رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۹ مارس (۱۹ اسفند)

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، کاردانو، بایننس کوین، پولکادات، چین لینک و یونی‌ سواپ را برای امروز (۱۹ اسفند) در ادامه می‌خوانید:

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین تا روز معاملاتی گذشته بین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۴۸,۷۰۱ دلار و مقاومت ۵۲,۰۴۰ دلار محبوس شده بود. قیمت با شمع روز جاری به بالای این محدوده بریک اوت (شکست سطح) کرده است.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

اگرچه میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افقی شده است، اما شاخص قدرت نسبی (RSI) به‌تدریج در حال افزایش است. این به‌معنی تلاش خریداران به‌منظور افزایش غلبه خود در بازار است.

اگر گاوهای بازار با شمع معاملاتی امروز موفق به تثبیت قیمت در بالای ۵۲,۰۴۰ شوند، الگوی مثلث صعودی در نمودار قیمت فعال خواهد شد. این امر در نهایت منجر به حرکت قیمت تا سقف تاریخی در ۵۸,۳۴۱ دلار و سپس تا هدف الگو در ۶۱,۰۷۵ دلار خواهد شد.

در طرف مقابل اگر قیمت از سطوح فعلی چرخش کرده و به زیر خط روند صعودی حرکت کند، احتمال ذخیره سود معاملات به‌دست معامله‌گران کوتاه مدت وجود خواهد داشت. در این صورت احتمال ریزش قیمت تا ۴۶,۳۱۳ دلار وجود خواهد داشت و با نقض این حمایت، ادامه ریزش تا ۴۱,۹۵۹ دلار وجود ممکن خواهد بود.

  • مقاومت‌ها: ۵۸,۳۴۱ – ۶۱,۰۷۵
  • حمایت‌ها: ۵۲,۰۴۰ – ۴۸,۷۰۱ – ۴۶,۳۱۳ – ۴۱,۹۵۹

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم

قیمت اتریوم در ۷ مارس (۱۷ اسفند) به بالای مقاومت ۱,۶۷۰ دلار رفته است، که نشان از قدرت روند صعودی دارد. شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۱,۶۲۴ دلار به سمت بالا چرخیده و شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز به بالای سطح ۵۷ رفته است. این عوامل برتری نسبی خریداران را هشدار می‌دهند.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

اگر قیمت در بالای میانگین‌های متحرک حفظ شود، احتمال رشد آن تا سقف تاریخی خود در ۲,۰۴۰ دلار وجود خواهد داشت. شکست (بریک اوت) قیمت به بالای این مقاومت، توانایی آغاز موج بعدی صعودی را خواهد داشت.

در طرف مقابل اگر قیمت از سطوح فعلی به سمت پایین چرخش کرده و به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA ۵۰ – خط قرمز در تصویر) در ۱,۵۷۲ دلار حرکت کند، احتمال دیده‌شدن دوباره حمایت کلیدی ۱,۲۸۹ دلار وجود خواهد داشت.

  • مقاومت‌: ۲,۰۰۰ – ۲,۰۴۰
  • حمایت‌: ۱,۶۷۰ – ۱,۶۲۴ – ۱,۵۷۲ – ۱,۲۸۹

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بایننس کوین

قیمت بایننس کوین از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۲۱۷ دلار به‌سمت بالا جهیده است.، اما گاوها موفق به هدایت قیمت به بالای مقاومت بالاسر در ۲۶۵ دلار نبوده‌اند. این امر نشان از کمبود تقاضا در سطوح بالاتر قیمت دارد.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

اگر خرس‌های بازار موفق به پایین‌آوردن قیمت به زیر حمایت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شوند، قیمت تا ۱۸۹ دلار می‌تواند به پایین کشیده شود. شکست و تثبیت قیمت در زیر این حمایت، مسیر حرکت آن تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA ۵۰ – خط قرمز در تصویر) در ۱۳۷ دلار را باز خواهد گذاشت.

در طرف مقابل اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه جهش کند، خریداران به‌منظور هدایت آن به بالای سطح ۲۶۵ دلار تلاش خواهند کرد. در صورت موفقیت، رشد قیمت تا ۳۰۹.۴۹ دلار امکان‌پذیر است. شیب صعودی و تدریجی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرارگیری شاخص قدرت نسبی (RSI) در بالای سطح ۵۷، برتری نسبی گاوها را در بازار بیان می‌کند.

  • مقاومت‌ها: ۲۶۵ – ۳۰۹.۴۹۹۵
  • حمایت‌ها: ۲۱۷ – ۱۸۹ – ۱۳۷

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت کاردانو

قیمت کاردانو طی چهار روز گذشته در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۱.۰۸ دلار حفظ شده است، اما خریداران در پرتاب قیمت موفق نبوده‌اند که نشان از کمبود تقاضا در سطوح فعلی دارد.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

ممکن است فروشندگان اکنون برای پایین آوردن قیمت به زیر حمایت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تلاش کرده و اصلاح قیمت را تا ۰.۹۸۱۷۷۱۲ دلار و در زیر آن تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA ۵۰ – خط قرمز در تصویر) در ۰.۷۶۹ دلار عمیق کنند.

