رفتن به مطلب

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۳۰ مارس (۱۰ فروردین)

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، کاردانو، پولکادات، ریپل، یونی سواپ، تتا، لایت کوین و چین لینک را برای امروز (۱۰ فروردین) در ادامه می‌خوانید:

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین به بالای سقف کانال صعودی حرکت کرده و این مقاومت را شکسته (بریک اوت) کرده است. اگر گاوهای بازار قیمت را در بالای این مقاومت دینامیک تثبیت کنند، دیدگاه صعود دوباره آن تا سقف تاریخی در ۶۱,۸۲۵.۸۴ دلار تقویت خواهد شد.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) به سمت بالا چرخیده و شاخص قدرت نسبی (RSI) به بالای سطح میانی خود حرکت کرده است. این عوامل برتری خریداران را نشان می‌دهند. بریک اوت و تثبیت (کلوز) قیمت در بالای سقف تاریخی در ۶۱,۸۲۵.۸۴ دلار، مسیر آن را به سمت اهداف ۶۹,۲۷۹ دلار و در بالای آن تا ۷۹,۵۶۶ دلار هموار خواهد کرد.

به هر حال احتمالاً فروشندگان به‌راحتی تسلیم نشده و در مقاومت کلیدی ۶۱,۸۲۵.۸۴ دلار دست‌به‌کار خواهند شد. اگر قیمت از این مقاومت به‌سمت پایین چرخش کند و در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در ۵۵,۰۹۰ دلار حفظ شود، می‌توان گفت که با توجه به ورود خریداران در هر ریزش، احساسات بازار همچنان مثبت باقی مانده است.

هرگونه شکست قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA ۵۰ – خط قرمز در تصویر) در ۵۲,۳۷۶ دلار، اولین نشانه بازگشت خرس‌های بازار خواهد بود.

  • مقاومت‌ها: ۶۱,۸۲۵.۸۴ – ۶۹,۲۷۹ – ۷۹,۵۶۶
  • حمایت‌ها: ۵۵,۰۹۰ – ۵۲,۳۷۶

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم

قیمت اتریوم همچنان در حال نوسان درون الگوی مثلث متقارن در قیمت خود است. این الگو در اغلب موارد به‌عنوان الگوی ادامه‌دهنده روند قیمت عمل می‌کند. خریداران در روز گذشته قیمت را به بالای این میانگین‌های متحرک هدایت کرده‌اند. این امر نشان از جریان خرید قوی در سطوح پایین‌تر قیمت دارد.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

گاوهای بازار در وضعیت فعلی برای هدایت قیمت به بالای خط روند نزولی قیمت تلاش خواهند کرد. در چنین شرایطی احتمال رشد قیمت تا هدف ۲,۰۴۰.۷۷ دلار و در بالای آن تا ۲,۶۱۸.۱۴ دلار وجود خواهد داشت.

در طرف مقابل اگر قیمت پس از برخورد به ضلع بالای الگو چرخش کند، احتمال نوسان آن به‌مدت چند روز دیگر درون الگوی مثلث وجود خواهد داشت.

اندیکاتورها سیگنال‌های متفاوتی از یکدیگر صادر می‌کنند؛ در عین حال که شیب افقی میانگین‌های متحرک از نوسانات محدود قیمت به‌مدت چند روز دیگر خبر می‌دهند، قرارگیری شاخص قدرت نسبی (RSI) در بالای سطح میانی خود نشان از افزایش شتاب (مومنتوم) قیمت به‌نفع گاوها دارد.

  • مقاومت‌: ۲,۰۴۰.۷۷ – ۲,۶۱۸.۱۴
  • حمایت‌: میانگین‌های متحرک

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بایننس کوین

خریداران در روز جاری قیمت بایننس کوین را به بالای خط روند نزولی هدایت کرده‌اند. شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) به‌سمت بالا چرخیده و شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه مثبت خود قرار گرفته است. این امر نشان از تلاش خریداران به‌منظور تثبیت برتری خود در بازار دارد.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

در سطح ۲۸۰ دلار مقاومتی جزئی بر سر راه قیمت قرار گرفته است که در روز جاری خریداران قیمت را به بالای آن هدایت کرده‌اند. در این شرایط احتمال رشد قیمت تا ۳۰۹.۵۰ دلار و سپس ورود خرس‌ها به بازار در این سطح وجود خواهد داشت. اگر قیمت از این مقاومت به‌سمت پایین چرخش کند، احتمال ورود قیمت به فاز تحکیم به‌مدت چند روز وجود خواهد داشت.

در طرف مقابل اگر خریداران قیمت را به بالای مقاومت ۳۰۹.۵۰ دلار هدایت کنند، دیده‌شدن دوباره سقف تاریخی قیمت در ۳۴۸.۶۹ دلار ممکن خواهد بود. بریک اوت (شکست سطح) قیمت به بالای این مقاومت، ادامه روند صعودی را تا هدف ۴۳۰ دلار پیشنهاد خواهد داد.

