رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

بایننس شکایت چند میلیون دلاری خود از نشریه فوربز را لغو کرد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

هلدینگ بایننس شکایت خود را از نشریه فوربز (Forbes) پس گرفته است. این شکایت در رابطه با انتشار مقاله‌ای توسط این نشریه بود که در آن بایننس به تلاش عامدانه برای فرار از نهادهای قانون‌گذار ایالات متحده متهم شده بود.

به گزارش کوین تلگراف و بر اساس اسناد رسمی دادگاه، بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال جهان، شکایت را خود علیه نشریهٔ خبری فوربز و دو روزنامه‌نگار این نشریه لغو کرده است.

هلدینگ بایننس در پی انتشار مقاله‌ای در نشریه فوربز که در آن ادعا شده بود این صرافی عامدانه در تلاش بوده تا قوانین مالی ایالات‌ متحده را دور زده و از آنها سرپیچی کند، از این نشریه و دو روزنامه‌نگارش با نام‌های مایکل دل کاستیو (Michael Del Castillo) و جیسون برت (Jason Brett) در ماه نوامبر (آبان) شکایت کرد.

اعلام لغو داوطلبانهٔ پروندهٔ مذکور در دادگاه منطقه‌ای ایالات ‌متحده در نیوجرسی در تاریخ ۴ فوریه (۱۶ بهمن) به ثبت رسیده است. این امر به‌منزلهٔ پایان‌یافتن اقدام قانونی قریب‌الوقوع بایننس علیه نشریهٔ فوربز است. در این پرونده هیچ توضیحی در خصوص علت پس‌گرفتن شکایت وجود ندارد و صرفا بایننس اعلام کرده است:

بدین‌وسیله به‌صورت داوطلبانه شکایت خود را از فوربز مدیا ال‌ال‌سی (Forbes Media LLC)، مایکل دل کاستیو و جیسون برت اعلام، اما حق شکایت مجدد را برای خود محفوظ می‌داریم.

تحقیقات عمیق فوربز بر اساس سندی بود که ظاهراً توسط یکی از کارکنان سابق بایننس فاش شده است. بر اساس سند مذکور، استراتژی بایننس تضعیف تلاش‌های نهادهای قانون‌گذار ایالات‌ متحده بوده و این در حالی است که این شرکت همچنان به مشتریان ساکن آمریکا خدمات ارائه می‌دهد.

بر اساس این سند، برنامه بایننس برای ارتباط برقرار کردن با نهادهای نظارتی مختلف به نحوی بوده که هیچ  نتیجه‌ای در بر نداشته باشد. راهبردهای دیگر این شرکت که در سند مذکور به آن اشاره شده است، پیوستن پیش‌دستانه به سازمان‌های خودنظارتی و ظاهراً استفاده از شبکه‌های خصوصی مجازی (وی‌پی‌ان) برای فرار از تحقیقات نظارتی بوده است.

هلدینگ بایننس در ابتدا مدعی شد که مقاله فوربز میلیون‌ها دلار خسارت مادی به شرکت تحمیل کرده است و در آن زمان اعلام کرد:

این داستان شامل اظهارات دروغ، گمراه‌کننده و افتراآمیز است. 

گفتنی است سند مورداشاره مجله فوربز به «سند تای چی» (Tai Chi document) معروف شد.

یکی از سخنگوهای بایننس به رسانه‌ها گفت که لغو شکایت از فوربز با حفظ حق شکایت مجدد بدین معنی است که موضع شرکت در برابر ادعاهایی که در مقاله مطرح شده، تغییری نکرده است. بایننس در این زمینه اظهار داشت:

بایننس همچنان کاملا معتقد است مقاله فوربز که در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۹ مهرماه) منتشر شده، نادرست و گمراه‌کننده است. همان‌ طور که شرکت در شکایت خود از فوربز اعلام داشته، بایننس متعهد به رعایت کلیه قوانین و مقررات حاکم است و ادعاهای مطرح‌شده توسط فوربز هیچ ارزشی ندارد. با این حال، شرکت به‌منظور ارائهٔ بهترین خدمات ممکن به کاربران خود، به‌ویژه در زمانی که با رشد بی‌سابقه‌ای [در حوزهٔ ارزهای دیجیتال] مواجه هستیم، در حال حاضر این پرونده قضایی را دنبال نمی‌کند.

The post بایننس شکایت چند میلیون دلاری خود از نشریه فوربز را لغو کرد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.