به‌هرحال شیب افقی میانگین متحک نمایی ۲۰ روزه و قرارگیری شاخص قدرت نسبی (RSI) در بالای سطح ۵۸ نشان از برتری نسبی خریداران بازار دارد. اگر قیمت از سطوح فعلی جهش کند و به بالای سطح ۱.۲۰ دلار برود، تا ۱.۳۵ دلار و در بالای آن تا ۱.۴۸ دلار توانایی رشد دارد.

  • مقاومت‌ها: ۱.۲۰ – ۱.۳۵ – ۱.۴۸
  • حمایت‌ها: ۱.۰۸ – ۰.۹۸۱۷۷۱۲ – ۰.۷۶۹

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت پولکادات

قیمت پولکادات در وضعیت فعلی درون یک الگوی مثلث متقارن در حال معامله شدن است. این الگو اغلب به‌عنوان یک الگوی ادامه‌دهنده شناخته می‌شود، اما گاهی اوقات و در شرایط خاص بازار نقش الگویی بازگشتی را ایفا می‌کند و از تغییر روند قیمت هشدار می‌دهد.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

اگر خرس‌های بازار قیمت را به زیر ضلع پایین الگو هدایت کنند، با ورود فروشندگان کوتاه مدت به فشار فروش افزوده خواهد شد. در این صورت احتمال ریزش قیمت تا ۲۶.۵۰ دلار و تا هدف الگو در ۱۷ دلار وجود خواهد داشت.

در طرف مقابل اگر قیمت از سطوح فعلی جهش کرده و به بالای مثلث حرکت کند، احتمال رشد قیمت تا سقف تاریخی در ۴۲.۲۸ دلار وجود دارد. در ادامه اگر این سطح دیده شود، احتمال ادامه رشد قیمت تا هدف الگو در ۵۲.۵۰ دلار وجود خواهد داشت.

  • مقاومت‌ها: ۴۲.۲۸ – ۵۲.۵۰
  • حمایت‌ها: ۲۶.۵۰ – ۱۷

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل

قیمت ریپل یک الگوی مثلث صعودی در کوتاه مدت تشکیل داده است که با شکست (بریک اوت) و تثبیت قیمت در بالای سطح ۰.۵۰ دلار فعال خواهد شد و هدف آن در سطح ۰.۶۳۵ دلار قرار می‌گیرد.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

در طرف مقابل اگر قیمت از سطوح فعلی چرخش کرده و به زیر ضلع پایین الگو حرکت کند، احتمال ریزش قیمت تا ۰.۳۵۹ دلار وجود خواهد داشت. شکست (بریک اوت) و تثبیت قیمت در زیر این سطح، الگوی سروشانه را با هدف ۰.۱۷۳ دلار فعال خواهد کرد.

شیب افقی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرارگیری شاخص قدرت نسبی (RSI) در بالای سطح ۵۰، نشان از تعادل میان عرضه و تقاضا در بازار دارد. بنابراین مزیت آشکاری برای هیچ یک از دو گروه وجود ندارد و بهتر است قبل از ورود به معاملات منتظر بریک اوت قاطعانه قیمت از یکی از سطوح مذکور بود.

  • مقاومت‌ها: ۰.۵۰ – ۰.۶۳۵
  • حمایت‌ها: ۰.۳۵۹ – ۰.۱۷۳

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت یونی سواپ

قیمت یونی سواپ در ۷ مارس (۱۷ اسفند) سقف تاریخی جدید در قیمت خود به ثبت رسانده است، اما خریداران موفق به سوار شدن بر روی این موج قدرتمند صعودی نبوده‌اند. در وضعیت فعلی خرس‌های بازار در تلاش برای پایین آوردن دوباره قیمت به زیر مقاومت ۳۳ دلار هستند که اکنون به حمایت تبدیل شده است.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

در صورت موفقیت، امکان اصلاح قیمت تا سطح ۳۰ دلار و در زیر آن تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۲۶.۲۳ دلار وجود خواهد داشت. جهش پرقدرت قیمت از هر یک از این سطوح حمایتی، بیانگر این است که خریداران با هر ریزش به بازار ورود می‌کنند و تلاش برای ادامه روند صعودی ادامه دارد.

شکست و بسته‌شدن (کلوز) قیمت در بالای سطح ۳۵ دلار، توانایی بالا بردن آن تا ۴۶ دلار را خواهد داشت. شیب صعودی میانگین‌های متحرک و قرارگیری شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه اشباع خرید،‌ نشان از دست‌نخورده ماندن روند صعودی دارد.

