رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

شرکت بکت با همکاری استارباکس کیف پول امانی بیت کوین راه‌اندازی کرد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

پلتفرم معاملاتی بکت (Bakkt) اعلام کرده است که کیف پول دارایی‌های دیجیتال مخصوص خود با نام بکت اپ (Bakkt App) را راه‌اندازی کرده است. این کیف پول به کاربران امکان می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال را ذخیره و آنها را خرج کنند.

به گزارش کریپتونیوز، از دیگر قابلیت‌های این کیف پول می‌توان به تبدیل امتیازهای کاربران به پول نقد یا بیت کوین اشاره کرد. تعریف بکت از دارایی‌های دیجیتال، همه ارزهای دیجیتال، امتیازهایی که به‌صورت پاداش به کاربران تعلق می‌گیرد و سایر دارایی‌هاست. این در حالی است که در وب‌سایت بکت تنها به بیت کوین به‌عنوان یک ارز دیجیتال اشاره شده است. در بخشی از اطلاعیه بکت می‌خوانیم:

بکت اپ در حال حاضر با همکاری برندهای مطرحی همچون استارباکس، گلف‌نو (GolfNow)، بست بای (Best Buy)، چویس هتلز (Choice Hotels) و فیسرو (Fiserv)، در فروشگاه گوگل و اپ‌استور اپل قابل دریافت است.

به‌گفته بکت، در مرحله آزمایش این اپلیکیشن که تنها با دعوت می‌شد در آن شرکت کرد، بیش از ۵۰۰,۰۰۰ کاربر شرکت کردند. بکت در ادامه افزود:

به‌طور میانگین، کاربران ما دارایی‌های دیجیتال در اختیار دارند، از کارت‌های هدیه گرفته تا امتیازهای وفاداری و بیت کوین، اما ابزاری که بتوان به‌درستی این دارایی‌ها را ره‌گیری و از ارزش آنها استفاده کرد، وجود نداشت.

بکت عنوان کرده است که تمام دارایی‌های کاربران را به‌صورت امانی و با هدف ایجاد امنیت کاربران نگهداری می‌کند. نکته جالب خدمات بکت اپ، نبود کارمزد است. شایان ذکر است که کاربران ایرانی با خطر بلوکه‌شدن دارایی‌های مواجه هستند و نباید از این کیف پول استفاده کنند.

کاربران می‌توانند از کیف پول بکت برای شارژ کارت‌های استارباکس خود از طریق نرم‌افزار iOS استارباکس استفاده کنند. به‌گفته بکت، مشتریان استارباکس می‌توانند امتیازهای وفاداری، بیت کوین، امتیازهای استفاده مکرر از خدمات این شرکت و کارت‌های هدیه را در بکت اپ به دلار تبدیل و از آنها برای شارژ کارت‌های استارباکس خود استفاده کنند.

بست بای از دیگر شرکای بکت است. کاربران بکت می‌توانند از پیشنهادهای ویژه خرید از بست بای بهره‌مند شوند. برای خرید از بست بای هم باید از کارت‌های اعتباری ویزای بکت استفاده کرد.

از دیگر قابلیت‌های استفاده از این کیف پول، امکان تبدیل پاداش‌های چویس هتلز از طریق بکت اپ است. چندین گزینه برای تبدیل این امتیازها در بکت اپ وجود دارد.

فیسرو هم به کاربران خود امکان می‌دهد تا پاداش‌های uChoose را به پول نقد تبدیل کنند. از این پول می‌توان برای خرید کارت‌های هدیه و ارسال آن به دوستان یا پرداخت هزینه استفاده کرد.

کاربران بکت همچنین می‌توانند هزینه اشتراک گلف‌نو خود را با استفاده از دارایی‌های دیجیتال تعریف‌شده بکت پرداخت کنند.

بکت در نظر دارد که تعداد کاربران خود را تا سال آینده به ۱۸ میلیون برساند؛ این یعنی دو برابر تعداد کاربرانی که انتظار می‌رفت تا سال ۲۰۲۱ به استفاده از بکت روی بیاورند. طبق برنامه‌ریزی‌های این شرکت، تعداد کاربران در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ به‌ترتیب به ۲۳ و ۲۷ میلیون خواهد رسید.

The post شرکت بکت با همکاری استارباکس کیف پول امانی بیت کوین راه‌اندازی کرد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.