  • مقاومت‌ها: ۳۰۹.۵۰ – ۳۴۸.۶۹ – ۴۳۰
  • حمایت‌ها: ۲۸۰ – ۲۵۶

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت کاردانو

قیمت کاردانو همچنان در حال تحکیم جای پای خود در محدوده ۱.۰۳ الی ۱.۴۸ دلار است. نکته مثبت این است که خریداران طی چند روز گذشته قیمت را در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) حفظ کرده‌اند.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به‌تدریج در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه مثبت خود قرار گرفته است. این عوامل برتری خریداران را نشان می‌دهند. اگر خریداران موفق به هدایت قیمت به بالای سطح ۱.۳۰ دلار شوند، احتمال رشد قیمت تا ۱.۴۸ دلار وجود خواهد داشت. بریک اوت قیمت به بالای این مقاومت توانایی شروع موج بعدی روند صعودی را با هدف ۲ دلار خواهد داشت.

این دیدگاه صعودی با چرخش قیمت و شکست آن به زیر حمایت ۱.۰۳ دلار منتفی خواهد شد. چنین حرکتی مسیر حرکت نزولی قیمت را تا ۰.۸۰ دلار باز خواهد گذاشت.

  • مقاومت‌ها: ۱.۳۰ – ۱.۴۸ – ۲
  • حمایت‌ها: ۱.۰۳ – ۰.۸۰

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت پولکادات

قیمت پولکادات از حمایت ۲۶.۵۰ دلاری خود به‌سمت بالا جهش کرده و خود را تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۳۴ دلار رسانده است. این امر نشان از غلبه خریداران بر فروشندگان و تلاش این گروه به‌منظور هدایت قیمت به بالای خط روند نزولی قیمت دارد.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

اگر گاوهای بازار موفق به هدایت قیمت به بالای خط روند نزولی شوند، احتمال دیده‌شدن دوباره سقف تاریخی آن در ۴۲.۲۸ دلار وجود خواهد داشت. بریک اوت (شکست سطح) قیمت به بالای این مقاومت، مسیر صعود آن را تا ۵۳.۵۰ دلار باز خواهد گذاشت.

در طرف مقابل اگر قیمت از خط روند نزولی به سمت پایین بچرخد، احتمال محصور شدن آن به‌مدت چند روز دیگر در محدوده ۲۶.۵۰ الی ۴۰ دلار وجود دارد. شکست و تثبیت قیمت در زیر حد پایین این محدوده، توانایی آغاز اصلاح عمیق‌تر آن را خواهد داشت.

  • مقاومت‌ها: ۴۰ – ۴۲.۲۸ – ۵۳.۵۰
  • حمایت‌ها: ۲۶.۵۰

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل

قیمت ریپل در ۲۷ مارس (۷ فروردین) در تایم فریم روزانه یک الگوی کندل استیکی اینسایدبار و در روز معاملاتی بعدی الگوی دوجی تشکیل داده است. این نوسانات نشان از عدم تعادل میان عرضه و تقاضا دارد. خریداران در روز جاری در تلاش برای تثبیت برتری خود در این تقابل هستند.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

اگر خریداران موفق به هدایت قیمت به بالای سطح ۰.۵۸ دلار شوند، احتمال رشد سریع آن تا ۰.۶۵ دلار وجود خواهد داشت. مقاومتی جزئی در سطح ۰.۶۰ دلار وجود دارد اما احتمالاْ به‌راحتی شکسته خواهد شد. شیب صعودی میانگین‌های متحرک و قرارگیری شاخص قدرت نسبی (RSI) در بالای سطح ۶۰، نشان از برتری خریداران دارد.

شتاب صعودی قیمت بعد از بریک اوت به بالای مقاومت ۰.۶۵ دلار افزایش خواهد یافت. در طرف مقابل اگر قیمت از سطوح فعلی به‌سمت پایین چرخش کند و به زیر میانگین‌های متحرک برود، ادامه ریزش تا ۰.۴۲ دلار ممکن خواهد بود.

  • مقاومت‌ها: ۰.۵۸ – ۰.۶۰ – ۰.۶۵
  • حمایت‌ها: ۰.۴۲

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت یونی سواپ

گاوهای بازار در ۲۷ و ۲۸ مارس (۷ و ۸ فروردین) با مقاومت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۲۹.۳۱ دلار مواجه شده‌اند، اما نکته مثبت این است که این گروه اجازه ریزش قیمت یونی سواپ به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA ۵۰ – خط قرمز در تصویر) را در ۲۶.۹۱ دلار نداده‌اند. خریداران طی روز گذشته و روز جاری در تلاش برای هدایت قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه هستند.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

اگر خریداران موفق به تثبیت قیمت در بالای این میانگین متحرک شوند، می‌توان گفت که بریک اوت اخیر قیمت به بالای سطح ۲۷.۹۷ دلار، تله خرسی بوده است. قیمت در وضعیت فعلی توانایی رشد تدریجی تا مقاومت بالاسری را در ۳۵.۲۰ دلار دارد.