دیدگاه صعود با چرخش قیمت و ریزش به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه منتفی خواهد شد که این امر توانایی پایین آوردن قیمت را تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA ۵۰ – خط قرمز در تصویر) در ۲۰.۳۱ دلار خواهد داشت.

  • مقاومت‌ها: ۴۶
  • حمایت‌ها: ۳۳ – ۳۰ – ۲۶.۲۳ – ۲۰.۳۱

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت چین لینک

قیمت چین لینک در وضعیت فعلی در محدوده ۲۴ الی ۳۲ دلار محبوس شده است. خریداران در ۷ مارس (۱۷ اسفند) قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۲۸.۴۶ دلار برده‌اند. این حرکت مسیر قیمت را برای رشد آن تا مقاومت بالاسر در ۳۲ دلار هموار کرده است.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

اگر قیمت به زیر حمایت ۳۲ دلار حرکت کند و تثبیت شود، الگوی مثلث صعودی در نمودار قیمت با هدف ۴۳.۱۹۱ دلار فعال خواهد شد. با توجه به اینکه میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افقی شده است و شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه مثبت خود قرار گرفته است، می‌توان گفت که برتری با خریداران است.

به‌هرحال اگر قیمت از سطح ۳۲ دلار به‌سرعت سمت پایین چرخش کند و ضلع پایین قیمت را بشکاند، نوسانات عرضی تمدید خواهد شد. با چرخش قیمت و شکست به زیر حمایت ۲۴ دلار، روند به‌نفع فروشندگان خواهد چرخید. چنین حرکتی توانایی پایین آوردن قیمت را تا سطح ۲۰.۱۱۱ دلار خواهد داشت.

  • مقاومت‌ها: ۳۲ – ۴۳.۱۹۱
  • حمایت‌ها: ۲۸.۴۶ – ۲۴ – ۲۰.۱۱۱۱

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین

قیمت لایت کوین با ناحیه مقاومتی ۱۸۵.۵۸ الی ۱۹۶.۳۰ دلار روبه‌رو است. قیمت در روز گذشته از این ناحیه به‌سمت پایین چرخش کرده و به زیر حد پایین این محدوده حرکت کرده است. این امر نشان از جریان ذخیره سود معاملات در سطوح بالاتر قیمت دارد.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

خرس‌های بازار در وضعیت فعلی برای پایین آوردن قیمت تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA ۵۰ – خط قرمز در تصویر) در ۱۷۱.۹۴ دلار و در زیر آن تا خط روند صعودی تلاش خواهند کرد. شکست قیمت به زیر این حمایت، توانایی عمیق‌تر کردن اصلاح را تا ۱۵۲ دلار و در زیر آن تا ۱۲۰ دلار خواهد داشت.

به‌هرحال میانگین متحرک نمایی افقی شده و شاخص قدرت نسبی (RSI) در نزدیکی سطح میانی خود قرار گرفته است. این عوامل بیانگر نوسانات عرضی قیمت به مدت چند روز دیگر خواهند بود.

اگر قیمت از سطوح فعلی به‌سمت بالا چرخش کند و به بالای سطح ۱۹۶.۳۰ دلار برود، روند به‌نفع خریداران بازار خواهد بود. در چنین شرایطی احتمال رشد قیمت تا ۲۴۶.۹۶ دلار وجود دارد. شکست (بریک اوت) قیمت به بالای این مقاومت نیز هشداری مبنی بر ادامه روند صعودی خواهد بود.

  • مقاومت‌ها: ۱۸۵.۵۸ – ۱۹۶.۳۰ – ۲۴۶.۹۶
  • حمایت‌ها: ۱۷۱.۹۴ – ۱۵۲ – ۱۲۰

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین کش

قیمت بیت کوین کش در وضعیت فعلی بین حمایت خط روند صعودی و مقاومت بالاسر در ۵۳۹ دلار محصور شده است. قیمت در روز گذشته یک الگوی کندلی دوجی تشکیل داده است که نشان از نبود قطعیت میان خریداران و فروشندگان دارد.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

به‌هرحال شیب صعودی و تدریجی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در ۵۳۱ دلار و شاخص قدرت نسبی (RSI) در زیر سطح ۴۸ نشان از برتری نسبی فروشندگان دارد. اگر فروشندگان قیمت را به زیر خط روند صعودی هدایت کنند، احتمال ادامه ریزش قیمت تا ۴۴۰ دلار و در زیر آن تا ۳۷۰ دلار وجود خواهد داشت.

در طرف مقابل اگر گاوهای بازار قیمت را بالای سطح ۵۳۹ دلار هدایت کرده و تثبیت کنند، رشد قیمت تا ۶۳۱.۷۱ دلار امکان‌پذیر است.

  • مقاومت‌ها: ۵۳۱ – ۵۳۹ – ۶۳۱.۷۱
  • حمایت‌ها: ۴۴۰ – ۳۷۰

The post تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۹ مارس (۱۹ اسفند) appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.