رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

مدیرعامل کراکن: تا سال ۲۰۲۲ با یک بیت کوین لامبورگینی و تا ۲۰۲۳ بوگاتی می‌خرید

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

جسی پاول (Jesse Powell)، مدیرعامل صرافی کراکن، معتقد است در برابر خطر ناشی از کاهش ارزش دلار، مقایسه ارزش بیت کوین با لامبورگینی و بوگاتی ممکن است معیار بهتری باشد. به‌گفته وی، با معادل دلاری یک بیت کوین تا سال ۲۰۲۲ می‌توان یک لامبورگینی و تا سال ۲۰۲۳ می‌توان یگ بوگاتی خرید.

به گزارش کوین تلگراف، جسی پاول، مدیرعامل صرافی کراکن، در گفتگو با بلومبرگ ضمن تأکید بر ماهیت تورمی ارزهای فیات، توضیح داده که چرا معتقد است پیش‌بینی قیمت بیت کوین بر مبنای دلار در طولانی‌مدت، دارای اشکال است.

مدیرعامل کراکن در پاسخ به سؤالی در خصوص قیمت بیت کوین در پایان سال ۲۰۲۱ گفت:

فکر می‌کنم قبلاً گفته‌ام که [قیمت] بیت کوین تا بی‌نهایت بالا خواهد رفت، درک این موضوع تا حدی سخت است چرا که من بیت کوین را بر حسب دلار اندازه‌گیری کردم.

پاول برای ارزش‌گذاری بیت کوین معیارهای جایگزینی پیشنهاد می‌دهد. او حدس می‌زند که ارزش بیت کوین احتمالاً از قیمت فعلی فراتر رود. بنا بر اظهارت او اگر ارزش بیت کوین در حال حاضر معادل ارزش یک خودروی تسلا مدل ۳ باشد، در پایان سال ارزش هر بیت کوین معادل یک لامبورگینی و در سال ۲۰۲۳ (۱۴۰۳) ارزش هر بیت کوین معادل یک خودروی بوگاتی است. او می‌افزاید:

به نظر من برای جامعه ارزهای دیجیتال، ارزیابی ارزش بیت کوین در قیاس با این نوع دارایی‌ها بسیار آسان‌تر است، زیرا شما هرگز نمی‌دانید که ارزش دلار به چه سمتی خواهد رفت. ممکن است تا سال دیگر ۱۰ برابر مقدار کنونی، دلار آمریکا وجود داشته باشد؛ بنابراین ارزیابی ارزش بیت کوین با دلار سخت است.

در حالی که قیمت بیت کوین در  سال ۲۰۱۹ (۱۳۹۸) و همچنین نیمه اول سال ۲۰۲۰ برابر با یک هوندا سیویک دست‌دوم مدل ۲۰۱۰ (۱۳۸۹) بود، اما قیمت هر واحد از این ارز دیجیتال در پایان سال ۲۰۲۰ و وقتی به اوج تاریخی جدیدی رسید، با یک خودروی هوندای سیویک نو برابر بود.

هنگامی‌که از پاول در خصوص اتریوم سؤال شد، او با تأکید بر حوزه پررونق توکن‌های غیرمثلی اظهار داشت:

همه فعالیت‌های مرتبط با NFT در حقیقت می‌تواند باعث افزایش کاربرد اتریوم شود.

پاول همچنین ضمن تأکید بر بلاتکلیفی ناشی از زمان اتمام پروژه انتقال به اتریوم ۲٫۰ گفت که سپرده‌های قراردادهای سهام گذاری اتریوم، در حال حاضر عرضه اتر را محدود کرده است.

پاول در خصوص آلت کوین‌ها نیز به هیاهویی که در اطراف پولکادات شکل گرفته اشاره کرد و گفت که به‌دلیل مقیاس‌پذیری و کارمزد پایین، بلاک چین پولکادات ممکن است «اتریوم بعدی» باشد.

او در رابطه با کارمزدهای پایین‌تر تراکنش در پولکادات گفت:

بسیاری از کوین‌ها بر روی این شبکه راه‌اندازی شده‌ است و به نظر من شاهد این خواهیم بود که بسیاری از موارد موجود در اتریوم به پولکادات منتقل خواهد شد.

پولکادات با پردازش تراکنش‌ها با استفاده از ساختار پاراچین (Parachain) خود که در آن چندین زنجیره کوچکتر به‌طور موازی کار می‌کنند، به‌دنبال ارائه سرعت و کارایی بیشتر در مقایسه با دیگر شبکه‌های ارز دیجیتال است. هر چند پاراچین هنوز بر روی شبکه اصلی پولکادات راه‌اندازی نشده است، اما هفته گذشته اکوسیستم شبکه آکالا (Acala Network) به اولین پروژه برای تأمین یک اسلات (Slot) پاراچین بر روی شبکه آزمایشی روکوکوی پولکادات (Rococo) تبدیل شد.

اگرچه شاردینگ در نقشه راه اتریوم ۲٫۰ نیز قرار دارد، ویتالیک بوترین، بنیان گذار اتریوم، اوایل این ماه فاش کرد که در حال حاضر توسعه‌دهندگان اتریوم در حال اولویت‌بندی تلفیق زنجیره بین اتریوم و اتریوم ۲٫۰ هستند. بوترین همچنین ابراز اطمینان کرد که دسته‌بندی لایه دو تراکنش‌ها، کارایی شبکه را در کوتاه‌مدت افزایش خواهد داد و این در حالی است که شاردینگ یک اولویت توسعه‌ای نیست. گفتنی است راه‌اندازی شبکه اصلی آپتیمیزم (Optimism) تا ماه ژوییه (تیر) به تأخیر افتاده است.

The post مدیرعامل کراکن: تا سال ۲۰۲۲ با یک بیت کوین لامبورگینی و تا ۲۰۲۳ بوگاتی می‌خرید appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.