رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

دوج کوین در توییتر از بیت کوین هم محبوب‌تر شد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

داده‌های اخیر نشان می‌دهد که میزان گفت‌وگوهای توییتری در مورد دوج کوین در ماه گذشته از میزان گفتگوهای مربوط به بیت کوین پیشی گرفته است.

به گزارش دیکریپت، داده‌های وب‌سایت آی‌سی‌او آنالیتیکز (ICO Analytics) نشان می‌دهد که ارز دیجیتال دوج کوین در ماه گذشته میلادی در توییتر بیش از هر ارز دیجیتال دیگری موردتوجه قرار گرفته است. نکته جالب اینجاست که حجم گفتگوهای توییتری در مورد دوج کوین از بیت کوین، به‌عنوان ارز دیجیتال شماره یک بازار هم بیشتر بوده است.

به‌گفته این وب‌سایت که بازار ارزهای دیجیتال را رصد می‌کند، ۱۰.۴ درصد از کل پیام‌های مربوط به ارزهای دیجیتال در شبکه اجتماعی توییتر در ماه فوریه درباره دوج کوین بوده است. در مقابل، بیت کوین با ۱۰.۱ درصد آمار کمتری را به خود اختصاص داده است.

اشاره به دوج کوین ۱۰ برابر بیشتر از یونی سواپ (Uniswap) بوده است که یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم با ۱۷,۰۰۰ کاربر است.

دوج کوین در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان یک ارز «شوخی» یا میم کوین با تصویر سگی از نژاد شیبا اینو (Shiba Inu) برای خوش‌یمنی ایجاد شد. ارزش بازار این ارز دیجیتال امروز بیش از ۶.۵ میلیارد دلار است و با حضور سلبریتی‌ها، ستاره‌های موسیقی راک و کارآفرینان فناوری و حتی مقام‌های دولتی در مباحث پیرامون آن در شبکه‌های اجتماعی، عجیب نیست که محبوبیتی این چنینی کسب کرده است.

یکی از بزرگ‌ترین طرفداران دوج کوین ایلان ماسک، مدیرعامل خودروسازی تسلا، است که در گذشته خود را به‌عنوان مدیرعامل دوج کوین معرفی کرده است. او در ماه فوریه جنون توییت درباره دوج کوین را راه انداخت و در یکی از آن‌ها گفت که این ارز دیجیتال به ماه خواهد رفت.

شهرت دوج کوین به ماسک و توییتر محدود نیست. این ارز در سال ۲۰۲۰ به موضوع بحث‌های نرم‌افزار ویدئوی تیک‌تاک (TikTok) بدل شد و حتی باعث ایجاد «چالش» دوج کوین هم شد که تا چندین روز ادامه داشت.

این محبوبیت باعث شد که قیمت این آلت کوین سر به فلک بگذارد. براساس داده‌های ابزار بازار کوین گکو (CoinGecko)، دوج کوین از قیمت زیر ۰.۰۰۲ دلار در ژانویه سال ۲۰۲۰ به بالاترین سقف ۰.۰۸۳ دلار در ماه گذشته رسید که حاکی از رشد ۴,۰۵۰ درصدی است.

در همین حال، دوج کوین به چند دلیل مورد انتقاد قرار گرفته است. یک آدرس به‌تنهایی ۲۷ درصد از کل عرضه آن را در اختیار دارد و این موضوع، نگرانی از تورم مصنوعی قیمت آن را به دنبال داشته است. این موضوعی است که باعث رنجش ماسک هم شده است.

شبکه دوج کوین برای مدتی طولانی است که هیچ توسعه‌ای به خود ندیده و باعث بروز مشکلاتی در تراکنش‌های آن شده است. اما یک به‌روزرسانی جدید که این هفته انجام شد، امید به رفع این مشکلات دارد.

The post دوج کوین در توییتر از بیت کوین هم محبوب‌تر شد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.