رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

ادامه جهش آلت کوین‌ها همزمان با ثبات قیمت بیت کوین

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

یک هفته بعد از ثبت رکورد قیمتی جدید، حرکت بیت کوین در ۴۸,۰۰۰ دلار متوقف شده است. این در حالی است که قیمت آلت کوین‌ها همچنان در حال افزایش است.

به گزارش دیکریپت، بعد از انتشار اخبار مربوط به خرید ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین توسط تسلا و همچنین اخبار مربوط به علاقه‌مندی چند شرکت بزرگ به خرید و پذیرش بیت کوین، قیمت بزرگترین ارز دیجیتال به رکورد تاریخی جدیدی دست یافت. اما در چند روز گذشته قیمت بیت کوین در محدودهٔ ۴۸ هزار دلار در نوسان بوده و این فرصت را به آلت کوین‌ها داده تا روند صعودی در پیش بگیرند.

قیمت اتریوم، بزرگترین آلت کوین بازار ارزهای دیجیتال، امروز در حدود ۱,۸۴۰ دلار معامله می‌شود و نسبت به روز گذشته تقریبا ثابت است. اتریوم در هفته اخیر رشدی ۱۵ درصدی را تجربه کرده است.

در ۲۴ ساعت اخیر، قیمت ریپل با ۲ درصد کاهش به قیمت ۰.۶۱ دلار، قیمت کاردانو با ۴.۷۴ درصدکاهش به ۰.۸۸ دلار و قیمت پولکادات با ۳.۷ درصد کاهش به ۲۸.۳ دلار رسیده‌ است.

اما این بازده روزانه منعکس‌کنندهٔ عمکلرد خوب این ارزها در هفتهٔ اخیر نیست. تمام آلت کوین‌های بزرگ بازار در هفتهٔ اخیر رشد چشمگیری داشته‌اند. در این هفته، ریپل ۴۴ درصد، کاردانو ۳۷ درصد و پولکادات ۴۷ درصد رشد کرده‌اند.

دیگر کوین‌های بالای جدول هم عملکرد آرام اما مثبتی داشته‌اند. بیشترین رشد هفتگی متعلق به بایننس کوین است؛ قیمت BNB در ۲۴ ساعت اخیر ۱ درصد کاهش داشته، اما در هفتهٔ اخیر با ۹۲ درصد رشد به ۱۳۱ دلار رسیده است.

قیمت استلار با ۳ درصد کاهش در روز اخیر و ۴۸ درصد افزایش در هفتهٔ گذشته، به ۰.۵۵ دلار رسیده است.

علاوه بر این، قیمت لایت کوین ۸ درصد در روز گذشته و ۴۹ درصد هم در هفتهٔ گذشته افزایش یافته و به ۲۲۲ دلار رسیده است. چین لینک هم عملکرد قابل‌قبولی داشته و به ترتیب با ۱۲ و ۴۳ درصد رشد در روز و هفتهٔ اخیر، به ۳۴ دلار رسیده است.

دوج کوین، دوازدهمین ارز بزرگ بازار ارزهای دیجیتال با ارزش بازار ۸.۴ میلیارد دلاری، در هفتهٔ گذشته ۱۹ درصد افزایش قیمت داشته و با قیمت ۰.۰۶۶ دلار معامله می‌شود. قیمت دوج کوین پس از توجه تعدادی از افراد مشهور به یک‌باره افزایش یافته است؛ شاخص‌ترین چهره‌ای که به افزایش قیمت این ارز دیجیتال کمک کرده، ایلان ماسک است.

سال نوی چینی و تعطیلات ۱۶ روزهٔ آن که از روز گذشته شروع شده است، معمولا باعث کاهش قیمت ارزهای دیجیتال می‌شود، چراکه سرمایه‌گذاران چینی در این مقطع از سال بخشی از کوین‌های خود را می‌فروشند. با این حال، تحلیل‌گران معتقدند که حالا سهم زیادی از بازار متعلق به سرمایه‌گذاران نهادی غربی است و به همین دلیل، سال نوی چینی تأثیر زیادی بر قیمت بیت کوین و آلت کوین‌‌ها نخواهد داشت.

The post ادامه جهش آلت کوین‌ها همزمان با ثبات قیمت بیت کوین appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.