رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

معرفی Vivo S7t – تکرار S7 با Dimensity 820

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

3498_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

شرکت ویوو در روز پنج‌شنبه 4 فوریه 2021 (16 بهمن 1399) از گوشی جدیدی با نام Vivo S7t رونمایی کرده که همانطور که از اسم آن می‌توان حدس زد شباهت نزدیکی به S7 5G معرفی شده در آگوست 2020 دارد. در واقع تنها تغییر بزرگ در این میان به چیپ‌ست پردازشی دستگاه تعلق دارد که از Snapdragon 765G به Dimensity 820 محصول شرکت مدیاتک تغییر کرده و بقیه موارد از صفحه‌نمایش و دوربین‌های اصلی و سلفی تا حافظه داخلی، باتری و شارژر سریع دستگاه بدون تغییر مانده‌اند. S7t را می‌توان یک اسمارت‌فون 5G در رده میانی تلقی کرد که با صفحه‌نمایش OLED و اتصال 5G با قیمت نسبتا مناسبی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3498/introducing-vivo-s7t_01.jpg

Vivo S7t گوشی نسبتا کوچک و کم‌حجمی‌ست که از طول و عرض به‌ترتیب 158.8 و 74.2 میلی‌متری برخوردار بوده و نزدیک به 7.4 میلی‌متر ضخامت دارد. وزن 169 گرمی دستگاه نیز با توجه به اندازه صفحه‌نمایش کاملا مناسب و سبک به‌نظر می‌رسد.

S7t همچون همتای بدون پسوند خود با یک صفحه‌نمایش 6.44 اینچی با وضوح 1080×2400 پیکسل ارائه می‌شود که با وجود آن‌که نرخ رفرش 60 هرتزی آن چندان چنگی به دل نمی‌زند اما فناوری ساخت OLED و سنسور اثر انگشت پنهان شده در لایه نمایشگر به جذابیت آن می‌افزاید. بر بالای این صفحه‌نمایش برخلاف اکثریبت قریب به اتفاق گوشی‌های امروزی از یک ناچ نسبتا بزرگ استفاده شده که به‌جز دوربین سلفی اصلی 44 مگاپیکسلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی التراواید دیگر را نیز در خود جای داده است. دوربین اصلی این قسمت ظاهرا همچنان به فوکوس خودکار مجهز است و برداشت ویدئوی 4K نیز جزء امکانات جالب توجه آن به شمار می‌رود.

در پشت گوشی به سه واحد تصویری شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی التراواید و یک سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی بر می‌خوریم که ظاهرا تغییری نسبت به گذشته نداشته و از جمله مشخصات قابل ذکر در رابطه با آن‌ها باید به گشودگی f/1.89 دوربین اصلی و تجهیز دوربین التراواید به فوکوس خودکار اشاره کرد که از این طریق امکان برداشت تصاویر فاصله نزدیک یا ماکرو نیز فراهم می‌شود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3498/introducing-vivo-s7t_02.jpg

ویوو برای پردازش در این گوشی به‌سراغ پروسسور 5G متفاوتی رفته که نه‌تنها از Snapdragon 765G حاضر در S7 5G جدیدتر است بلکه در زمینه تعداد و فرکانس هسته‌های پردازشی نیز عملکرد بهتری نسبت به همتای کوالکامی خود دارد. در SD765G از دو هسته A76 یکی با فرکانس 2.4 و دیگری با فرکانس 2.2 گیگاهرتز استفاده شده اما در Dimensity 820 با 4 هسته A76 با حداکثر فرکانس 2.6 گیگاهرتز روبرو می‌شویم. چهار هسته باقی‌مانده در این چیپ‌ست نیز از نوع A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز انتخاب شده‌اند. Dimensity 820 از گرافیک 5 هسته‌ای Mali-G57 بهره می‌برد و این در حالی‌ست که در Snapdragon 765G از گرافیک توانمند Adreno 620 استفاده شده است. حافظه داخلی گوشی ظاهرا تنها در یک نسخه 128 گیگابایتی ارائه می‌شود و حافظه رم 8 گیگابایتی آن نیز تغییری نسبت به گذشته نداشته است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3498/introducing-vivo-s7t_03.jpg

باتری گوشی همان نمونه 4 هزار میلی آمپر ساعتی قبلی‌ست که با توجه به اندازه صفحه‌نمایش و حضور 5G، کم‌ظرفیت به‌نظر می‌رسد اما این حجم پایین از یک سو در خدمت وزن مناسب گوشی قرار گرفته و از سوی دیگر با حضور شارژر سریع 33 واتی، زمان اندکی برای پر شدن این باتری نیاز خواهد بود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3498/introducing-vivo-s7t_04.jpg

Vivo S7t در دو رنگ مشکی و آبی پلکانی با سیستم‌عامل اندروید 11 و رابط کاربری OriginOS با قیمت 2,598 یوان (با نرخ فعلی تبدیل ارز، 402 دلار آمریکا) از هم‌اکنون برای پیش‌سفارش در بازار چین در دسترس قرار گرفته اما هنوز از امکان ارائه آن در دیگر بازارها اطلاعی در دست نیست.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.