رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

۶۵ درصد سرمایه‌گذاران بیت کوین در قیمت ۱۰۰,۰۰۰ دلار بیت کوین‌های خود را می‌فروشند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بیت کوین، چشم‌انتظار قیمت‌هایی شش‌رقمی برای این ارز دیجیتال هستند و تا رسیدن به این قیمت، قصد فروش دارایی‌های خود را ندارند.

به گزارش کریپتوپوتیتو، بازار ارزهای دیجیتال طی ماه‌های اخیر با رشدی قابل‌توجه، سودهای هنگفتی را به جیب سرمایه‌گذاران سرازیر کرد.در این میان، قیمت بیت کوین و چندین ارز دیجیتال دیگر توانستند با رکوردشکنی‌های پیاپی، سقف‌های تاریخی تازه‌ای را به ثبت برسانند.

به‌تازگی تعدادی از تحلیل‌گران حوزه ارزهای دیجیتال دست به برگزاری یک نظرسنجی توییتر زده‌اند تا از فعالان بازار بپرسند که چه زمانی می‌خواهند موقعیت‌های معاملاتی خود را نقد کنند و بیت کوین‌های خود را بفروشند.

در این میان، بهای بیت کوین، اگرچه با افتی چند هزار دلاری مواجه شده، اما از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون دست‌کم رشدی ۱۰ درصدی را تجربه کرده است. همین امر به بالا گرفتن بحث‌هایی میان فعالان بازار دامن زده و هر یک در جست‌وجوی پاسخ به این سؤال هستند که اکثریت بازار در چه زمانی دست به فروش ارزهای دیجیتال خود می‌زنند؟

جاش راجر (Josh Rager)، تحلیل‌گر نام‌آشنای حوزه ارزهای دیجیتال در همین راستا در توییتر از کاربران پرسیده است:

در زمان ثبت اوج قیمتی بعدی، می‌خواهید چقدر از بیت کوین‌های خود را بفروشید؟

نکته‌ جالب توجه آن است که ۳۴.۴ درصد از پاسخ‌دهندگان گفته‌اند در اوج قیمتی بعدی، اگر تمام بیت کوین‌های خود را نفروشند، بخش عمده بیت کوین‌هایشان را خواهند فروخت.

با این حال، ۳۱.۶ درصد از مشارکت‌کنندگان در نظرسنجی گفته‌اند که کمتر از یک‌چهارم از بیت کوین‌های خود را در اوج قیمتی بعدی نقد می‌کنند.

اگرچه برخی مدعی‌اند که بسیاری از سرمایه‌گذاران بیت کوین قصد دارند دارایی‌های خود را حتی پس از اوج قیمتی بعدی نگه دارند، اما عده‌ای دیگر می‌گویند که هر چرخه قیمتی، افت‌وخیزهای خودش را دارد. از این رو، آنها به سرسخت‌ترین هودلرها هم توصیه می‌کنند که در موقعیت‌های مناسب با نقد کردن بیت کوین‌هایشان اقدام به کسب سود از بازار کنند.

فیل‌بی‌فیل‌بی (Filb Filb)، دیگر تحلیل‌گر نام‌آشنای حوزه ارزهای دیجیتال با ارسال یک نظرسنجی از کاربران پرسیده است که برای فروش بیت کوین‌های خود چه اهداف قیمتی را در نظر دارند؟ او در توییتی نوشته است:

کدام محدوده قیمتی می‌تواند شما را به وادار کند به فروختن بیت کوین‌هایتان عمیقاً فکر کنید؟

اکثر کسانی که به فیل‌بی‌فیل‌بی پاسخ داده‌اند گفته‌اند که با رسیدن قیمت بیت کوین به محدوده شش‌رقمی به فروش بخشی از بیت کوین‌های خود فکر خواهند کرد. بیش از ۴۰ درصد از پاسخ‌دهندگان اما، از محدوده قیمتی ۱۰۰,۰۰۰ تا ۳۰۰,۰۰۰ دلار به‌عنوان بازه قیمتی مطلوب خود یاد کرده‌اند و ۲۶.۳ درصد از کاربران نیز گفته‌اند که تا زمان عبور بهای بیت کوین از آستانه ۳۰۰,۰۰۰ دلار، دست به فروش آن نمی‌زنند.

نتایج نظرسنجی فیل‌بی‌ فیل‌بی

الکس ساندرز (Alex Saunders) از پایگاه خبری ناگت نیوز (Alex Saunders)، به طور کلی با ایده تعیین یک محدوده قیمتی مبتنی بر ارز رایج برای فروش بیت کوین به‌ویژه در این دوره اقتصادی مخالف است. او می‌گوید:

کسانی که به‌طور واقعی بیت کوین را درک کرده‌اند، می‌دانند که هیچ معادل قیمتی مبتنی بر ارز رایج برای آن وجود ندارد؛ آن هم در حالی که دولت در حال افزایش دست‌کم ۳۰ درصدی حجم پول (M1) و نقدینگی (M2) در بازار است. البته مگر اینکه شما به‌جای معادل قیمتی مبتنی بر ارز رایج برای بیت کوین، بهای یک دارایی مشهود را که از نظر شخصی برای شما بسیار ارزشمند است به‌عنوان معیار در نظر گرفته باشید.

The post ۶۵ درصد سرمایه‌گذاران بیت کوین در قیمت ۱۰۰,۰۰۰ دلار بیت کوین‌های خود را می‌فروشند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.