بریک اوت قیمت به بالای ناحیه مقاومتی ۳۵.۲۰ الی ۳۶.۸۰ دلار می‌تواند آغازکننده موج بعدی صعودی قیمت باشد. در طرف مقابل هرگونه شکست قیمت به زیر سطح ۲۵.۵۲ دلار می‌تواند اصلاح را عمیق‌تر کند. تا این زمان احتمالاً نوسانات محدود قیمت ادامه خواهد داشت.

  • مقاومت‌ها: ۲۹.۳۱ – ۳۵.۲۰ – ۳۶.۸۰
  • حمایت‌ها: ۲۶.۹۱ – ۲۵.۵۲

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت تتا

قیمت تتا در یک روند صعودی و بین محدوده ۱۰.۳۵ الی ۱۴.۹۶ دلار وارد فاز تحکیم شده است. هنگامی‌که اصلاح قیمت در سطح ۳۸.۲ درصد فیبوناچی کند می‌شود، می‌توان گفت که معامله‌گران نه‌تنها برای خروج از بازار عجله ندارند، بلکه با ریزش‌ها به بازار ورود می‌کنند.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

شیب صعودی میانگین‌های متحرک و قرارگیری شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه اشباع خرید نشان از ادامه روند صعودی قیمت دارد. اگر خریداران موفق به هدایت قیمت به بالای سطح ۱۴.۹۶ دلار شوند، احتمال رشد آن تا هدف ۱۹ دلار وجود خواهد داشت.

در طرف مقابل اگر قیمت از مقاومت ۱۴.۹۶ دلار به‌سمت پایین چرخش کند، احتمال نوسانات عرضی قیمت درون یک محدوده وجود خواهد داشت. فروشندگان نیز به‌منظور اثبات برتری خود باید قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در ۹.۸۱ دلار هدایت کنند.

  • مقاومت‌ها: ۱۴.۹۶ – ۱۹
  • حمایت‌ها: ۹.۸۱

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین

قیمت لایت کوین در ۲۴ مارس (۴ فروردین) به زیر الگوی مثلث متقارن حرکت کرده است اما فروشندگان موفق به افزایش فشار فروش نبوده‌اند. گاوهای بازار در ۲۶ مارس (۶ فروردین) قیمت را بار دیگر به داخل الگو هدایت کردند که این حرکت ممکن است گروهی از فروشندگان را در بازار به تله انداخته باشد.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

بعد از حمایت قیمت بر روی ضلع پایین الگو در ۲۷ و ۲۸ مارس (۷ و ۸ فروردین)، خریداران در روز جاری قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۱۹۰.۶۸ دلار برده‌اند. قیمت در وضعیت کنونی توانایی حرکت تا ضلع بالای الگوی مثل را خواهد داشت. در این سطح، دفاع قوی فروشندگان امکان‌پذیر است.

اگر قیمت از این خط به‌سمت پایین چرخش کند، احتمال نوسانات آن به‌مدت چند روز دیگر درون الگوی مثلث وجود خواهد داشت.

به‌هرحال اگر خریداران قیمت را به بالای مثلث هدایت کنند، احتمال رشد تا ۲۴۶.۹۶ دلار و در بالای آن تا هدف الگو در ۳۰۹ دلار وجود خواهد داشت. این دیدگاه صعودی با چرخش قیمت به‌سمت پایین و حرکت به زیر سطح ۱۶۸ دلار منتفی خواهد شد.

  • مقاومت‌ها: ۲۴۶.۹۶ – ۳۰۹
  • حمایت‌ها: ۱۹۰.۶۸ – ۱۶۸

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت چین لینک

قیمت چین لینک در محدوده ۲۴ الی ۳۲ دلار محصور باقی مانده است. جهش قیمت از حمایت این محدوده به مقاومت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA ۵۰ – خط قرمز در تصویر) در ۲۹ دلار برخورد کرده است که احتمال دفاع فروشندگان از این سطح وجود خواهد داشت.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

شیب افقی میانگین‌های متحرک و قرارگیری شاخص قدرت نسبی (RSI) در بالای ناحیه میانی خود، بیان‌گر برتری شفاف هیچکدام از دو جبهه متقابل در بازار نیست. اندیکاتورها پیشنهاد نوسانات محدود قیمت را به‌مدت چند روز دیگر می‌دهند.

اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه به‌سمت پایین چرخش کند، خرس‌های بازار بار دیگر به‌منظور پایین‌کشیدن آن به زیر سطح ۲۴ دلار تلاش خواهند کرد. در صورت موفقیت احتمال ریزش قیمت تا ۲۰.۱۱ دلار و در زیر آن تا ۱۸ دلار وجود خواهد داشت.

در طرف مقابل اگر خریداران موفق به هدایت قیمت به بالای میانگین‌های متحرک شوند، احتمال رشد آن تا ۳۲ دلار وجود خواهد داشت. شکست قیمت به بالای این سطح، احتمال ادامه روند صعودی را افزایش خواهد داد.

  • مقاومت‌ها: ۲۹ – ۳۲
  • حمایت‌ها: ۲۴ – ۲۰.۱۱ – ۱۸

The post تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.