رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

معرفی OnePlus Watch اولین ساعت هوشمند وان‌پلاس

امتیاز دادن به این موضوع:


Soccer_Boy

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

3576_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

ساخت ساعت هوشمندی در مجموعه وان‌پلاس از مدت‌ها پیش بر سر زبان‌ها بود و خود وان‌پلاس نیز آن را در چندین نوبت به‌صورت رسمی تأیید کرده بود. این خبرها حالا جامه واقعیت به خود پوشیده و در کنار معرفی OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro، ساعت هوشمند این شرکت که به‌سادگی OnePlus Watch نامیده می‌شود نیز معرفی شده است. وان‌پلاس واچ ساعت هوشمندی با صفحه‌نمایش دایره‌ای و سیستم‌عاملی اختصاصی‌ست که مثل اغلب دیگر نمونه‌های این رده به امکانات ورزشی و سلامتی مجهز شده و به‌عنوان دستگاه مکملی در کنار گوشی‌های موبایل قرار می‌گیرد. وان‌پلاس واچ از قیمت نسبتا مناسبی نیز برخوردار است و رقیبی برای دیگر همتایان این رده به‌شمار می‌رود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3576/introducing-oneplus-watch_01.jpg

وان‌پلاس واچ در اولین نگاه تفاوت خاصی با یک ساعت عادی و معمولی ندارد جایی‌که صفحه‌نمایش دایره‌ای بزرگ و دو دکمه نچندان برجسته در کناره سمت راست برای یک ساعت مچی معمولی نیز المان‌هایی آشنایی به‌نظر می‌رسند. بدنه و کیس ساعت از جنس فولاد ضد زنگ بوده و تنها در یک ورژن با قطر 46 میلی‌متر ارائه می‌شود. در سمت راست این ساعت همانطور که اشاره شد به دو دکمه در بالا و پایین بر می‌خوریم که یکی نشان وان‌پلاس را روی خود دارد. این ساعت در دو رنگ نقره‌ای و مشکی ارائه شده و بی‌شباهت به تجربه‌ واچ اکتیوهای سامسونگ نیست. ابعاد ساعت 10.9×46.4×46.4 میلی‌متر است و با بند و بدون بند به‌ترتیب 45 و 76 گرم وزن دارد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3576/introducing-oneplus-watch_02.jpg

در وان‌پلاس واچ از یک صفحه‌نمایش 1.39 اینچی AMOLED با وضوح 454×454 پیکسل استفاده شده که تراکمی برابر با 326 پیکسل در هر اینچ را ایجاد می‌کند این صفحه‌نمایش با پوششی از جنس شیشه یاقوت محافظت می‌شود. به‌عنوان نمونه‌ای برای مقایسه باید به Galaxy Watch3 سامسونگ اشاره کرد که به صفحه‌نمایش 1.4 اینچی با وضوح 360×360 پیکسل مجهز شده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3576/introducing-oneplus-watch_03.jpg

مثل تمامی دیگر ساعت‌های هم‌رده خود، وان‌پلاس واچ نیز امکان دنبال کردن فعالیت‌های ورزشی مختلف را ارائه می‌کند که تعداد آن‌ها به 110 عدد رسیده و با توجه به مقاومت ساعت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری (تحمل 5 اتمسفر فشار) و استاندارد IP68، ورزش‌های آبی را نیز در بر می‌گیرد. سنجش ضربان قلب، امکان اندازه‌گیری اکسیژن خون، دنبال کردن سطح استرس و کیفیت خواب از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر در مورد این ساعت به‌شمار می‌روند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3576/introducing-oneplus-watch_04.jpg

وان‌پلاس واچ در زمینه ارتباطات بی‌سیم در سطح استاندارد و قابل‌قبولی قرار د ارد و به‌جز اتصال وای‌فای و بلوتوثع از مسیریابی GPS نیز پشتیبانی می‌کند. حافظه رم دستگاه 1 گیگابایت بوده و 4 گیگابایت حافظه داخلی در آن حضور دارد که از این میزان نزدیک به 2 گیگابایت آن در اختیار کاربران است و می‌توان از آن برای ذخیره نزدیک به 500 آهنگ و گوش دادن به آن از طریق هدفون‌های بلوتوثی استفاده کرد. وان‌پلاس واچ طبق رویه اکثر دیگر سازندگان ساعت‌های هوشمند از سیستم‌عامل و رابط کاربری اختصاصی این شرکت بهره می‌برد و از Wear OS گوگل در آن خبری نیست. این خبر تلویحا به معنای در دسترس نبودن برنامه‌های جانبی و محدودیت واچ‌فیس‌ها به موارد رسمی ارائه شده از سوی وان‌پلاس خواهد بود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3576/introducing-oneplus-watch_05.jpg

وان‌پلاس به ظرفیت دقیق باتری در این ساعت اشاره نکرده اما یک بار شارژ آن را تحت شرایط خاص و تعریف شده برای 14 روز مناسب و کافی می‌داند. این دوام با روشن ماندن مدوام GPS به 25 ساعت کاهش پیدا می‌کند که هنوز زمان قابل‌قبولی به‌نظر می‌رسد. شارژ باتری ساعت از طریق دو پین اتصال در پشت ساعت صورت می‌پذیرد که با وجود آن‌که این بار نیز به توان و سرعت شارژر اشاره نشده اما تنها 20 دقیقه شارژ از این طریق، برای استفاده یک هفته‌ای مناسب تشخیص داده شده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3576/introducing-oneplus-watch_06.jpg

وان‌پلاس واچ تنها امکان اتصال به گوشی‌های اندرویدی با اندروید نسخه 6 و بالاتر را داشته و دیوایس‌های اپلی حداقل تا این لحظه در لیست دستگاه‌های مورد پشتیبانی این ساعت قرار ندارند. وان‌پلاس واچ امکان کنترل تلویزیون‌های وان‌پلاس را نیز دارد و به‌عنوان یک ویژگی جالب، خاموش کردن خودکار تلویزیون پس از تشخیص به‌خواب رفتن کاربران از جمله امکانات آن در این حالت است.

از این ساعت یک نسخه مخصوص از جنس آلیاژ کبالت نیز ارائه می‌شود که به‌گفته شرکت سازنده دو برابر استحکام بیشتری نسبت به نسخه فولاد ضد زنگ دارد. نسخه محدود کبالت یا Cobalt Limited Edition البته هنوز در دسترس قرار نداشته و قیمت آن نیز اعلام نشده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3576/introducing-oneplus-watch_07.jpg

وان‌پلاس واچ از قیمت پایه 159 دلاری در بازار امریکا برخوردار است و از 14 آوریل 2021 (25 فروردین 1400) در وب‌سایت وان‌پلاس عرضه خواهد شد. قیمت این ساعت در در بازار اروپا 159 یورو و در بازار هند 16,999 روپیه در نظر گرفته شده است.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.