رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

کمک ۵۰۰ بیت کوینی مدیرعامل توییتر برای توسعه بیت کوین در هند و آفریقا

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

تنها چند ساعت پس از ادعای یک منبع ناشناس مبنی بر قصد هند برای اعمال ممنوعیت همه‌جانبه علیه ارزهای دیجیتال، مدیرعامل توییتر و یک خواننده رپ، یک صندوق توسعه با سرمایه‌ای ۵۰۰ بیت کوینی برای توسعه بیت کوین در هند و آفریقا راه‌اندازی کردند.

به گزارش کوین تلگراف، جک دورسی (Jack Dorsey)، مدیرعامل توییتر، به همراه «Jay-Z»، خواننده رپ مشهور، خبر از ایجاد یک صندوق توسعه با سرمایه‌ای ۵۰۰ بیت کوینی (۲۳.۷ میلیون دلار) دادند. سرمایه این صندوق قرار است برای توسعه بیت کوین در آفریقا و هندوستان مورد استفاده قرار گیرد.

دورسی در ۱۲ فوریه از ایجاد این صندوق و درخواست از سه نفر از اعضای هیئت مدیره برای نظارت اولیه بر آن خبر داده بود. اطلاعیه ویژه دورسی که خطاب به اعضای هیئت‌مدیره تدوین شده بود، هدف از صندوق توسعه «₿Trust» را «تبدیل بیت کوین به ارز اینترنت» اعلام کرد.

شایان ذکر است که این صندوق از نوع صندوق‌های محرمانه است؛ یعنی ذی‌نفعان نمی‌توانند موجودی آن را ببینند و از سود آن هم نفعی نمی‌برند.

توییت مدیرعامل توییتر تنها چند ساعت پس از آن بود که اخباری مبنی بر برنامه احتمالی هند برای ممنوعیت کامل استفاده از ارزهای دیجیتال در درون مرزهای این کشور منتشر شد.

یک منبع ناشناس به شبکه بلومبرگ گفته است که دومین کشور پرجمعیت جهان ممکن است به‌زودی تمام انواع دارایی‌های رمزنگاری‌شده را ممنوع کند و به کاربران ۳ تا ۶ ماه فرصت برای نقد کردن دارایی‌شان بدهد.

جک دورسی ۱۰ فوریه مبلغ ۱ میلیون دلار به سازمان غیرانتفاعی کوین سنتر (Coin Center) مستقر در واشنگتن اهدا کرد. این سازمان یک کمک ۲ میلیون دلاری نیز از شرکت مدیریت دارایی گری اسکیل (Grayscale) دریافت کرده بود.

دلباختگی به دورسی بیت کوین در این روزها او را به نصب یک فول نود (Full-Node) بیت کوین از مک‌بوک شخصی‌اش واداشت؛ یعنی او اکنون دستی نیز در تایید بلاک چین بیت کوین دارد.

The post کمک ۵۰۰ بیت کوینی مدیرعامل توییتر برای توسعه بیت کوین در هند و آفریقا appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.