رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

ایلان ماسک هم NFT خود را می‌فروشد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل تسلا، که در ماه‌های اخیر به یکی از چهره‌های تأثیرگذار بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است، قصد دارد با فروش یک قطعه موسیقی الکترونیکی به‌صورت توکن غیرمثلی (NFT)، به این حوزه وارد شود.

به گزارش ورج، این آهنگ درمورد توکن‌های غیرمثلی است. احتمالاً ماسک آن را در بلاک چین منتشر کرده است، شاید هم هنوز این قطعه را منتشر نکرده و قصد دارد در آینده آن را منتشر کند. از که ماسک لینکی را به توییت مرتبط با این NFT پیوند نداده است، هنوز مشخص نیست که این قطعه را منتشر کرده است و یا می‌خواهد آن را در زمانی دیگر به فروش برساند. همچنین پلتفرمی که ماسک می‌خواهد NFT خود را در آن بفروشد هنوز نامشخص است.

این هم مشخص نیست که برای این قطعه نامی انتخاب شده است یا خیر، اما سرنخ‌هایی در رابطه با این موضوع وجود دارد. در توییت ایلان ماسک که روز دوشنبه منتشر شد، ویدئو کوتاهی با یک قطعه موسیقی تلفیق شده است. در این ویدئو عبارت «Vanity Trophy» به معنی «جام افتخار» در اطراف یک گوی طلایی که در بالای یک جام قرار گرفته است دیده می‌شود. در اطراف این جام کلمه «HODL» حک شده است.

کلمه اختصاری «HODL» که به یک غلط املایی رایج نسبت داده می‌شود، هم اصطلاحی در فضای آنلاین است و هم شعاری برای همبستگی جامعه بیت کوین است، چراکه به نحوی طرفداران این ارز دیجیتال را ترغیب می‌کند تا بیت کوین‌های خود را نفروشند. ایلان ماسک یکی از طرفداران بزرگ بیت کوین است. تسلا، شرکت تولید‌کننده خودروهای برقی که ماسک مالک آن است، ماه گذشته ۱.۵ میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرد و اعلام کرد قصد دارد این ارز دیجیتال را به‌عنوان یک روش پرداختی برای فروش خودروهای خود بپذیرد.

در بخش‌های مختلف این ویدئو کلمات حک‌شده بر روی جام که پیوسته در حال چرخش است، از «کامپیوترها» (Computers) به «هرگز نمی‌خوابند» (Never Sleep) تغییر می‌کند. در همین حال یک خواننده زن اشعاری مانند «کامپیوتر‌ها هرگز نمی‌خوابند» (Computers Never Sleep) و «NFT برای سربلندی شما» (NFT For Your Vanity) را می‌خواند. همچنین سگ‌های طلایی کوچکی شبیه به سگ شیبا اینو (Shiba Inu)، نماد دوج کوین، در اطراف این جام دیده می‌شود.

خود آهنگ چیز زیادی برای تعریف کردن ندارد. اما اگر بخواهید سبک این موسیقی را بدانید باید بگوییم که احتمالاً یک آهنگ تکنو با تلفیق الکترو هاوس (Electro House) است. با توجه به اینکه ماسک در پرونده‌ای که امروز صبح به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارائه کرد خود را «Technoking»، یا همان «پادشاه فناوری» تسلا نامید، این آهنگ تکنو انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد.

The post ایلان ماسک هم NFT خود را می‌فروشد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.