رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

هواوی با برآورد ارزش یک تریلیون یوآنی تبدیل به با ارزش‌ترین شرکت خصوصی چینی شد

امتیاز دادن به این موضوع:


Soccer_Boy

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

3584_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

یکی از معتبرترین موسسات مرتبط با تحقیقات رسانه‌ای و سرمایه‌گذاری در چین، موسسه «هورون» (Hurun) لیستی از متمول‌ترین کمپانی‌های چینی با مالکیت خصوصی را معرفی کرده است که از این میان شرکت هواوی در صدر این لیست قرار گرفته است. بر اساس این گزارش، هواوی برترین شرکت تجاری و خصوصی چین بوده که در صنایع مختلفی فعالیت کرده و بیشترین تعداد مشتری را در این بازار به خود اختصاص داده است. کل ارزش شرکت هواوی در حال حاضر در حدود 1.1 تریلیون یوآن معادل با 169 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3584/huawei-becomes-chinas-largest-privately-owned-company-hurun-group-report_01.jpg

نکته جالب این لیست فاصله زیاد هواوی با شرکت دوم لیست است. در این لیست کمپانی سازنده لوازم‌خانگی Midea Group با ارزشی برابر با 580 میلیارد یوآن در رتبه دوم قرار داشته و شرکت Haitian international با 500 میلیارد یوآن و BYD (Build your Dreams) با 490 میلیارد یوآن ارزش در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

این چهار شرکت در حوزه‌های مختلف از جمله هواوی در مخابرات و گوشی هوشمند، Midea در لوازم خانگی، BYD در صنعت اتومبیل و Haitian در صنعت قالب‌های پلاستیک فعالیت می‌کنند. این چهار شرکت توانسته‌اند کنار هم بیش از 50 درصد از کل ارزش بازار چین را به خود اختصاص دهند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3584/huawei-becomes-chinas-largest-privately-owned-company-hurun-group-report_02.jpg

هواوی یکی از مهم‌ترین بازیگران صحنه بازار چین است که حتی شرکت‌های دیگر این لیست مانند Haitian نیز قسمت زیادی از رشد بالای خود را مدیون سفارش‌های با ارزش و بزرگ هواوی هستند. در همین زمینه مدیر عامل و مدیر بخش تحقیقات شرکت Hurun صحبت‌هایی در مورد شرکت هواوی ارائه کرده است:

«هواوی به خاطر فناوری 5G خود بسیار مشهور شده است، اما این شرکت بخش زیادی از درآمد خود را از بخش مشتریان خود به دست می‌آورد. هواوی یکی از موفق‌ترین شرکت‌های چینی است که با سرعت زیادی تغییر کرده و رشد خوبی را تجربه کرده است. حتی اخیرا و پس از بروز مشکلات متعدد، باز این شرکت توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از شرکت‌های برتر بازار حفظ کند.»

هواوی در آستانه برگزاری کنفرانس سالانه خود Huawei Developer Conference نیز قرار دارد که در آوریل برگزار خواهد شد.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.