رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

معرفی گوشی سامسونگ گلکسی XCover 5- محصولی مقاوم و کارآمد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

3552_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

سامسونگ نخستین نمونه از گوشیهای سری XCover را با نام گلکسی XCover در آگوست 2011 معرفی کرد و پس از آن هم چند نمونه دیگر این محصول همچون XCover 4s ،XCover 2 و XCover Pro را وارد بازار کرده است. این گروه از محصولات کمپانی کرهای به استحکام و مقاومت بالا در شرایط دشوار محیطی شهرت دارند. در همین راستا، سامسونگ در روز پنجشنبه 4 مارس سال جاری میلادی (14 اسفند 1399) از مدل جدید این گوشی با نام گلکسی XCover 5 رونمایی کرده است. مجهز بودن به باتری قابل تعویض و بدنه مقاوم در برابر ضربه از جمله ویژگی‌های محصول جدید سامسونگ به شمار می‌رود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3552/introducing-samsung-galaxy-xcover-5_01.jpg

مارک ناتن (Mark Notton)، مدیر ارشد سبد محصول موبایل در سامسونگ الکترونیکس اروپا در خصوص این گوشی می‌گوید: «ما در سامسونگ سرمایه‌گذاری زیادی روی فناوری‌هایی می‌کنیم که کارایی و دوام را برای کسب‌وکارهای مستقر در کارخانه فراهم می‌سازند». به گفته او، گلکسی XCover 5 دستگاهی به شمار می‌رود که با هدف برطرف نمودن چالش‌های پیش رویِ کارفرمایان در کارخانه‌ها تولید شده است؛ چالش‌هایی که از محافظت مواد حساس تا کاربرد مداوم در انواع محیط‌ها را در بر می‌گیرد. این گوشی قادر است نیازهای مشاغل را در کنار ارتقای کارآمدی و افزایش همکاری، برای کار روزانه‌ها آسان‌تر و بهینه‌تر، در کارخانه و کارگاه، محیط‌های با دمای بالا، باران و برف و هر شرایط دشوار دیگر فراهم سازد.

گلکسی XCover 5 یکی از جمع‌وجورترین گوشی‌های اندرویدی حال حاضر بازار به حساب می‌آید و در اندازه‌های 147.1x71.6x9.2 میلی‌متر ساخته شده است. صفحه‌نمایش این اسمارت‌فون یک نمونه 5.3 اینچی بوده که با فناوری TFT LCD ساخته شده و رزولوشن آن اچ‌دی پلاس است. نسبت تصویر این نمایشگر که ظاهراً با پوششی از گوریلا گلس 6 محافظت می‌شود، بدون تغییر نسبت به گلکسی XCover 4s همان 16:9 گزارش شده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3552/introducing-samsung-galaxy-xcover-5_02.jpg

گلکسی XCover 5 از چیپ‌ست Exynos 850 برای امور پردازشی بهره می‌برد؛ پردازنده‌ای که 8 هسته 2 گیگاهرتزی Cortex-A55 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MP1 را شامل می‌شود. همچنین 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی پیکربندی حافظه این محصول را تشکیل می‌دهد.

در تصاویر منتشرشده از این گوشی، دوربینی در بخش پشتی دستگاه دیده می‌شود که حلقه قرمز رنگی پیرامون آن قرار دارد. گشودگی دیافراگم این دوربین 16 مگاپیکسلی F/1.8 است و دو فلش ال‌ای‌دی در بخش پایین آن جای گرفته است. دوربین جلوی گوشی هم 5 مگاپیکسلی با F/2.2 بوده و در مرکز حاشیه عریض بالای صفحه‌نمایش قرار دارد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3552/introducing-samsung-galaxy-xcover-5_03.jpg

همان طور که از یک گوشی مستحکم انتظار می‌رود، گلکسی XCover 5 هم با داشتن درجه حفاظت IP68 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و می‌تواند به مدت 30 دقیقه در آبی به عمق 1 متر دوام داشته باشد. ناگفته نماند که این محصول سامسونگ از استاندارد نظامی MIL-STD 810H هم پشتیبانی می‌کند. به علاوه، مطابق اعلام شرکت سازنده، به لطف بدنه مقاوم در برابر ضربه، افتادن از فاصله‌ای تا 1.5 متر روی سطح برای آن مشکلی به وجود نخواهد آورد.

محصول جدید سامسونگ همانند دیگر گوشی‌های خانواده XCover به یک باتری قابل تعویض مجهز شده است که 3 هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. به علاوه، وجود پین‌های POGO در لبه دستگاه، امکان شارژ آن به کمک داک شارژر را نیز فراهم می‌آورد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3552/introducing-samsung-galaxy-xcover-5_04.jpg

سخت‌افزار گلکسی XCover 5 با پلتفرم امنیتی ویژه کمپانی کره‌ای یعنی Samsung Knox محافظت می‌شود. همچنین قابلیت Samsung Knox Capture دوربین 16 مگاپیکسلی دستگاه را به یک اسکنر حرفه‌ای بارکد بدل می‌سازد. دکمه push-to-talk موجود در این محصول نیز برای مکالمه مستقیم دوطرفه کاربرد دارد. نکته نه چندان خوشایند آن که XCover 5 برخلاف مدل Pro به حسگر اثر انگشت مجهز نشده اما قابلیت گشودن قفل گوشی به کمک تشخیص چهره برای آن در نظر گرفته شده است.

برخورداری از بلوتوث 5.0، پشتیبانی از وای‌فای با باند فرکانسی 5 گیگاهرتز، NFC و جک هدفون 3.5 میلی‌متری از جمله ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود. همچنین یک دکمه قابل برنامه‌ریزی با عنوان XCover Key برای این گوشی در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می‌توان به راحتی برنامه‌ها و اپ‌های پرکاربرد را فعال کرد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3552/introducing-samsung-galaxy-xcover-5_05.jpg

محصول جدید سامسونگ به اندروید 11 مجهز خواهد بود و به گفته منابع خبری قیمتی در حدود 289 تا 299 یورو (با نرخ کنونی تبدیل ارز، در حدود 344 تا 356 دلار) خواهد داشت. به نظر می‌رسد این گوشی تنها در رنگ مشکی (Graphite Black) به تولید می‌رسد و انتظار می‌رود تا پایان ماه جاری میلادی در بازارهای منتخب اروپا، آسیا و آمریکای لاتین عرضه شود. همچنین ظاهراً فروش این گوشی از روز 12 مارس در بریتانیا از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ به قیمت 330 پوند آغاز خواهد شد.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.