رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

رشد ۶۰ درصدی چیلیز پس از موفقیت در عرضه توکن طرفداری آث میلان

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

موفقیت در راه‌اندازی توکن طرفداری باشگاه آث میلان و برنامه‌ریزی برای گسترش فعالیت‌ها در ایالات‌متحده، موجب رشد ۱,۰۰۰ درصدی توکن چیلیز (Chiliz) در ماه گذشته شده است.

به گزارش کوین تلگراف، توکن‌های غیرمثلی (NFTها) و امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) از داغ‌ترین مفاهیم در حوزه ارزهای دیجیتال هستند و هر کدام از آن‌ها نحوه تعامل پروژه‌ها و شرکت‌ها با مردم را در مقیاس گسترده‌ای تغییر می‌دهند.

یکی از پروژه‌هایی که به دنبال به‌کارگیری این مفاهیم در چارچوبی برای مشارکت طرفداران باشگاه‌های ورزشی است، چیلیز نام دارد. چیلیز یک پلتفرم بلاک چینی است که توسط پلتفرم «Socios» ایجاد شده است. این پلتفرم با هدف جلب مشارکت بیشتر طرفداران فعالیت می‌کند و به هواداران این امکان را می‌دهد که با خرید توکن‌های طرفداری و از طریق رأی‌دهی عمومی در فعالیت تیم‌های خود مشارکت کنند.

بر اساس اطلاعات وب‌سایت پروژه، همه توکن‌های طرفداری بر روی بلاک چین چیلیز ایجاد می‌شوند و رأی‌گیری روی پلتفرم از طریق مجموعه‌ای از قراردادهای هوشمند انجام می‌پذیرد.

داده‌های تریدینگ ویو (TradingView) نشان می‌دهد که طی یک ماه گذشته، قیمت چیلیز (CHZ) ۷۶۰ درصد افزایش داشته است. قیمت این توکن از ۰٫۰۲۲ دلار در ۸ فوریه (۲۰ بهمن) به اوج تاریخی خود یعنی ۰٫۱۸۹ دلار در تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند) رسیده است. حجم معاملات چیلیز نیز در ۲۴ ساعت توانسته رکورد ۱٫۹۲ میلیارد دلاری را ثبت کند.

رشد ۶۰ درصدی چیلیز پس از موفقیت در عرضه توکن طرفداری آث میلاننمودار چهارساعته چیلیز/دلار

این پلتفرم در حال حاضر توکن‌های طرفداری برخی از مشهورترین باشگاه‌های ورزشی جهان نظیر بارسلونا، یوونتوس، آ.اس رم، پاری‌سن ژرمن، گالاتاسرای و اتلتیکومادرید را ارائه می‌دهد.

توکن چیلیز در اواخر سال ۲۰۲۰ (اواخر آذرماه و اوایل دی‌ماه) و هنگامی که برای راه‌اندازی توکن طرفداری ACM برای باشگاه آث میلان در تاریخ ۲۴ فوریه (۶ اسفند) با بایننس وارد همکاری شد، روند صعودی خود را آغاز کرد. راه‌اندازی این توکن درآمد ۶ میلیون دلاری را برای اکوسیستم CHZ محقق کرد.

ACM بخشی از یک شبکه شامل ۲۳ سازمان ورزشی و ورزش الکترونیکی است که قصد دارند با چیلیز برای راه‌اندازی توکن طرفداری همکاری کنند.

گفتنی است قیمت چیلیز در تاریخ ۲ مارس (۱۲ اسفند) نیز با یک جهش قیمتی روبه‌رو شد. در آن تاریخ الکساندر دریفوس (Alexandre Dreyfus) مدیرعامل پروژه اعلام کرد که ۵۰ میلیون دلار برای توسعه فعالیت‌ها در ایالات‌متحده اختصاص داده است. او همچنین گفت که این پروژه برنامه‌هایی برای شروع همکاری با لیگ‌های محلی و حرفه‌ای ایالات متحده دارد.

داده‌های به دست آمده از شاخص ورتکس (VORTECS) کوین تلگراف مارکت پرو چشم‌انداز صعودی چیلیز را در تاریخ ۱ مارس (۱۱ اسفند) و قبل از افزایش قیمت اخیر این پروژه تشخیص داد.

در حال حاضر مدیران چیلیز مذاکرات پیوسته‌ای با برگزارکنندگان مسابقات قهرمانی جهان فرمول یک دارند و اگر بتوانند با تیم‌های ورزشی محبوب ایالات‌متحده وارد همکاری شوند، این پروژه می‌تواند در موقعیت خوبی قرار گرفته و رشد بیشتری را تجربه کند. رشد پروژه‌هایی نظیر چیلیز باعث عجین‌شدن هر چه بیشتر فناوری بلاک چین و NFTها در صنعت ورزش می‌شود.

The post رشد ۶۰ درصدی چیلیز پس از موفقیت در عرضه توکن طرفداری آث میلان appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.