رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

دامنه اینترنتی .NFT با قیمت ۸۴,۰۰۰ دلار خریداری شد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

جیهان چو (Jehan Chu)، از بنیان‌گذاران شرکت کنتیک کپیتال، برای یک دامنه با پسوند NFT‌ چیزی در حدود ۸۴,۰۰۰ دلار پول پرداخت کرده است. او معتقد است که امکانات دامنه‌های NFT بی‌نهایت است.

به گزارش کوین تلگراف، جیهان چو یکی از بنیان‌گذاران شرکت سرمایه گذاری کنتیک کپیتال (Kenetic Capital) است که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند، قابلیت صدور ظاهراً نامحدودی از ساب‌دامین‌های NFT را بر روی بلاک چین هندشیک (Handshake) خریداری کرده است. گفتنی است مقر شرکت کنتیک کپیتال در هنگ‌کنگ قرار دارد.

بر اساس اعلام شرکت کنتیک، جیهان چو پسوند دامنهNFT. را به قیمت ۸۴ هزار دلار که معادل ۶۸۰۰۰۰ توکن هندشیک (NHS) می‌شود، خریداری کرده است. این خرید از طریق بازار نیم‌بیس (Namebase) انجام گرفته است. این سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال، ظاهراً بیش از ۱۳۰۰ دامین هندشیک را در اختیار دارد. او می‌گوید که با مشاهده علاقه روزافزون به توکن‌های غیرمثلی (NFT) در اکوسیستم ارزهای دیجیتال، تصمیم به خرید این دامنه‌ها گرفته است.

جیهان چو در این زمینه گفته است:

معتقدم که NFT حلقه گمشده بین اشیای آنلاین و آفلاین است و نه‌تنها هنر، بلکه تجارت، امور مالی، جامعه و فرهنگ را نیز متحول خواهد کرد. یک دامنه غیرقابل سانسور NFT بر روی بلاک چین هندشیک، یک دارایی و پلتفرم ارزشمند برای آینده هنر و مالکیت معنوی است.

رایان رامیرز (Ryan Ramirez) که مالک قبلی پسوند دامنهNFT. قبل از فروش به جیهان چو بود، در این زمینه گفت که این دامنه را در زمان انتشارش به قیمت ۴۸۰ دلار یا ۴۰۹۶ توکن HNS خریداری کرده است. بر اساس اظهارات رامیرز این خرید به جیهان چو این امکان را می‌دهد تا دامنه‌های فرعی نامحدودی را با استفاده از پسوندNFT. بر روی بلاک چین هندشیک ایجاد کند.

جیهان چو همچنین گفته است:

امکانات دامنه NFT بی‌نهایت است. از گالری‌های غیرمتمرکز NFT گرفته تا ایجاد ساب‌دامین‌هایی با استفاده از برند NFT نظیر art.nft و crypto.nft که برای اجاره یا فروش در دسترس قرار دارند.

پیشنهاد هندشیک تنها نمونه از پسوندهای دامنه غیرمتمرکز در فضای بلاک چین نیست. در سال ۲۰۱۹ (۱۳۹۸) شرکت آنستاپبل دامینز (Unstoppable Domains) که توسط تیم دراپر (Tim Draper) پشتیبانی می‌شود، به کاربران این امکان را داد تا دامنه‌هایی با پسوند crypto. را بر روی بلاک چین اتریوم ثبت کنند. پروتکل هندشیک خدمت مشابهی ارائه می‌دهد و جایگزینی برای پسوندهای سنتی com،.org. و net. به حساب می‌آید. این پروتکل به کاربران این امکان را می‌دهد که از طریق یک سیستم غیرمتمرکز، مالک نام دامنه خودشان باشند.

جیهان چو که یکی از بنیان‌گذاران انجمن بیت کوین هنگ‌کنگ است و در حوزه ارزهای دیجیتال چهره فعالی به‌حساب می‌آید، قبلاً پیش‌بینی کرده بود که بازاری صعودی در انتظار بیت کوین است. او در ماه مه ۲۰۱۹ (اردیبهشت ۱۳۹۸) پیش‌بینی کرده بود که قیمت بیت کوین تا پایان سال [۲۰۱۹] به ۳۰,۰۰۰ دلار می‌رسد. او این پیش‌بینی را با توجه به پذیرش ارزهای دیجیتال توسط شرکت‌هایی نظیر فیس‌بوک، جی‌پی مورگان‌چیس (JPMorgan Chase)، راکوتن (Rakuten) و فیدلیتی (Fidelity) مطرح کرده بود.

اکنون مشخص شد که پیش‌بینی او صحیح اما زودهنگام بوده است. علاقه سرمایه‌گذاران نهادی به بیت کوین در اواخر سال ۲۰۲۰ سوخت مورد نیاز بیت کوین برای رد شدن از قیمت ۳۰,۰۰۰ دلار را فراهم کرد. همچنین باعث شد قیمت بیت کوین به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۴۲,۰۰۰ دلار نیز برسد.

The post دامنه اینترنتی .NFT با قیمت ۸۴,۰۰۰ دلار خریداری شد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.