رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

نسخه آلفای سیستم پرداخت بایننس راه‌اندازی شد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

صرافی بایننس، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در دنیا، به‌تازگی اعلام کرده است که نسخه آلفای سیستم پرداخت خود به نام بایننس پی (Binance Pay) را منتشر کرده است.

به گزارش کوین تلگراف، صرافی ارز دیجیتال بایننس نسخه عمومی آلفای سیستم پرداخت خود با نام بایننس پی (Binance Pay) را منتشر کرد. این برنامه یک ویژگی پرداخت ارز دیجیتال همتا به همتا است که به کاربران این امکان را می‌دهد که پرداخت‌ها و دریافت‌های خود را با ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین انجام دهند.

بایننس در ابتدا از نسخه مقدماتی بایننس پی در فوریه ۲۰۲۰ (بهمن ۱۳۹۸) و برای پرداخت‌های همتا به همتا رونمایی کرد. در این مرحله ۲۵۰,۰۰۰ کاربر قادر بودند از ویژگی‌های این محصول استفاده کنند. اکنون نسخه آلفای بایننس پی با ویژگی‌های جدیدی مانند تراکنش‌های مبتنی بر پذیرنده راه‌اندازی شده و برای همه کاربران در دسترس قرار گرفته است.

سخنگوی بایننس در همین رابطه گفت که این سرویس جدید به حوزه قضایی خاصی محدود نیست و در حال حاضر برای همه کاربران واجد شرایط Binance.com در دسترس است. برای شروع کار با بایننس پی، کاربران باید ابتدا در بایننس ثبت‌نام کرده و فرایند احراز هویت خودشان را تکمیل کنند.

سخنگوی بایننس همچنین گفت:

کاربران برای شروع استفاده از حساب Pay خود نیاز دارند تا به گزینه Pay در اپلیکیشن بایننس مراجعه کنند. پس از فعال‌شدن، کاربران می‌توانند کیف پول Pay خود را با انتقال وجوه از کیف پول‌های معمول خود شارژ کنند.

بایننس پی از بیش از ۳۰ ارز دیجیتال شامل بیت کوین، اتریوم، اتر و بایننس کوین و همچنین از ۵ ارز فیات شامل یورو، پوند انگلیس، دلار استرالیا، رئال برزیل و لیر ترکیه پشتیبانی می‌کند.

چانگ‌پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل بایننس، مدعی است ساختار بدون کارمزد می‌تواند به رفع نقاط ضعف شبکه‌های پرداخت مبتنی بر ارز فیات کمک کند. او در این باره می‌گوید:

خدمات زیرساختی پرداخت سنتی، کارمزدهای معاملاتی بسیار زیادی دارد. به‌نظر ما محصول Pay راهی برای حل یکی از خروارها مشکلات و محدودیت‌هایی است که در امور مالی سنتی وجود دارد. امور مالی واقعاً در حال حرکت به‌سمت جهان و اقتصاد دیجیتالی است، جایی که ارزهای دیجیتال در مرکز این تغییر قرار دارند و به جمعیت جهانی بزرگ‌تری که به آن نیاز دارد، سود می‌رساند.

شرکت‌های پرداختی اصلی سنتی به‌طور فزاینده‌ای در حال شناخت پتانسیل‌های ارزهای دیجیتال هستند. در ماه فوریه (بهمن) مسترکارت که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پرداختی جهان در امور مالی سنتی است، اعلام کرد که قصد دارد ارزهای دیجیتال را بپذیرد و به این ترتیب نزدیک به یک میلیارد کاربر این شرکت قادر خواهند بود از خدمات ارزهای دیجیتال این شرکت در سال ۲۰۲۱ بهره‌مند شوند. ویزا، بزرگ‌ترین رقیب مسترکارت نیز در ماه ژانویه (دی) رسماً تأیید کرد که به تعهداتش مبنی بر پذیرش پرداخت‌های مبتنی بر ارز دیجیتال و خرید ارزهای دیجیتال با پول فیات پایبند است.

پی‌پل غول پرداخت دیجیتال نیز در اوایل فوریه اعلام کرد که این شرکت در جستجوی ارائه پرداخت‌های ارزهای دیجیتال در سراسر پلتفرم خود است. این شرکت پرداختی در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ (آبان ۹۹) معاملات ارزهای دیجیتال را در ایالات‌متحده آغاز کرد.

The post نسخه آلفای سیستم پرداخت بایننس راه‌اندازی شد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.