رفتن به مطلب

بایننس ۱۶۶ میلیون دلار BNB را سوزاند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

صرافی بایننس با سوزاندن ۳.۷ میلیون واحد از توکن‌های BNB امحای سه‌ماهه خود را تکمیل کرد. این توکن‌ها ارزشی بیش از ۱۶۵ میلیون دلار دارند.

به گزارش دیکریپت، صرافی بایننس در رویداد امحای فصلی خود در مجموع ۳,۶۹۱,۸۸۸ واحد از توکن‌های BNB را به ارزش تقریبی ۱۶۵.۸ میلیون دلار سوزاند.

چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس می‌گوید که این بار تعداد توکن‌های امحاشده از نظر ارزش دلاری، حدوداً ۲.۴ برابر دفعه پیش است. گفتنی است که بایننس هر سه‌ماه یک‌بار، بخش زیادی از توکن‌های BNB را امحا می‌کند تا میزان موجودی دردسترس این توکن کاهش یابد که دست‌کم روی کاغذ باعث افزایش بهای آن در صورت ثابت‌ماندن تقاضا می‌شود.

چند ساعت پیش از امحای توکن‌ها، لری سرمک (Larry Cermak)، مدیر بخش تحقیقات وب‌سایت «The Block» پیش‌بینی کرده بود که این امحا بزرگ‌ترین امحا از ابتدای عرضه توکن BNB‌ تاکنون بوده است. وی گفته بود که رشد حجم معاملاتی آنی و آتی صرافی بایننس طی سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۰ می‌تواند دلیل افزایش ارزش دلاری این رویداد امحا باشد.

سرمک در توییتی، ساعاتی پیش از برگزاری رویداد فصلی امحای توکن‌های BNB می‌نویسد:

امروز شاهد رویداد بزرگ امحای توکن‌های BNB خواهیم بود. بر مبنای تمامی برآوردها این امحا از نظر ارزش دلاری توکن‌ها دست‌کم دو برابر بزرگتر از امحای سه‌ماهه قبل است.

اما دلیل این امر چیست؟ دلیل آن چیزی نیست جز افزایش بیش از ۵۰ درصدی حجم معاملاتی آنی و رشد دست‌کم ۱۴۰ درصدی حجم معاملات آتی صرافی بایننس در سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۰.

سرمک در ادامه توییت خود می‌نویسد که حجم فصلی معاملات صرافی بایننس در سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۰ با دستیابی به اوج تاریخی تازه‌ای به ۴۷۱.۵ میلیارد دلار رسیده است.

به‌گفته سرمک، پس از افول صرافی بیتمکس، بایننس اکنون اولین گزینه برای کاربرانی است که از بیتمکس خارج‌شده‌اند. حجم معاملاتی آتی آن در ماه دسامبر (آذر) به‌تنهایی از حجم کل معاملات آتی آن در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ عبور کرده است. 

همان‌طور که چانگ‌پنگ ژائو پیش‌تر گفته بود، مقیاس در حال رشد رویدادهای امحا بیش از هر چیز نشان‌گر رشد چشم‌گیر صرافی بایننس است؛ چراکه تعداد توکن‌های سوزانده‌شده در هر بار بر اساس تعداد معاملات انجام‌شده روی پلتفرم بایننس در هر فصل تعیین می‌شود (پیش‌تر گستره امحای توکن‌ها به درآمد بایننس گره خورده بود؛ اما این بخش چندی پیش از وایت پیپر توکن BNB حذف شد).

ژائو در یادداشت خود پیرامون موضوع سوزاندن توکن‌ها تصریح کرده است که درصدد تسریع روند برگزاری رویدادهای امحای آتی است تا از میزان موجودی کل توکن‌های BNB سریع‌تر کاسته شود. وی می‌نویسد:

اگرچه این میزان امحا برای استارتاپی سه‌ساله بسیار بزرگ است، اما با آهنگ کنونی، تقریباً ۲۷ سال طول می‌کشد تا فرایند امحا تکمیل شود. بنابراین اکنون وقت آن رسیده که کمی سرعت کار را بالا ببریم.

این بدان معناست که دیگر میزان توکن‌های امحاشده هم‌بستگی مستقیمی با درآمد فصلی صرافی بایننس نخواهد داشت.

ژائو می‌افزاید:

شما هنوز هم می‌توانید از میزان توکن‌های امحاشده استنباط کنید که درآمد ما از یک آستانه مشخص پایین‌تر است، اما در بهترین حالت، این تنها یک گمانه‌زنی تقریبی خواهد بود.

داده‌های پلتفرم تحلیلی کوین‌گیکو (CoinGecko) نشان می‌دهد که یک روز پیش از برگزاری رویداد امحا بهای توکن BNB با رسیدن به ۴۶.۸۱ دلار، اوج تاریخی تازه‌ای را به ثبت رساند. این اتفاق می‌تواند نشان‌گر انتظار کاربران برای برگزاری رویداد سوزاندن باشد؛ چراکه معمولاً قیمت بایننس کوین پس از امحا به‌دلیل کاهش عرضه، افزایش می‌يابد.

نمودار قیمت بایننس کوین

گفتنی است که بایننس، رویداد پیشین امحا را در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۶ مهر) برگزار کرد. در آن تاریخ، این پلتفرم معادل به ۳۶.۷ میلیون دلار از توکن‌های BNB را سوزاند. در آن هنگام، بایننس، دو میلیون از توکن‌های BNB را از چرخه معاملات بازار حذف کرد و به این ترتیب کل موجودی این توکن به عدد ۱۸۵,۴۷۴,۸۲۵ واحد رسید. پیش از آن در ژوییه ۲۰۲۰ (۲۹ تیر)، بایننس بیش از ۸۰۰ هزار واحد از توکن‌های ‌BNB را امحا کرده بود.

مطابق با برنامه اولیه صرافی بایننس، امحای سه‌ماهه توکن‌ها تا زمانی که تنها ۱۰۰ میلیون BNB باقی بماند، ادامه پیدا خواهد کرد. این تعداد برابر با ۵۰ درصد از کل توکن‌های BNB است که تاکنون عرضه شده است.

The post بایننس ۱۶۶ میلیون دلار BNB را سوزاند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.