رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

پرواز آلت کوین‌ها همزمان با سکوت بیت کوین؛ چه در انتظار بیت کوین است؟

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

به‌عقیده تحلیل‌گران، تثبیت قیمت بیت کوین در محدوده‌ای بین ۳۰,۰۰۰ تا ۴۰,۰۰۰ دلار ممکن است عاملی صعودی برای قیمت آلت کوین‌ها باشد.

به گزارش نیوز بی‌تی‌سی، قیمت بیت کوین در هفته‌های گذشته در بازه‌ای بین ۳۰,۰۰۰ تا ۴۰,۰۰۰ دلار در نوسان بوده است. همان طور که در نمودار زیر دیده می‌شود، بیت کوین در یک الگوی پرچم در حال نوسان است.

نمودار قیمت بیت کوین

روند کلی بازار در میان‌مدت عمدتاً به رفتار بیت کوین و موفقیت و شکست خریداران در رسیدن به اهدافشان بستگی دارد. یکی از معامله‌گران انتظار دارد قیمت بیت کوین در میان‌مدت در یک محدوده ثابت نوسان کند. او در ادامه می‌افزاید که این مسئله به نفع بازار آلت کوین‌ها خواهد بود.

در حال حاضر قیمت بیت کوین در محدوده ۳۶,۶۳۰ دلار معامله می‌شود. شبکه گذشته قیمت بیت کوین توانسته بود تا ۳۷,۵۰۰ دلار هم اوج بگیرد.

در روزهای گذشته شاهد حمایت گسترده در نزدیکی ۳۰,۰۰۰ دلار و مقاومت شدید در محدوده‌های نزدیک به ۴۰۰۰۰ دلار بودیم. پاسخ معامله‌گران در این نواحی می‌تواند تعیین‌کننده روند بازار در کوتاه‌مدت باشد.

یکی از تحلیل‌گران عنوان می‌کند که تا زمانی که تکلیف بیت کوین و الگوی پرچم آن مشخص نشود، شاهد تثبیت قیمت خواهیم بود. او با بیان اینکه این مسئله نشانه‌ای صعودی برای بازار آلت کوین‌هاست، خاطر نشان کرد:

نمودار ۴ ساعته قیمت بیت کوین: بیت کوین در حال نوسان در یک الگوی پرچم است. این تثبیت قیمت در این محدوده نشانه‌ای بسیار خوب برای آلت کوین‌هاست. تا زمانی که بیت کوین در این مثلث باشد، اکثر معاملاتم را در بازار آلت کوین‌ها انجام می‌دهم.

اگر ضلع بالایی الگوی پرچم شکسته شود، بیت کوین این فرصت را خواهد داشت که بخشی از سلطه از دست رفته خود در بازار را پس بگیرد. سلطه بیت کوین با افزایش قیمت آلت کوین‌ها کاهش یافته و به ۶۴.۶۹ درصد رسیده است.

The post پرواز آلت کوین‌ها همزمان با سکوت بیت کوین؛ چه در انتظار بیت کوین است؟ appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.