رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

پروژه Concordium به‌زودی عرضه می‌شود؛ جذب سرمایه ۱۵ میلیون دلاری از سرمایه‌گذاران خصوصی

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

Concordium که یک بلاک چین مبتنی بر حریم خصوصی است، به‌تازگی کارهای شبکه آزمایشی خود را نهایی کرده است. از سوی دیگر، با جذب ۱۵ میلیون دلار سرمایه، انتظار می‌رود به‌زودی شاهد عرضه Concordium باشیم.

به گزارش دیلی هودل، Concordium ماه فوریه (بهمن) از سرمایه‌گذاری مشترک بین خود و جیلی گروپ (Geely Group) خبر داد. جیلی گروپ یک شرکت فناوری فعال در زمینه خودرو است که در فهرست ۵۰۰ شرکت برتر فورچن (Fortune ۵۰۰) قرار دارد. این همکاری بر روی ایجاد سرویس‌های مبتنی بر بلاک چین روی زنجیره سازمانی Concordium متمرکز می‌شود.

Concordium به‌تازگی شبکه آزمایشی ۴ را به پایان رساند. در این شبکه بیش از ۲,۳۰۰ هویت مستقل، بیش از ۷,۰۰۰ حساب ایجاد کرده‌اند. هم‌چنین بیش از ۱,۰۰۰ نود فعال و ۸۰۰ بیکر (Baker) در این شبکه فعالیت می‌کنند و بیش از ۳,۶۰۰ کیف پول دانلود شده است. این شبکه آزمایشی موفق منجر به عرضه قرارداد هوشمند Concordium شد که بر اساس زبان برنامه‌نویسی راست (Rust) ایجاد شده است. گروه منتخبی از اعضای جامعه در تست فشار این شبکه مشارکت می‌کنند. تست در قراردادهای هوشمند شامل بازی‌سازی، سرمایه‌گذاری جمعی، برچسب زمانی و رأی دادن است.

لون فانس شرودر (Lone Fonss Schroder) مدیر عامل Concordium در این زمینه گفت:

علاقه جامعه، از توسعه دهندگان راست گرفته تا سرمایه‌گذاران خطرپذیر، یکپارچه‌کنندگان سیستم، کسب‌وکارهای خانوادگی، ارائه‌دهندگان خدمات ارزهای دیجیتال و اشخاص حقیقی شگفت‌آور بوده است. Concordium تقاضای زیادی از سوی پروژه‌های امور مالی غیرمتمرکز داشته است که به‌دنبال ایجاد بر روی بلاک چین با شناسه‌ای در سطح پروتکل هستند.

Concordium فناوری بلاک چین خود را برای استفاده گسترده تدارک دیده است. این شرکت می‌خواهد با استفاده از حفاظت از هویت تجاری در سطح پروتکل و با استفاده از اثبات دانایی صفر (ZKP) و هزینه‌های ثابت تراکنش، تراکنش‌های قابل‌پیش‌بینی، سریع و امن برای مشتریان به ارمغان بیاورد. هسته تیم علمی از محققان مشهوری چون دکتر توربن پدرسن (Torben Pedersen)، خالق طرح تعهد پدرسن و پروفسور ایوان دمگارد (Ivan Damgard)، پدر ساختار مرکل-دمگارد تشکیل شده است.

Concordium به‌دنبال راه‌اندازی شبکه اصلی در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ است. هدف این پروژه حل مسئله قدیمیِ بلاک چین برای شرکت است. این کار با استفاده از روش جدید و با یک پشته نرم افزاری مبتنی بر فناوری‌های هویتی و حریم خصوصی پیشرفته که سرعت، امنیت و شفافیت متقابل را به همراه دارد انجام می‌شود.

تیم Concordium قصد دارد نقشه راه شبکه اصلی خود را در روزهای آینده اعلام کند.

Concordium بلاک چین غیرمتمرکز نسل آینده و اولین بلاک چینی است که شناسه داخلی در سطح پروتکل را معرفی کرد. ویژگی‌های اصلی Concordium کمبودهای بلاکچین کلاسیک را با مدیریت هویت در سطح پروتکل و روش اثبات دانایی صفر حل می‌کند. این دو برای جایگزینی ناشناس‌ماندن با محرمانگیِ کامل مورد استفاده قرار می‌گیرند. این فناوری از پرداخت‌های رمزنگاری‌شده با نرم‌افزاری پشتیبانی می‌کند که تقاضای تطابق نظارتی در آینده را برای تراکنش‌های انجام شده در بلاک چین حفظ می‌کند. Concordium تیمی از رمزنگاران اختصاصی و متخصصان کسب‌و‌کار را جهت پیشبرد چشم‌انداز موردنظر خود به‌کار می‌گیرد. پروتکل‌ها با بررسی‌های مشابه اثبات می‌شوند و با همکاری مرکز تحقیقات بلاک چین Concordium آرهوس (Aarhus)، دانشگاه آرهوس و سایر دانشگاه‌های برتر جهان از جمله دانشگاه ETH زوریخ، پیشتاز در زمینه علوم کامپیوتر و موسسه علوم هند توسعه داده می‌شوند.

The post پروژه Concordium به‌زودی عرضه می‌شود؛ جذب سرمایه ۱۵ میلیون دلاری از سرمایه‌گذاران خصوصی appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.