رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

۸۳ درصد ارزهای دیجیتال که در ۲۰۱۸ به اوج رسیده بودند، همچنان ۹۰ درصد پایین‌تر از اوج هستند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

داده‌های مساری (Messari) نشان می‌دهد که ۱۵۷ دارایی دیجیتال که در سال ۲۰۱۸ به اوج تاریخی خود رسیده بودند، همچنان ۹۰ درصد از قیمت آن زمانِ خود را از دست داده‌اند.

به گزارش کوین تلگراف،‌ مساری در داده‌های خود عنوان می‌کند که ۸۳ درصد از ارزهای دیجیتالی که در ژانویه ۲۰۱۸ به اوج تاریخی خود رسیده بودند،‌ حداقل ۹۰ درصد از قیمت آن زمان خود پایین‌تر هستند.

 مت کاستو (Matt Casto)، تحلیل‌گر سی‌ام‌تی دیجیتال (CMT Digital)،‌ در توییتی با اشاره به میانگین بازگشت سرمایه (ROI) دارایی‌های دیجیتالی که در سال ثبت اوج قیمت‌شان ذخیره شده‌اند، داده‌های مساری را منتشر کرد.

اوج قیمت ارزهای دیجیتالبرای دیدن تصویر با سایز اصلی کلیک کنید

در این داده‌ها نام ۴۱۰ دارایی به چشم می‌خورد که در ۲۰۱۷ یا پس از آن اوج قیمت خود را ثبت کردند. به‌طور میانگین ۱۵۷ دارایی که اوج قیمت‌شان سال ۲۰۱۸ ثبت شده است، ۹۱.۷۱ درصد قیمت خود را از دست داده‌اند.

بهترین ارزهای سال ۲۰۱۷ از آن زمان به‌طور میانگین ۸۲ درصد ارزش خود را از دست داده‌اند. این میزان برای ارزهای بزرگ ۲۰۱۹ چیزی در حدود ۷۲ درصد است. بهترین ارزهای ۲۰۲۰ هم به‌طور میانگین ۵۳ درصد کاهش ارزش را تجربه کرده‌اند.

این داده‌ها را می‌توان مدرکی در راستای اثبات مفهوم «تغییر قیمت بزرگ» به حساب آورد. طبق این مفهوم، سرمایه‌ای که زمانی در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ وارد بلاک چین‌های لایه اول شده بود، حالا به‌سمت حوزه نوظهور امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) می‌رود.

این مفهوم استراتژی معاملاتی بسیاری است. از جمله این افراد می‌توان به وانگاریان (Wangarian)، مدیر دی‌هج (dHedge)، اشاره کرد. او در ارتباط با استراتژی خود می‌گوید:

قراردادهای خرید (لانگ) توکن‌هایی که از طریق ورود سرمایه ارزش مستقیم کسب کرده‌اند (DeFi) و قراردادهای فروش (شورت) سکه‌های بی‌ارزش لایه اول که هیچ ارزش این چنینی ندارند.

علیرغم عملکرد نه چندان مناسب بسیاری از آلت کوین‌های بازار به نسبت سال گذشته و در مقایسه با اوج‌های تاریخی خود، تعداد زیادی از آلت کوین‌های قدیمی از زمان سقوط بزرگ خود، افزایش قیمت قابل‌توجهی داشته‌اند.

قیمت کاردانو از زمان پنجشنبه سیاه (اسفند ۹۸) حدود ۱,۷۰۰ درصد رشد کرده است. قیمت زیلیکا و دکرد هم به‌ترتیب ۲,۶۷۰ و ۱۴,۱۳۰ درصد رشد کرده است.

The post ۸۳ درصد ارزهای دیجیتال که در ۲۰۱۸ به اوج رسیده بودند، همچنان ۹۰ درصد پایین‌تر از اوج هستند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.