رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

قیمت توکن دسنترالند (MANA) رکورد تاریخی جدیدی را ثبت کرد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

پس از اعلام خبر تأسیس یک تفریح‌گاه در دیسنترالند از سوی شرکت آتاری، قیمت توکن دیسنترالند (MANA) با جهشی گسترده همراه شد و رکورد تاریخی خود را شکست.

به گزارش کوین تلگراف، ارزش توکن دسنترالند (MANA) در تاریخ ۹ مارس (۱۹ اسفند) افزایش ۳۱ درصدی را تجربه کرد. این افزایش قیمت در پی انتشار اخباری بود مبنی بر اینکه شرکت آتاری یک تفریح‌گاه بازی را درون پلتفرم مجازی دسنترالند ایجاد کرده است.

همکاری شرکت آتاری و دسنترال گیمز به راه‌اندازی تفریح‌گاه در دسنترالند منجر خواهد شد. این خبر در تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند) اعلام شد. گفتنی است آتاری تفریح‌گاه در ماه مه (اردیبهشت) افتتاح خواهد شد. انتظار می‌رود این تفریح‌گاه دارای ویژگی‌هایی مبتنی بر بازی‌های کلاسیک شرکت آتاری باشد. برای بازی در این تفریح‌گاه می‌توان از توکن‌های MANA، استیبل کوین دای (DAI)، توکن DG متعلق به دسنترال گیمز یا توکن متعلق به شرکت آتاری (ATRI) استفاده کرد.

دسنترال گیمز یک اکوسیستم جامعه‌محور درون دسنترالند است که توسط کاربرانش و با کمک سازمان خودگردان غیرمتمرکز در DG DAO اداره می‌شود. ۸۸ درصد از سود تقسیم شده به طور مستقیم در اختیار DG DAO قرار می‌گیرد.

دسنترالند یک قلمرو مجازی است که در اتریوم ساخته شده و شامل ۹۰ هزار قطعه زمین است که هر کدام ۱۶ متر مربع مساحت دارد. کاربران می‌توانند طیف وسیعی از اپلیکیشن‌ها و ساختارها نظیر بازی‌ها، بازارها و فروشگاه‌ها را برای فروش محصولات دیجیتال و فیزیکی در پلتفرم دسنترالند ایجاد کنند.

تفریح‌گاه آتاری در ۲۰ قطعه زمین مجازی در بخش تفریح‌گاه‌های دسنترالند وگاس سیتی (Decentraland’s Vegas City) ایجاد می‌شود. شرکت آتاری از سال ۱۹۷۰ (۱۳۴۹) پیشگام بازی‌های ویدیویی کلاسیک بود. اگرچه این تفریح‌گاه عمدتاً بر روی بازی‌های مبتنی بر شانس متمرکز است اما حداقل یک پیشنهاد از آتاری مبتنی بر مهارت بازیکن خواهد بود.

در ۲۴ ساعت پس از اعلام این خبر، ارزش این توکن‌ها با افزایش‌های دورقمی همراه شد و اوج‌های تاریخی جدیدی ثبت کرد.

توکن MANA متعلق به دسنترالند در یک روز افزایش ۳۱ درصدی را تجربه کرد و از قیمت ۰٫۴۴۷۰۵۱ دلار به ۰٫۵۸۷۲۶۶ دلار رسید. توکن MANA که در ماه فوریه (بهمن) از اوج تاریخی خود در سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۷) عبور کرد با افزایش قیمت روز سه‌شنبه بار دیگر اوج پیشین خود را شکست.

توکن DG متعلق به دسنترال گیمز پس از یک روند صعودی ۲۱ درصدی که قیمت این توکن را از ۲۳۳٫۵۱ دلار به ۲۸۹٫۶۹ دلار رساند، روز سه‌شنبه به اوج تاریخی جدیدی رسید. گفتنی است معاملات توکن DG از ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ (آذر۹۹) در صرافی‌ها آغاز شده است.

در همین حال ارزش توکن ATRI شرکت آتاری جهش قیمتی ۸۵ درصدی را تجربه کرد و از ۰٫۱۹۸۹۹ به ۰٫۳۶۹۷۶ رسید و اوج تاریخی جدیدی را ثبت کرد و از اوج تاریخی قبلی خود که پس از آغاز معاملاتش در نوامبر سال ۲۰۲۰ (آبان) به ثبت رسیده بود، عبور کرد. در زمان انتشار این خبر، قیمت توکن ATRI به محدوده قیمتی ۰٫۲۷۲ دلاری عقب‌نشینی کرده است و رشد ۳۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته را متوقف کرده است.

انتظار می‌رود که افتتاح تفریح‌گاه آتاری با برگزاری مراسمی به صورت رسمی اعلام شود. کاربران این شانس را دارند تا جوایز مختلفی شامل توکن‌های غیرمثلی و یک سهم از توکن‌های DG و ATRI برنده شوند.

The post قیمت توکن دسنترالند (MANA) رکورد تاریخی جدیدی را ثبت کرد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.