رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

آمریکایی‌ها برای سرمایه‌گذاری بیت کوین را به طلا ترجیح می‌دهند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

تحقیق تازه بیت فلایر (Bitflyer) که چندی پیش منتشر شد، نشان می‌دهد که خانواده‌های آمریکایی بیش از پیش به سرمایه‌گذاری در بیت کوین علاقه‌مند هستند و این علاقه بیشتر از سرمایه‌گذاری در طلا است. این در حالی است که نتایج این تحقیق در ژاپن عکس قضیه را نشان می‌دهد.

به گزارش وب‌سایت بیت کوین داتکام، صرافی ارز دیجیتال ژاپنی بیت فلایر، مقاله‌ای تحقیقاتی منتشر کرده و در آن احساسات و روندهای سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال را در آمریکا بررسی و آن را با بازار ژاپن مقایسه کرده است.

بارزترین تفاوت بین آمریکایی‌ها و ژاپنی‌ها در مورد پذیرش ارزهای دیجیتال از طریق یک سؤال ساده از شرکت‌کنندگان در تحقیق نشان داده شده است. در این تحقیق از شرکت‌کنندگان پرسیده شده است که رویکردشان نسبت به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال چگونه است.

چه احساسی در خصوص سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال دارید؟

۷۶ درصد از آمریکایی‌ها دید مثبتی به ارزهای دیجیتال دارند. این در حالی است که ۷۸ درصد از ژاپنی‌ها ارزهای دیجیتال را منفی قلمداد می‌کنند.

نمودارهای دایره‌ای دو رویکرد کاملاً متضاد را نشان می‌دهند و مشخص می‌کنند چگونه این دو بازار در خصوص پذیرش ارزهای دیجیتال کیلومترها از یکدیگر فاصله دارند. زمان انجام این تحقیق مشخص نیست اما می‌توان این پیش‌فرض را مطرح کرد که به طور کلی روند صعودی قیمت بیت کوین در ماه‌های اخیر به افزایش علاقه به ارزهای دیجیتال در آمریکا کمک کرده است.

در خصوص ژاپن تنها می‌توان حدس زد که نگاه عموما شکاکانه و محافظه‌کارانه ژاپنی‌ها نسبت به پدیده‌های ناشناخته و جدید، منجر به بی‌میلی مردم نسبت به ارزهای دیجیتال شده است.

با افزایش علاقه عمومی به سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پشتوانه امن مالی باثبات، یک تحقیق نشان داده است که ۸۲ درصد از مردم آمریکا در دارایی‌های مالی سرمایه‌گذاری می‌کنند. این در حالی است که تحقیقی که توسط موسسه تحقیقاتی «Pew» انجام گرفته نشان می‌دهد که تنها چند ماه قبل ۵۲ درصد از آمریکایی‌ها در دارایی‌های مالی سرمایه‌گذاری می‌کردند. این موضوع این فرض را تقویت می‌کند که واقعیت تحمیل‌شده ویروس کرونا علاقه نوظهوری در میان عموم مردم پدید آورده است که آینده مالی‌شان را تضمین کنند.

در بین سرمایه‌گذاران، بیت کوین/ ارزهای دیجیتال از طلا پیشی گرفته‌ و در فهرست محبوب‌ترین ابزارهای سرمایه‌گذاری جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است. گفتنی است سرمایه‌گذاری در بازار سهام، ۴۱۰ کی (طرح برخورداری از مزایای بازنشستگی در آمریکا) و املاک و مستغلات به ترتیب در جایگاه اول تا سوم هستند.

فکر می‌کنید کدام یک از دارایی‌های سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۱ جذابیت بیشتری داشته باشند؟

نکته جالب توجه این است که مقایسه احساسات آمریکایی‌ها و ژاپنی‌ها نشان می‌دهد که احساسات متضادی در بین ژاپنی‌ها وجود دارد. در ژاپن ۶۹ درصد از مردم در دارایی‌های مالی سرمایه‌گذاری نمی‌کنند.

بر اساس اعلام منابع غیرموثق، در آمریکا و ژاپن مردان تمایل بیشتری به سرمایه‌گذاری نسبت به زنان دارند.

با نگاهی آینده‌نگرانه نسبت به سال ۲۰۲۱ به‌عنوان سالی متحول‌کننده و سالی بعد از بحران کرونا، ۶۸ درصد از آمریکایی‌ها قصد دارند فعالیت سرمایه‌گذاری خود را افزایش دهند. این در حالی است که تنها ۱۸ درصد از ژاپنی برای این کار برنامه‌ریزی می‌کنند.

آیا برنامه‌ای برای سرمایه‌گذاری بیشتر در سال ۲۰۲۱ دارید؟

همان‌طور که ملاحظه می‌شود، در هر دو کشور طیفی از مردم هستند که قصد ندارند سرمایه‌گذاری خود را در سال ۲۰۲۱ افزایش دهند. آمریکایی‌ها می‌گویند به دلیل کمبود منابع مالی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا از سرمایه‌گذاری خودداری خواهند کرد. اما ژاپنی‌ها به دلیل ریسک‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری از آن روی‌گردان هستند و این تصمیم هیچ ارتباطی به شرایط جدیدی که ویروس کرونا رقم زده است، ندارد.

The post آمریکایی‌ها برای سرمایه‌گذاری بیت کوین را به طلا ترجیح می‌دهند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.