رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

نکته های مهم طراحی دکوراسیون داخلی

امتیاز دادن به این موضوع:


raha12

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده


[عکس: images?q=tbn:ANd9GcToiLLD7I7MeJ4CgaexgIv...w&usqp=CAU]
یک اندیشه ی اروپایی وجود دارد که در آن می گوید که برای رسیدن به خط پایان، اول از همه باید بدانید به کجا قرار است بروید. بنابراین شما بایستی ابتدا یک فضای کلی از خانه ی خود در ذهن خود در نظر بگیرید، سپس برای انجام مراحل دکوراسیون داخلی و چیدمان آن اقدام کنید. شما می توانید برای انجام این کار از طراحی دکوراسیون داخلی در شرق تهران یا در دیگر مناطق کمک بگیرید.

زمانی که از خرید وسایل مناسب صحبت می شود، اغلب خانم ها گمان می کنند که اولین مکانی که باید به آن مراجعه کنند فروشگاه ها یا مغازه های مبل فروشی می باشد، اما توجه داشته باشید که بهتر است ابتدا به سمت فروشگاه های مبل نروید زیرا اگر مبلی نظر شما را جلب کند شما را در بقیه خرید ها محدود می کند.
 
این موضوع درست است که شما برای خانه ی خود نیاز به مبلمان دارید اما چنانچه شما انتخاب اشتباهی داشته باشد در نهایت باعث می شوید که هزینه و وقت و انرژی شما به هدر برود. توجه داشته باشید که انتخاب های محدود همیشه به شما حس بدی می دهد. بنابراین همانطور که گفتیم شما بایستی ابتدا یک نقشه ی کلی از دکوراسیئن خانه ی خود را در نظر بگیرید. برای انجام این کار از طراحی دکوراسیون داخلی در جردن یا طراحی دکوراسیون داخلی در غرب تهران یا در دیگر مناطق کمک بگیرید.
 
شما ابتدا در نظر بگیرید که در کنار مبلی که انتخاب کرده اید قرار است چه نوع تلویزیون و میز تلویزیونی قراردهسد. همین میز جلو مبلی، فرش، پرده ها و وسایل دیگری که قرار است از آنها استفاده کنید را کنار هم در ذهن خود تجسم کنید. زمانی که شما همه ی این موارد را در ذهن خود تجسم کردید سپس می توانید برای خرید اقدام کنید. با این کار وسایلی که خریداری می کنید با ذهنیت قبلی و خط مشی خاص و مشخص انجام می شود و کمتر اشتباه می شود. شما می توانید برای انجام این کار از طراحی دکوراسیون داخلی در شریعتی یا در دیگر مناطق کمک بگیرید.

 نکته ی دیگری که بایستی به آن توجه کنید این است که وسایلی که قرار است تهیه کنید بایستی با ابعاد و متراژ فضای خانه ای که خریداری کرده اید یا از قبل داشته اید و قصد تغییر دکوراسیون  آن را دارید، هم خونی داشته باشد. اگر شما مبلمانی بزرگتر یا کوچکتر از فضای دسترسی تهیه کنید، نمی توانید چیدمانی درست و اصولی داشته باشید و این اشتباه ممکن است تا آخر ادامه داشته باشد. بنابرین در هنگام خرید وسایل حتما ابعاد فضای خانه را در نظر بگیرید. شما برای انجام این کار از طراحی دکوراسیون داخلی در شرق تهران یا در دیگر مناطق کمک بگیرید. اگر این کار نیز برایتان سخت است می توانید از طراحی دکوراسیون داخلی در شرق تهران یا طراحی دکوراسیون داخلی در آریا شهر در دیگر مناطق کمک بگیرید.
 
چنانچه گمان می کنید گه سپردن طرح و نقشه مورد نظر در ذهن کار سختی است می توانید برای این کار از قلم و کاغذ استفاده کنید و نقشه ی کف منزل خود را بر روی آن به صورت دو بعدی بکشید و خیلی راحت با این کار ترسیمی از جایگاه های وسایل موردنظر را در کاغذ کشیده اید. شما نیز میتوانید مطلب نورپردازی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب چگونه می باشد؟ را بخوانید.



 
حتی شما بهتر است در این کاغذ ابعاد واقعی اتاق و قسمت های مختلف منزا خود را در این نقشه بنویسید تا در صورت نیاز  از آنها استفاده کنید به صورت درست و اصولی پیش بروید. در برخی از موارد شما می توانید با در نظر گرفتن تمام نکات اصولی مورد نیاز، یک طراحی دکوراسیون خوبی به منزل خود بدهید. همچنین میتوانید مطلب نورپردازی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه را بخوانید. و کاملا به صورت حرفه ای باشد اما در برخی از موارد خاص می توانید از طراحی دکوراسیون داخلی در شرق تهران کمک بگیرید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.