رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

معرفی OnePlus Band – نخستین دستبند سلامتی وان‌پلاس

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

3454_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

بازار دستبندهای سلامتی در حال حاضر بسیار داغ است. بسیاری از برندهای معتبر چند سالی‌ست که به این بازار پرسود ورود کرده و جای پای خود را در آن محکم نموده‌اند. در این میان جای خالی برند صاحب‌نام وان‌پلاس در این بازار حس می‌شد. البته این جای خالی در حال پر شدن است. کمپانی وان‌پلاس در روز دوشنبه 11 ژانویه 2021 (22 دی 1399) از تولید نخستین دستبند سلامتی خود خبر داد. نامگذاری این دستبند، به شکلی ساده و البته استراتژیک انجام شده و شرکت سازنده نام OnePlus Band را برای آن برگزیده است. این دستبند با داشتن امکاناتی مثل سنسور SpO2، عمر دو هفته‌ای باتری و مانیتور کردن 24 ساعته ضربان قلب، می‌تواند رقیب خوبی برای Mi Band 5 باشد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3454/introducing-oneplus-band_01.jpg

بدنه ساعت در ابعاد 11.45×17.6×40.4 میلی‌متر طراحی شده، اما با در نظر گرفتن سنسور ضربان قلب در زیر بدنه، ضخامت آن به 11.95 میلی‌متر می‌رسد. بدنه 10.3 گرم و بند سیلیکونی آن 12.3 گرم وزن دارند و به این ترتیب، OnePlus Band با داشتن 22.6 گرم یکی از دستبندهای سبک بازار به حساب می‌آید. برای بند این دیوایس سه رنگ مشکی، سرمه‌ای و Tangerine Gray (از داخل نارنجی و از بیرون خاکستری) در نظر گرفته شده است. البته این محصول فقط با بند مشکی به دست مشتری رسیده و در صورت تمایل، بندهای دیگر باید جداگانه خریداری شوند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3454/introducing-oneplus-band_02.jpg

درست مثل Mi Band 5، دستبند جدید وان‌پلاس نیز از یک نمایشگر AMOLED به قطر 1.1 اینچ بهره می‌برد. رزولوشن این نمایشگر لمسی برابر با 126×294 پیکسل اعلام شده و میزان روشنایی آن قابل تنظیم است. کاربر می‌تواند ظاهر صفحه نمایش را با 37 واچ‌فیسی که برای آن تدارک دیده شده، تغییر دهد. هیچ دکمه فیزیکی روی بدنه دستبند مشاهده نمی‌شود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3454/introducing-oneplus-band_03.jpg

باتری دستگاه ظرفیتی معادل 100 میلی‌آمپر ساعت داشته و طبق ادعای شرکت سازنده، می‌تواند تا 14 روز دوام بیاورد. دو پوگو پینی که روی بدنه قرار دارد، امکان اتصال شارژر به دستگاه را فراهم می‌کند. نکته مثبت در آنجاست که برای شارژ دستبند، نیاز نیست دیوایس را از بند آن جدا کنید.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3454/introducing-oneplus-band_04.jpg

از جمله سنسورهای OnePlus Band می‌توان به سنسور ضربان قلب، شتاب‌سنج 3 محوره، ژیروسکوپ و از همه مهم‌تر سنسور اشباع اکسیژن خون مصرفی یعنی SpO2 اشاره کرد. سطح اکسیژن خون یکی از معیارهای مهم سلامت عمومی بدن محسوب می‌شود. این کمیت نشان می‌دهد چه مقدار اکسیژن به بدن شما تحویل داده شده و بدن تا چه اندازه از آن را جذب نموده است. طبق گفته وان‌پلاس، این دستبند می‌تواند سطح اکسیژن خون را چه در طول روز و چه در هنگام خواب مانیتور کند. این کار توسط سنسور اختصاصی SpO2 و از طریق سنسورهای نوری قرمز و مادون قرمز انجام می‌شود. بد نیست بدانید، تمام داده‌های مربوط به سطح اکسیژن خون، ضربان قلب و ردیابی خواب را می‌توان با استفاده از اپلیکیشن OnePlus Health (موجود در گوگل پلی) مدیریت نمود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3454/introducing-oneplus-band_05.jpg

دستبند OnePlus Band می‌تواند 13 فعالیت ورزشی را ردیابی کند، از جمله دویدن در فضای باز و بسته، دویدن برای چربی‌سوزی، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری در محیط باز و بسته، اسکی‌واره، ماشین پاروزنی، کریکت، بدمینتون، یوگا، کریکت و البته شنا در استخر. به گفته وان‌پلاس، این دستبند با داشتن درجه حفاظت IP68 و مقاومت در برابر فشار 5 اتمسفری، می‌تواند تا 10 دقیقه در عمق 50 متری آب دوام بیاورد. لازم به ذکر است، چنانچه فعالیت ورزشی مورد نظر در بین هیچ یک از موارد فوق نباشد، کاربر می‌تواند برای ردیابی فعالیت ورزشی خود از گزینه Free Training استفاده کند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3454/introducing-oneplus-band_06.jpg

دستبند OnePlus Band از بلوتوث 5.1 برخوردار بوده و از این طریق می‌توان این دستبند را به گوشی‌های اندرویدی (مجهز به اندروید 6 و بالاتر) متصل نمود. البته به گفته شرکت سازنده، پس از عرضه رسمی دستبند، سازگاری با iOS نیز امکان‌پذیر خواهد شد. اتصال دستبند به گوشی، مستلزم آن است که اپلیکیشن OnePlus Health روی گوشی نصب شود. مشاهده نوتیفیکیشن‌های گوشی هوشمند، کنترل پخش موسیقی، بی‌صدا کردن یا رد تماس‌های ورودی، شاتر برای دوربین گوشی و قابلیت موبایل‌یاب (Find My Phone) از جمله امکاناتی‌ست که با اتصال دستبند به اسمارت‌فون در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. جالب است بدانید، در برخی گوشی‌های وان‌پلاس، امکان همگام‌سازیِ حالت Zen از روی دستبند فراهم خواهد بود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3454/introducing-oneplus-band_07.jpg

دستبند سلامتی OnePlus Band فعلا برای بازار هند عرضه خواهد شد. این محصول رسما از 13 ژانویه (24 دی) از طریق فروشگاه‌های اینترنتی Amazon India، Flipkart و وب‌سایت وان‌پلاس در هند و همچنین فروشگاه‌های آفلاین عرضه خواهد شد. ظاهرا این دستبند 2,799 روپیه هند قیمت‌گذاری شده که با نرخ کنونی تبدیل ارز، تقریبا برابر است با 38 دلار آمریکا. البته این محصول در هنگام عرضه مشمول تخفیف شده و موقتا با قیمت 2,499 روپیه (34 دلار) به فروش می‌رسد. ناگفته نماند، کاربر برای خرید هر یک از بندهای سرمه‌ای و Tangerine Gray باید 399 روپیه (حدود 5.5 دلار) هزینه کند.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.