رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

بیش از نیمی از تمام کیف پول‌های کاردانو در حال فعالیت در اثبات سهام هستند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

حدود ۵۵ درصد از کیف پول‌های کاردانو تمام موجودی خود را در شبکه این ارز دیجیتال سهام‌گذاری کرده‌اند. این اتفاق باعث شده است تا کاردانو یکی از غیرمتمرکزترین شبکه‌های بازار لقب بگیرد.

به گزارش کریپتواسلیت، رشد ناگهانی آمار روزانه ایجاد کیف پول جدید ADA که با افزایش تعداد کل ADAهای سهام‌گذاری شده همراه شده است، کاردانو را با فاصله زیاد به غیرمتمرکزترین شبکه بلاک چین در بازار تبدیل کرده است.

اوایل ماه جاری میلادی، کاردانو با پیشی‌گرفتن از پولکادات، به غیرمتمرکزترین شبکه بلاک چین موجود در بازار تبدیل شد. اکنون با تکمیل اثبات سهام بیش از ۶۹ درصد از کل ADAهای در گردش، به نظر می‌رسد که کاردانو وعده خود را برای ۱۰۰ برابر غیرمتمرکزتر از بیت کوین شدن، عملی می‌کند.

رشد ناگهانی تعداد کیف پول‌های ADA و مجموع ADAهای سهام‌گذاری شده در چند ماه اخیر به کلیت بازار نزولی نسبت داده شده و بسیاری می‌گویند که این واکنش ADA به رشد آلت کوین‌ها بوده است. اما با گذشت چند هفته از روند تثبیت قیمت بازار، به نظر می‌رسد بیشتر شاخص‌های بلاک چینی کاردانو با آهنگی مداوم در حال رشد است.

داده‌های جمع‌آوری شده توسط پیر نیروپ (Pieter Nierop)، گرداننده یکی از استخرهای اثبات سهام کاردانو، نشان می‌دهد که شمار کیف پول‌هایی که همه ADAهای خود را به این کار اختصاص داده‌اند، به بالاترین رقم ثبت شده تاکنون یعنی ۱۵۲.۴۱۷ یعنی ۵۴.۹۲ درصد از مجموع ۲۷۷,۵۳۸ کیف پول ADA موجود در بازار رسیده است.

کیف پول‌های نمایندگی شده

از آغاز سال ۲۰۲۱ تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون ADA به استخرهای اثبات سهام تخصیص داده شده است. داده‌های AdaPools و AdaStats نشان می‌دهد که در حال حاضر ۲۲.۱ میلیارد ADA سهام‌گذاری‌شده وجود دارد که نسبت به رقم ۲۱.۴۵ میلیارد ثبت شده در اول ژانویه افزایش چشمگیری داشته است.

کاردانوهای سهام‌گذاری‌شده

از جمله شواهد دیگری که می‌توان به غیرمتمرکزترشدن سریع کاردانو نسبت داد، کاهش شدید میانگین ADAهایی که در کیف پول‌های نمایندگی‌شده است. از ۲۵ دسامبر سال ۲۰۲۰، میانگین این ارزها به‌صورت مداوم در حال کاهش بوده است و اکنون در محدوده ۱۴۵,۰۰۰ ایستاده است. این بدان معناست که شبکه را شمار بالایی از کاربرانی کنترل می‌کنند که مقدار کمتری کاردانو در اختیار دارند.

کاردانوهای کیف پول‌های نمایندگی‌شده

The post بیش از نیمی از تمام کیف پول‌های کاردانو در حال فعالیت در اثبات سهام هستند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.