رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

مدیرعامل بایننس: ما در ابتدای چندین سال جهش بازار ارزهای دیجیتال قرار داریم

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

مدیرعامل صرافی بایننس پیش‌بینی کرد که چرخه صعودی کنونی در ابتدای راه خود است و روند حاکم بر بازار ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت.

به گزارش کریپتواسلیت، چانگپنگ ژائو (Changpeng Zhao) در مصاحبه‌ای با رن نیونر (Ran Neuner)، هم‌بنیان‌گذار آن‌چین کپیتال (On-Chain Capital)، پیش‌بینی خود را از چشم‌انداز بازار ارزهای دیجیتال ارائه کرد.

ژائو گفت:

ما اکنون فقط بخش مسطح موج را شاهد هستیم. موج بزرگ هنوز نیامده است. من فکر می‌کنم سال‌های ۲۰۲۱، ۲۰۲۲، ۲۰۲۳، دو یا سه سال طول خواهد کشید یا شاید چهار سال تا این چرخه صعودی به اوج برسد.

البته هیچ کس نمی‌تواند آینده را دقیق پیش‌بینی کند. ژائو خود پیشتر گفته است که این اظهارات صرفا نظر شخصی او است و ممکن است کاملا اشتباه باشد.

اما، همانگونه که نیونر اشاره کرده، صرافی بایننس در جایگاهی منحصربه‌فرد است که با دسترسی به آمارها بتواند چنین پیش‌بینی‌هایی را مدل‌سازی کند. مثلا تعداد حساب‌های افتتاح‌شده در یک مدت‌زمان خاص یکی از این آمارها است.

با این حال، ژائو در توضیح چشم‌انداز چرخه صعودی چند ساله، برای پشتیبانی از پیش‌بینی خود به تاریخچه قیمتی بیت کوین در کنارِ مدت‌زمان بازگشت آن به رکورد قیمتی متوسل شد.

او همچنین افزود که هر چرخه‌ صعودی بیت کوین از لحاظ طولی از چرخه پیشین بلندتر بوده است و این به باور ژائو، یکی از ویژگی‌های بازاری است که ارزش کل آن در طول زمان در حال رشد است.

مدیرعامل بایننس پیش‌بینی خود را بر همین اساس توجیه کرده و گفت که از اوج سال ۲۰۱۷ سه سال طول کشید تا بیت کوین دوباره رکورد ۲۰ هزار دلار را در پایان سال گذشته ثبت کند.

با توجه به این نکته، ژائو معتقد است که اگر تاریخ تکرار شود، ما احتمالا سه یا چهار سال با رسیدن به اوج چرخه کنونی فاصله داریم.

بازیابی اوج سال ۲۰۱۷ سه سال طول کشید. و ما اکنون در حال کشف قیمت هستیم، به گمان من [ارزش بیت کوین] ۵، ۱۰ یا ۲۰ برابر می‌شود، ما نمی‌دانیم. و اگر این اتفاق بیفتد، چندین سال طول خواهد کشید.

اظهارات مدیرعامل بایننس پس از روند نزولی اخیر در بازار ارزهای دیجیتال خبر خوشی است. پس از صعود شگفت‌آور بیت کوین تا ۴۲,۰۰۰ دلار و افت پس از آن، رویکردها به‌سوی تثبیت قیمت سوق یافت. در حالی که ترس، بی‌اعتمادی و تردید مرتبط با بحث‌های مالیاتی و اتهام‌های مرتبط با خرج دوباره به عنوان دلایل این روند طرح می‌شد، شاخص‌های تکنیکال بازار هم حاکی از آن بود که بیت کوین آماده چنین روندی است.

جالب اینجا است که همانگونه که ژائو گفت، ما در حال حاضر در حال فاز کشف قیمت هستیم، اما تفاوت وضعیت کنونی با روند صعودی سال ۲۰۱۷، حضور سرمایه‌گذاران نهادی است و این پرسش‌های بسیاری را درباره چگونگی تاثیر آن‌ها در چرخه صعودی مطرح می‌کند. آیا ممکن است این چرخه بیش از چهار سال دوام داشته باشد؟ آیا اوج قیمت بیت کوین ممکن است بیش از انتظارات باشد؟

با توجه به اینکه تاکنون هرگز در چنین وضعیتی نبوده‌ایم، پاسخ به هیچ یک از این پرسش‌ها ساده نیست. اما یک چیز قطعی است؛ سال پیش رو دوره‌ای مهم برای این صنعت است.

The post مدیرعامل بایننس: ما در ابتدای چندین سال جهش بازار ارزهای دیجیتال قرار داریم appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.