رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

قیمت بیت کوین به مرز ۵۰,۰۰۰ دلار رسید و سقوط کرد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بعد از انتشار اخبار مثبت از پذیرش بیت کوین توسط مؤسسات مالی بزرگ، قیمت بیت کوین با رشدی قابل‌توجه در روز یکشنبه (۲۷ بهمن)، به ۴۹,۷۱۶ دلار رسیده و رکورد قیمتی جدیدی را ثبت کرد. اما ساعاتی بعد تا کانال ۴۵,۶۰۰ دلار سقوط کرد و در حال حاضر در حال معامله در محدودهٔ ۴۷,۰۰۰ دلار است.

به گزارش کوین دسک، بیت کوین با عبور از رکورد پیشین ۴۹,۰۰۰ دلاری خود که در روز پنج‌شنبه به ثبت رسیده بود، به قیمت ۴۹,۷۱۶ دلار رسید. اما در حال حاضر با اندکی اصلاح و افت ۴.۶ درصدی نسبت به اوج قیمتی، با قیمت ۴۷,۵۰۰ دلار معامله می‌شود. به نظر نمی‌رسد این افت قیمتی در ساعت اخیر، دلیل بنیادی خاصی داشته باشد.

رکورد قیمتی جدید بیت کوین در حالی به ثبت رسیده است که تحلیل‌گران معتقدند دلیلِ رشد قیمت بیت کوین با این سرعت سرسام‌آور، افزایش علاقه سرمایه‌گذاران سازمانی به بیت کوین است.

گزارش روز گذشتهٔ بلومبرگ هم تأییدی بر این ادعاست. بلومبرگ دیروز در گزارشی گفت بخش سرمایه‌گذاری مورگان استنلی که «Counterpoint Global» نام دارد و بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار دارایی در اختیار دارد، در حال بررسی سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است.

همچنین در خبر دیگری عنوان شد که دویچه بانک آلمان هم با هدف ارائه خدمات به صندوق‌های پوشش ریسک که قصد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال دارند، به‌دنبال ارائه سرویس‌های امانی ارزهای دیجیتال است. شرکت آرک اینوست (Ark Invest) هم در گزارشی که برای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارسال کرده، گفته است که سهام خود در صندوق بیت کوین گری اسکیل را افزایش داده است. علاوه بر این، بانک نیویورک ملون (Bank of New York Mellon) هم واحد امانی ارزهای دیجیتال خود را توسعه خواهد داد.

همه این اخبار خوب، چند روز بعد از بزرگترین خبر سال برای بیت کوین مبنی بر اینکه خودروسازی تسلا ۱.۵ میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده است، منتشر شد.

همزمان با رکوردشکنی قیمت بیت کوین، برخی از آلت کوین‌ها هم شاهد افزایش قیمت بودند. قیمت چین لینک به ۳۵.۷۳ درصد رسید و رکورد جدیدی را ثبت کرد. همچنین آلت‌ کوین‌هایی مانند بیت کوین کش، اتریوم کلاسیک، بیت کوین اس‌وی و نئو هم بیش از ۲۰ درصد در ۲۴ ساعت رشد کردند.

The post قیمت بیت کوین به مرز ۵۰,۰۰۰ دلار رسید و سقوط کرد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.