رفتن به مطلب

قراردادهای آتی CME برای اتریوم عرضه شد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

قراردادهای آتی اتریوم در CME بامداد امروز به وقت تهران عرضه شد. به‌گفته بسیاری عرضه این قراردادها می‌تواند تأثیرات گسترده‌ای بر قیمت اتریوم داشته باشد.

به گزارش «The Block»، روز گذشته (یکشنبه)، مقامات بورس کالای شیکاگو طی توییتی اعلام کردند که قراردادهای آتی اتر در ساعت ۶ بعدازظهر روز یک‌شنبه به وقت شرق آمریکا عرضه می‌شود. تاریخ اولین معامله هم برای امروز زمانبندی شده است.

پیش‌تر در میانه‌های ماه دسامبر (اواخر آذرماه)، خبر راه‌اندازی قریب‌الوقوع قراردادهای آتی اتریوم در بورس کالای شیکاگو به‌شدت خبرساز شده بود. بر اساس جزئیات منتشر شده در وب‌سایت بورس کالای شیکاگو، این قراردادهای آتی از نوع تسویه نقدی و مبتنی بر نرخ مرجع اتریوم/دلارِ شاخص «CME CF» خواهند بود. هر قرارداد ماهیانه مشتمل بر ۵۰ واحد اتر و هر بلوک معاملاتی هم دست‌کم حاوی ۵ قرارداد آتی خواهد بود.

گفتنی است که در وب‌سایت بورس کالای شیکاگو، فهرستی از تأمین‌کنندگان نقدینگی برای قراردادهای آتی اتریوم به چشم می‌خورد که شماری از آنها در تأمین نقدینگی برای دادوستد قراردادهای آتی و قرارداد اختیار بیت کوین مشارکت دارند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به بلاک‌فای (BlockFi)، گلکسی (Galaxy)، جنسیس (Genesis)، کوین‌شیرز (CoinShares) و «NYDIG» اشاره کرد.

عرضه قراردادهای آتی اتریوم، گامی مهم در راستای ایجاد محصولات مالی مبتنی بر ارزهای دیجیتال به‌شمار می‌رود و در نوع خود، نخستین محصول در ایالات متحده قلمداد می‌شود.

پیش‌تر در سال ۲۰۱۹، هیث تاربرت (Heath Tarbert)، رئیس سابق کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده پیش‌بینی کرده بود که ابزارهای مالی مشتقه مبتنی بر اتریوم در نهایت در بازارهای سرمایه راه‌اندازی می‌شوند. هاربر بر این باور بود که ارز دیجیتال اتریوم ذیل تعریف یک کالای تجاری قرار می‌گیرد.

The post قراردادهای آتی CME برای اتریوم عرضه شد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.