رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

نورپردی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

امتیاز دادن به این موضوع:


raha12

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

یکی از بخش های خانه که طراحی و دکوراسیون آن خیلی مهم و ضروری است آشپزخانه می باشد. در طراحی دکوراسیون داخلی در سعادت آباد و سایر مناطق برای آشپزخانه های امروزی بیشتر کارهای مربوط به آشپزخانه بر روی کابینت هایی که کنار گاز یا سینک ظرفشویی قرار دارند انجام می شود، این کابینت ها در اغلب آشپزخانه ها کنار دیوار قرار گرفته اند ولی همچنان چراغ ها از وسط سقف آشپزخانه آویزان است، به همین دلیل در زمان کار در آشپزخانه افراد پشت به نور کار می کنند و نور مناسب برای انجام کار خود را ندارند. شما میتوانید به دفاتر طراحی دکوراسیون داخلی در سعادت آباد مراجعه کنید تا بهترین نور پردازی را داشته باشید.


امروزه ساختار آشپزخانه تغییر کرده است. در طراحی دکوراسیون داخلی در سعادت آباد و طراحی دکوراسیون داخلی در شهرک غرب و همچنین سایز مناطق به نکته توجه می شود که ما در قسمت هایی از آشپزخانه برای انجام کار خود به نور بیشتر و نور کافی نیازمندیم، مثلا بر روی گاز، سینک ظرفشویی و کابینت ها و کار کردن با سایر لوازم آشپزخانه و مواد غذایی به نور بیشتری احتیاج است.
 
در طراحی دکوراسیون داخلی در سعادت آباد و یا طراحی دکوراسیون داخلی در ونک  و یا سایر مناطق برای آشپزخانه ها علاوه بر این موارد و نیاز به روشنایی کافی و مناسب برای انجام کار در آشپزخانه، باید فضای آشپزخانه نیز دارای نور کافی باشد. همانطور که می دانید در بسیاری از آشپزخانه ها بعضی از کابینت ها دارای در های شیشه ای به صورت ویترین است که در آن ها ظروف زیبا را به نمایش می گذارند، در طراحی دکوراسیون داخلی در شهرک غرب بهتر است داخل این کابینت ها را نور پردازی داخلی انجام دهید تا اجزای داخلش را به زیبایی نشان دهد.
 
در کل در طراحی دکوراسیون داخلی در سعادت آباد و همچنین طراحی دکوراسیون داخلی در شهرک غرب و مناطق دیگر ما به مجموعه از منابع نوری احتیاج داریم که هر کدام از این منابع را باید به طور جدا جدا مورد کنترل قرار داد. نور مناسب بر گاز مخصوصا برای آشپزخانه هایی که دارای هود هستند می تواند به زیبایی و راحتی در هود به کار برود تا انجام کارتان را ساده تر کند.

اگر بر روی هود چراغی وجود نداشت، شما می توانید بر بالای گازتان یک چراغی که دارای قابلیت تنظیم باشد نصب کنید. علاوه بر این در طراحی دکوراسیون داخلی در سعادت آباد و یا دیگر مناطق شما می توانید بر بالای سینک ظرفشویی خود نیاز چراغی نصب کنید که در زمان شب نور مناسب برای انجام کار و ظرف شستن به شما برساند. بهتر است که هر کدام از چراغ هایی که در آشپزخانه به کار می برید دارای کلید و کنترل جداگانه باشد تا هر وقت به آن ها احتیاج داشتید از آن ها استفاده کنید.
 
در طراحی دکوراسیون داخلی در شهرک غرب و یا طراحی دکوراسیون داخلی در شمال تهران و مناطق دیگر شما می توانید برای فراهم کردن نور مناسب بر کابینت های آشپزخانه که معمولا در زیر کابینت های دیواری نصب شده اند از چراغ های مهتابی و هالوژن هایی که در زیر کابینت ها تعبیه می شوند استفاده کنید. این چراغ های هم دیده نمی شوند و هم چشم را آزار نمی دهند و نور کافی را به سطح کابینت ها می رسانند.

اگر کابینت هایی که در زمین قرار دارند عمیق باشند و نور کافی و مناسب به آن ها نمی رسد می توان در داخل این کابینت ها چراغ های کوچک و زیبا به کار برد تا روشنایی مناسب را ایجاد کند.
همچنین میتوانید مطلب نورپردازی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب چگونه می باشد؟ را بخوانید.
اگر شما در طراحی دکوراسیون داخلی در شهرک غرب و دیگر مناطق در آشپزخانه خود از میز برای صرف غذا استفاده می کنید بهتر است که با نصب چراغ های زیبا و جذاب بر سقف آشپزخانه که می توانید ارتفاعشان را تنظیم کنید استفاده کنید که هم فضای آشپزخانه را زیبا می کند و به میز غذا به خوبی روشنایی می رساند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.