رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

معرفی گلکسی M12- محصول جدید سامسونگ با باتری 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی و دوربین 48 مگاپیکسلی

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

3502_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

شرکت سامسونگ الکترونیکس در نخستین روزهای سال جاری میلادی، گوشی رده پایین گلکسی M02s را روانه بازار هند کرد و یک ماه پس از آن از عرضه محصول ارزان‌قیمت گلکسی M02 مجهز به باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی باز هم برای بازار هند خبر داد. کمپانی کره‌ای به تازگی از محصول تازه‌ای با نام گلکسی M12 در کشور ویتنام رونمایی کرده است. اگر به دنبال یک گوشی مقرون‌به‌صرفه با باتری حجیم هستید، اسمارت‌فون جدید سامسونگ می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این محصول از نظر مشخصات شباهت زیادی با گلکسی A12 دارد که در آخرین روزهای نوامبر 2020 معرفی و از ماه دسامبر روانه بازار شد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3502/introducing-samsung-galaxy-m12_01.jpg

نمایشگر گلکسی M12 یک نمونه 6.5 ایتچی است که با فناوری ال‌سی‌دی ساخته شده و با داشتن وضوح اچ‌دی پلاس از نسبت تصویر 20:9 پشتیبانی می‌کند. در بالای پنل نمایشگر، یک بریدگی به شکل قطره آب (با طراحی Infinity-V) دیده می‌شود که محل قرارگیری دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دستگاه است.

سامسونگ بدون اشاره به نام چیپ‌ست پردازشی، تنها به ذکر 8 هسته‌ای بودن و فرکانس 2 گیگاهرتزی هسته‌ها بسنده کرده است. بر این اساس، کارشناسان احتمال می‌دهند که تراشه Exynos 850 امور پردازشی این گوشی را بر عهده دارد؛ پروسسوری که 8 هسته Cortex-A55 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MP1 را شامل می‌شود. شرکت کره‌ای در کنار چیپ‌ست پردازشی 3 گزینه رم 3، 4 و 6 گیگابایتی و به تناسب آن 32، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی برای گلکسی M12 در نظر گرفته است. گفتنی است که فضای ذخیره‌سازی را می‌توان روی کاغذ تا 1 ترابایت دیگر از طریق اسلات اختصاصی میکرو اس‌دی افزایش داد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3502/introducing-samsung-galaxy-m12_02.jpg

در گوشه سمت چب بالای بخش پشتی قاب مربع شکل مشکی رنگی قرار دارد که چهار دوربین در آن دیده می‌شود. دوربین اصلی این مجموعه 48 مگاپیکسل وضوح دارد و می‌تواند ویدئوهایی 1080p را با نرخ 30 فریم در ثانیه ثبت نماید. ماژول دوم 5 مگاپیکسلی و اولترا واید بوده که میدان دید آن 123 درجه اعلام شده است. دوربین تشخیص عمق میدان هم 2 مگاپیکسلی است و در کنار آن یک نمونه ماکرو با همین رزولوشن قرار دارد. فلش ال‌ای‌دی دستگاه هم خارج از این قاب و در پایین آن جای گرفته است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3502/introducing-samsung-galaxy-m12_03.jpg

انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و همانند گلکسی A12 از فناوری شارژ 15 واتی از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند. مطابق اعلام شرکت سازنده، با یک بار شارژ می‌توان تا 24 ساعت صفحات وب را با اتصال وای‌فای مرور کرد بدون آن که نیازی به شارژ مجدد دستگاه باشد. همچنین یک بار شارژ پاسخگوی 23 ساعت پخش ویدئو و نزدیک به 5 روز پخش موزیک خواهد بود.

این گوشی دو سیم‌کارته از جک هدفون 3.5 میلی‌متری، وای‌فای b/g/n با فرکانس 2.4 گیگاهرتز، بلوتوث 5.0 و اتصال 4G LTE پشتیبانی می‌کند. همچنین ماهواره‌های Beidou ،GLONASS ،GPS و Galileo برای مسیریابی در آن در نظر گرفته شده است. محصول جدید سامسونگ فاقد NFC است و حسگر اثر انگشت آن روی دکمه پاور در کناره دستگاه تعبیه شده است.

این محصول در سه رنگ آبی، مشکی و سبز یشمی (jade) به تولید می‌رسد و خطوط عمودی بدنه پشتی، با رنگی تیره‌تر از زمینه، ظاهر چشم‌نوازی به آن بخشیده است. گلکسی M12 با اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 از همان روز معرفی در اختیار کاربران ویتنامی قرار گرفته و در خصوص قیمت آن اطلاعات دقیقی در دست نیست.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.