رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

طرح کاهش کارمزدهای اتریوم تابستان روی شبکه اعمال می‌شود

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

توسعه‌دهندگان اصلی اتریوم با افزودن طرح بهبود EIP-1559 این بلاک چین به فورک لندن موافقت کردند. انتظار می‌رود در ماه ژوییه (تیر یا مرداد) این طرح عملیاتی شود.

به گزارش کریپتوبریفینگ، توسعه‌دهندگان اتریوم به یک اجماع برای افزودن طرح EIP-1559 به هارد فورک لندن دست یافتند. هرچند این طرح با واکنش منفی از سوی ماینرها مواجه شده است، اما می‌تواند به میزان زیادی طرح اقتصادی اتریوم و امنیت آنرا بهبود بخشد. طرح مهم EIP-1559 ژوییه آینده در هارد فورک لندن عملیاتی خواهد شد.

تیم بیکو (Tim Beiko)، هماهنگ‌کننده محققانی که بر روی این به‌روز‌رسانی کار می‌کنند، این خبر را در توییتر تأیید کرد.

ما درباره طرح EIP-1559 و مخالفت با [فعالسازی] بمب سختی در هارد فورک لندن توافق داریم.

بیکو این پست را به صورت زنده از آخرین جلسه توسعه‌دهندگان (AllCoreDevs) ارسال کرد. او پیشنهاد کرد طرح EIP-1559 به عنوان بخشی از هارد فورک لندن اجرا شود که سایر توسعه‌دهندگان اتریوم نیز با این به‌روز‌رسانی موافقت کردند.

بیکو به تازگی نهایی کردن تاریخ راه‌اندازی فورک لندن را در گیت هاب آغاز کرده است. او پیشنهاد داد که این طرح ماه ژوییه در شبکه اصلی عملیاتی شود. قرار است این فورک، به‌دنبال فورک برلین انجام شود که در ماه آوریل (فروردین) اتفاق خواهد افتاد.

EIP-۱۵۵۹ مورد انتظارترین به‌روزرسانی از زمان راه‌اندازی سرنیتی (Serenity) در ماه دسامبر (آذر) است. در این به‌روزرسانی بخشی از کارمزدهای گس در هر تراکنش می‌سوزد که موجب کاهش عرضه اتریوم می‌شود. بیکو به کریپتو بریفینگ گفت که EIP-1559 می‌تواند به‌عنوان یک طرح «خرید متقابل» در اوایل سال جاری در نظر گرفته شود. این طرح می‌تواند اتریوم را به یک دارایی ضدتورمی تبدیل کند.

جاستین دریک (Justin Drake) به‌تازگی پستی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد طرح EIP-1559 چه تأثیری می‌تواند بر روی اتریوم بگذارد. او از عبارت «پول فوق سالم» برای مقایسه اتریوم با بیت کوین و روایت معروف «پول سالم» درباره آن استفاده کرد.

با وجود اینکه EIP-1559 گزاره ارزش اتریوم و امنیت شبکه را تقویت می‌کند، اما این موضوع همواره یکی از مسائل مورداختلاف اعضای جامعه اتریوم بوده است.

برخی از ماینرها با این به‌روزرسانی مخالفت کرده‌اند، چراکه به منابع درآمد آنها ضربه می‌زند. اسپارک پول (SparkPool) و بیت فلای (Bitfly) دو استخر ماینینگ مهم هستند که به‌طور مرتب نگرانی خود را نسبت به این موضوع در توییتر به اشتراک گذاشته‌اند. اسپارک پول روز ۵ فوریه در این خصوص گفت:

ما از این موضوع ناراحت هستیم که خیلی‌ها فقط نگران قیمت هستند.

در عین حال، دیگر استخر ماینینگ بزرگ اتریوم، F2Pool از این به‌روزرسانی حمایت کرده است. تیم این استخر ماینینگ روز ۲۵ فوریه در پستی با عنوان «ایستادن در سمت روشن تاریخ» نوشت:

نظرات مخالف فقط بر روی از دست دادن درآمد ماینر‌ها در کوتاه‌مدت متمرکز شده است؛ بنابراین در حال حاضر ما از طرح به‌طور کامل حمایت می‌کنیم و به پیشبرد آن کمک خواهیم کرد.

The post طرح کاهش کارمزدهای اتریوم تابستان روی شبکه اعمال می‌شود appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.