‌نمایش آن با دوربین سلفی پانچی مرکزی نیز جذاب و مدرن به‌نظر می‌رسد. طول و عرض گوشی به‌ترتیب 167.1 و 78.1 میلی‌متر است که در مقایسه با دیگر 6.7 اینچی‌های 5G هم‌رده آن چندان متفاوت به‌نظر نمی‌رسد. در زمینه ضخامت البته این امر چندان صادق نیست و ضخامت 9.4 میلی‌متری دستگاه حتی با در نظر گرفتن باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی آن اندکی بیش از اندازه است. البته Desore 21 Pro 5G همچنان ضخیم‌ترین نمونه در این رده نیست و نمونه‌ای مثل Moro G 5G شرکت موتورولا با همین اندازه صفحه‌نمایش و باتری یکسان از ضخامت 9.9 میلی‌متری بهره می‌برد. وزن دستگاه 205 گرم اعلام شده که در این رده با توجه به ظرفیت باتری، وزن نسبتا مناسبی به‌نظر می‌رسد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3455/introducing-htc-desire-21-pro-5g_02.jpg

Desire 21 Pro 5G به یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی LCD مجهز شده که درمقایسه با Desire 20 Pro نه‌تنها با افزایش 0.2 اینچی روبرو شده بلکه وضوح فول اچ‌دی پلاس آن نیز در نسبت 20:9 رخ داده و با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی فرم مدرن‌تری را به خود گرفته است. این موارد تنها تغییرات صفحه‌نمایش Desire 21 Pro 5G نسبت به قبل نبوده و برای اولین بار در تاریخ اچ‌‌تی‌سی، نرخ رفرش صفحه‌نمایش نیز به 90 هرتز ارتقاء پیدا کرده و از HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. پیرامون این صفحه‌نمایش به‌خصوص در پایین آن حاشیه نسبتا ضخیمی دیده می‌شود و دوربین سلفی نیز ظاهرا برای اولین بار به‌صورت پانچی به بخش مرکزی صفحه‌نمایش منتقل شده است. دوربین سلفی دستگاه 16 مگاپیکسلی بوده که با وجود آن‌که فاقد فوکوس خودکار است اما از HDR و برداشت ویدئوی 1080p پشتیبانی می‌کند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3455/introducing-htc-desire-21-pro-5g_03.jpg

در پشت گوشی به چهار واحد تصویری بر می‌خوریم که شامل یک دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی (با f/1.8)، یک دوربین 8 مگاپیکسلی التراواید (با f/2.2 و میدان دید 118 درجه‌ای)، یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق میدان (هر دو با f/2.4) می‌شوند. دوربین اصلی حداکثر با وضوح 4K با 30 فریم در ثانیه فیلم‌برداری می‌کند و سیستم لرزه‌گیر دیجیتال موسوم به Video anti-shake نیز در آن حضور دارد. سنسور اثر انگشت در این مدل به کناره دستگاه و روی دکمه پاور منتقل شده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3455/introducing-htc-desire-21-pro-5g_04.jpg

قلب تپنده دستگاه پروسسور 8 نانومتری نسبتا جدید شرکت کوالکام یعنی Snapdragon 690 5G است که در ژوئن 2020 معرفی شد؛‌ در این پروسسور از 2 هسته 2 گیگاهرتزی Kryo 570 (مبتنی بر Arm Cortex-A77) و 6 هسته 1.7 گیگاهرتزی A55 استفاده شده و پردازش گرافیکی آن نیز بر عهده Adreno 619L است. حافظه رم گوشی 8 گیگابایت بوده و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء دارد. ارتباطات بی‌سیم دستگاه از طریق مودم داخلی Snapdragon X51 تأمین می‌شود که حداکثر سرعت دانلود و آپلود 5G آن تحت شبکه sub-6GHz روی کاغذ به‌ترتیب به 2,500 و 660 مگابیت بر ثانیه می‌رسد. این پروسسور از وای‌فای 6 نیز پشتیبانی می‌کند اما در لیست مشخصات Desire 21 Pro 5G تنها به وای‌فای دو باند ac اشاره شده است. بلوتوث 5.1، اتصال NFC و مسیریاب‌های GPS/Galileo/BeiDou/GLONASS دیگر گزینه‌های ارتباطی دستگاه را تشکیل می‌دهند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3455/introducing-htc-desire-21-pro-5g_05.jpg

باتری دستگاه به‌عنوان یکی از نکات مثبت اصلی این مدل از ظرفیت بالای 5 هزار میلی آمپر ساعت برخوردار است که روی کاغذ دوام مناسبی را به همراه خواهد آورد. این باتری از فناوری شارژ سریع +Quick Charge 4 با توان 18 واتی پشتیبانی می‌کند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3455/introducing-htc-desire-21-pro-5g_06.jpg

HTC Desire 21 Pro 5G در دو رنگ آبی و یاسی روشن با سیستم‌عامل اندروید 10 با قیمت 11,990 دلار جدید تایوان (با نرخ فعلی تبدل ارز نزدیک به 428 دلار آمریکا) برای پیش‌سفارش در بازار تایوان در دسترس قرار دارد که با وجود مشخصات مناسب و راضی‌کننده دستگاه اندکی بیش از اندازه گران به نظر می‌رسد و برای موفقیت و عرض اندام در مقابل دیگر رقبای آسیایی آن نیاز به کاهش مشهودی در قیمت نهایی دارد.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.