رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

بایدن روند قانونی الزام احراز هویت برای کیف پول‌های شخصی را متوقف کرد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

جو بایدن رئیس‌جمهور جدید آمریکا همه فرایندهای قانون‌گذاری فدرال از جمله قانون پیشنهادی شبکه مبارزه با جرایم مالی (FinCEN) را متوقف کرد. این قانون ارائه‌دهندگان خدمات حوزه ارزهای دیجیتال را به اجرای سیاست‌های سخت‌گیرانه احراز هویت موظف می‌کرد.

به گزارش کوین تلگراف، یکی از اولین اقدامات جو بایدن رئیس‌جمهور جدید آمریکا در روز اول کاری خود، متوقف کردن روند بررسی قانونی احراز هویت در کیف پول‌های غیرامانی ارزهای دیجیتال است. این قانون را استیون منوچین (Steven Mnuchin) وزیر سابق خزانه‌داری آمریکا ارائه کرده بود.

منشأ این خبر نامه‌ای است که کاخ سفید برای رؤسای آژانس‌های فدرال مختلف ارسال کرده است. دستور توقف برخی فرایندهای قانونی شامل شبکه مبارزه با جرائم مالی (FinCEN) نیز می‌شود. فرمان مزبور به‌طور خاص به طرح پیشنهادی کیف پول‌های ارز دیجیتال اشاره‌ای نکرده است اما به مدت ۶۰ روز از تاریخ این نامه همه اقدامات قانونی در این زمینه را متوقف خواهد کرد.

فعالان صنعت ارزهای دیجیتال، از این اقدام حمایت کردند. جیک چروینسکی (Jake Chervinsky) از شرکت کامپاند (Compound) در توییتی در این خصوص نوشت:

ما سخت جنگیدیم و حق نفس کشیدن و راه‌اندازی مجدد را به دست آوردیم. جنت یلن (Janet Yellen)، استیون منوچین نیست. من خوش‌بین هستم.

گفتنی است طرح پیشنهادی کیف پول‌های خودمیزبان در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر) توسط FinCEN و زیر نظر استیو منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا ارائه شد. این قانون اگر به تصویب می‌رسید، بانک‌ها و کسب‌وکارهای خدمات پولی را ملزم می‌کرد که گزارش ارائه دهند، اسناد و سوابق را ثبت و هویت مشتریانی را که با کیف پول‌های ارز دیجیتال خصوصی تراکنش انجام می‌دهند تأیید کنند.

بسیاری از افراد مشهور در صنعت ارزهای دیجیتال از جمله جک دورسی (Jack Dorsey) مدیرعامل شرکت خدمات مالی اسکوئر از این طرح پیشنهادی انتقاد کردند. جک دورسی در این زمینه گفت که نام و آدرس طرف معامله نباید برای ارزهای دیجیتال الزام‌آور باشد، همان‌طور که امروزه برای پول نقد هم چنین اطلاعاتی لازم نیست.

منتقدان همچنین اظهار داشتند که انجام این کار برای بسیاری از پروژه‌ها از لحاظ فنی غیرممکن است، زیرا قراردادهای هوشمند حاوی اطلاعاتی چون نام و آدرس نیستند.

جو بایدن، جنت یلن را به‌عنوان وزیر خزانه‌داری منصوب کرده است. یلن چند روز پیش نسبت به ارزهای دیجیتال اظهارات انتقادی را مطرح کرد و گفت که ارزهای دیجیتال «عمدتاً برای تأمین مالی غیرقانونی» مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما چرویسنکی در این خصوص می‌گوید جنت یلن آن‌قدرها هم بد نیست:

اولاً هر کسی بهتر از استیون منوچین است که مدت‌ها پیش تصمیم گرفته بود از هر چیز مرتبط با ارزهای دیجیتال متنفر باشد. دکتر یلن هر چند ممکن است اکنون یکی از طرفداران ارزهای دیجیتال نباشد اما انتظار دارم که او در یادگیری و شنیدن دیدگاه‌ها رویکردی باز داشته باشد و در تصمیم‌گیری در خصوص مقررات جدید از نظام قانونی پیروی کند. این خوب است.

بایدن همچنین گری گنسلر (Gary Gensler) را به‌عنوان رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار انتخاب کرده است که به نظر می‌رسد نسبت به رئیس پیشین، دیدگاه موافق‌تری نسبت به مأموریت تمرکززدایی داشته باشد.

The post بایدن روند قانونی الزام احراز هویت برای کیف پول‌های شخصی را متوقف کرد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.