رفتن به مطلب

یک میلیاردر دیگر از دوج کوین تمجید کرد: بهترین ابزار برای یادگیری عرضه و تقاضا است

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

مارک کوبان (Mark Cuban)، کارآفرین و سرمایه‌گذارِ میلیاردر آمریکایی، در اظهارنظر خود، دوج کوین را ارزان‌ترین ابزار آموزشی برای فراگیری رابطه و عرضه و تقاضا در بازار توصیف کرده است.

به گزارش کوین تلگراف پس از حمایت‌های افراد مشهور در حوزه‌های مختلف، قیمت دوج کوین طی ماه گذشته بیش از ۷۰۰ درصد افزایش یافته است. مارک کوبان جدیدترین فهرست این افراد مشهور. او اعلام کرده است که دلیل توجهات به دوج کوین را فهمیده است.

کوبان، تهیه کننده برنامه شارک تنک (Shark Tank) و صاحب تیم بسکتبال دالاس ماوریکس (Dallas Mavericks)، سه‌شنبه در پیغامی توییتری گفت دوج کوین بهترین سرگرمی برای بودجه دلاری شماست و بد نیست که سرمایه‌گذاران این توکن را در نظر داشته باشند. او روز گذشته با اشاره به پرسش گزارشگر نشریه فوربز (Forbes) درباره نظر او نسبت به دوج کوین و اینکه آیا خرید آن توسط مردم تأثیر منفی بر بازار این ارز دیجیتال خواهد داشت گفت:

علاوه بر اینکه شانس برد در دوج کوین نسبت به بلیط بخت‌آزمایی لاتاری بیشتر است، این توکن نسبت عرضه و تقاضا در علم اقتصاد را به مردم آموزش داده و آن‌ها را با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا می‌کند. من واقعا آن را به عنوان یک ابزار آموزشی اقتصادی ارزان که جنبه سرگرمی هم دارد دوست دارم.

طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت دوج کوین با حدود ۳ درصد کاهش و با میانگین رشد ماهانه بیش از ۷۰۰ درصدی خود، به حدود ۰.۰۷ دلار رسیده است. قیمت این ارز دیجیتال پس از توییت‌های ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، جهش قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرد. اخیرا به طور مرتب بررسی‌ها و اظهارنظرهای صعودی درباره این ارز دیجیتال در صفحه توییتری ایلان ماسک به چشم می‌خورد. او همچنین در پیغام توییتری که در تاریخ ۶ فوریه (۱۸ بهمن) منتشر کرد، از دوج کوین به عنوان ارز آینده زمین یاد کرده است.

البته ماسک تنها کسی نیست که حمایت خود را از این توکن اعلام کرده است. در این میان اسنوپ داگ (Snoop dogg) خواننده و تهیه کننده سبک رپ آمریکایی و جن سیمونز (Gene Simmons) نوازنده، هنرپیشه و یکی از اعضای گروه کیس (Kiss) نیز به تازگی به جمع ارتش هواداران دوج کوین پیوسته‌اند. سیمونز اخیرا گفت که او معقتد است قیمت این توکن افزایش خواهد یافت.

باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا مارک کوبان به یک عضو تمام عیار از ارتش حامیان دوج کوین تبدیل شده است و طرفدار آن باقی خواهد ماند یا نه. در حال حاضر این سرمایه‌گذار پیشگام دنیای فناوری اظهار کرده که مقداری دوج کوین به ارزش ۵ دلار صرفا برای آموزش مالی و سرگرمی پسر خودش به نام جیک (Jake) خریداری کرده است. این پسر یازده ساله یکی از سرمایه‌گذاران خرده فروشی بود که در ماه ژانویه سال جاری نیز اقدام به خرید سهام ای‌ام‌سی (AMC) و بلکبری (Blackberry* کرده بود.

The post یک میلیاردر دیگر از دوج کوین تمجید کرد: بهترین ابزار برای یادگیری عرضه و تقاضا است appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.