رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

نورپردی دکوراسیون داخلی اتاق خواب چگونه می ؟

امتیاز دادن به این موضوع:


raha12

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

آیا می دانستید که با استفاده هنرمندانه از نور در طراحی دکوراسیون داخلی در غرب تهران و مناطق دیگر فضایی بزرگتر و

کوچکتربهنمایش بگذارید؟ یه همین جهت باید نورپردازی هایی بر دیوارها و کنج های فضا ایجاد کنید. انجام این کار سبب می شود که اطراف فضا روشن تر از وسط و مرکز آن جلوه کند. اما در طراحی دکوراسیون داخلی در غرب تهران و سایر مناطق باید به این نکته توجه داشته باشیم که مثلا دراگرفقط نورپردازی را در یک اتاق فقط به نورزایی و روشن کردن بخشی کوچک در اتاق مثلا در سمت مبلمان متمرکز کنیم، میزان دید کمتر می شود و محیط محدودتر از آنچه که هست نشان داده می شود. با مراجعه به طراحی دکوراسیون داخلی در غرب تهران میتوانید بهترین دکوراسیون داخلی را برای اتاق خواب خود فراهم آورید.  



معرفی نور و مزایای آن

اگر بخواهیم تعریف بیشتری از نور داشته باشیم باید بگوییم که تابش خورشید انوار و اشعه هایی را متراکم می کند که در مجموع باعث ایجاد نور می شود. نور به عنوان یکی از بهترین و والاترین نعمات خداوند است که در زندگی انسان از آغاز تا به امروز تأثیر زیادی داشته است. در حقیقت هیچ چیزی بدون نور دیده نمی شود. در واقع نور یک نوع واسطه بین چشم ها و فضای اطراف ایجاد می کند به این معنی که اگر نور به دیدگان ما نرسد هیچ  تصویری در شبکیه ایجاد نمی شود و بینایی هویت و کاربردی نخواهد داشت. طراحی دکوراسیون داخلی بیشترین استفاده را از نور برای آرام تر کردن فضا انجام می دهد.

برای درک بیشتر ارزش اصلی نور بهتر است در تاریکی بمانید. تاریکی که از غروب خورشید و شب شدن یا خاموش کردن کلید سیستم نورپردازی ایجاد می شود. اگر بخواهیم نور را تقسیم بندی کنیم به نوری که از خورشید ساطع می شود نور طبیعی و نور هایی را که نورپردازی و سیستم ها ایجاد می کنند را نور مصنوعی می نامند. در طراحی دکوراسیون داخلی در غرب تهران یا طراحی دکوراسیون داخلی در ولیعصر و سایر مناطق از سیستم های نورپردازی مصنوعی استفاده می شود.

نورپردازی در اتاق خواب
گفتنی است که دراتاق خواب نور از جمله مهم ترین ترکیبات و اجزای اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی در غرب تهران و سایر مناطق است. ایجاد نور ملایم در هنگام شب باعث می شود که شما به خوبی و به راحتی استراحت کنید و به آسودگی خوابتان ببرد. به علاوه یک نور قوی در هنگام صبح باعث می شود که شما در به تن کردن لباس ها و ترک اتاق خوابتان به مشکل برنخورید. باید بدانید که اصلی ترین نور در اتاق خواب شما نور و چراغی است که در کنار تخت شما قرار دارد به این دلیل که ممکن است شما قبل از خواب قصد مطالعه و کتاب خواندن داشته باشید یا دوست داشته باشید تلویزیون ببینید.

اگر مایل هستید که در طراحی دکوراسیون داخلی در غرب تهران یا طراحی دکوراسیون داخلی در پاسداران و مناطق دیگر در اتاق خوابتان در کنار تخت خود چراغی داشته باشید بهتر است که از دیوار پشت تخت استفاده کنید و از این دیوار برای نصب چراغ ها کمک بگیرید در این صورت باید به یاد داشته باشید که چراغ پشت تخت نباید دارای ارتفاع زیاد باشد. اگر امکان نصب چراغ بر دیوار پشت تخت را ندارید می توانید از چراغ خواب رومیزی در کنار تخت استفاده کنید. اگر شما از تخت دو نفره استفاده می کنید باید به یاد داشته باشید که حتما نور چراغ های پشت تخت را جدا کنید و کلید ها را جداگانه قرار دهید.بهتر است ادامه مطلب نورپردازی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه را در مقالات بعدی مطالعه کنید.
 
اگر از چراغ خواب رومیزی استفاده می کنید به این نکته توجه کنید که ارتفاع آن ها به گونه باشد که نور به صورت مستقیم به شما برخورد نکند. در طراحی دکوراسیون داخلی در غرب تهران و سایر مناطق در اتاق خواب ها می توانید از کلید های دیمر یا تنظیم کننده نور در اتاق خواب استفاده کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.