رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

مدیرعامل گلدمن ساکس: تحول بزرگی برای تنظیم مقررات بیت کوین در راه است

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

دیوید سولومن (David Solomon)، مدیرعامل بانک گلدمن ساکس (Goldman Sachs)، پیش‌بینی کرد که تحول بزرگی در نحوه تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال توسط دولت ایالات متحده آمریکا در راه است. نباید فراموش کرد که هفته گذشته هم یک مقام پیشین و یک عضو سابق کنگره آمریکا اظهارات مشابهی را مطرح کرده‌اند.

به گزارش کوین تلگراف، دیوید سولومن، «تحول بزرگی» را در نحوه تنظیم مقررات دولت آمریکا برای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در ارتباط با مؤسسات مالی پیش‌بینی کرد.

او روز چهارشنبه در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی (CNBC) درباره اقدام این غول بانکی برای پذیرش بیت کوین مورد پرسش قرار گرفت.

سولومن از اظهارنظر دراین‌باره خودداری کرد، اما درعین‌حال گفت که این بانک به‌دلیل افزایش تقاضا برای دسترسی به ارزهای دیجیتال از سوی مشتریانش، با دقت این بازار را زیر نظر دارد. او تصریح کرد:

ما همچنان فعالانه درباره ارز دیجیتال و دیجیتالی کردن پول فکر می‌کنیم، و در این چارچوب با مشتریان خود تعامل داریم و محوریت نگاه ما در همه این موارد این است که «نیاز مشتریان ما چیست؟».

محدودیت‌های کنونی مقررات ایالات متحده برای مؤسسات مالی آن‌ها را از ورود مستقیم به انواع دارایی‌های ناپایدار و پرریسک مانند بیت کوین منع می‌کند.

با توجه به این مقررات که ارزهای دیجیتال را به‌عنوان یک کلاس دارایی با ریسک بالا ارزیابی می‌کنند، مؤسسه‌های مالی می‌توانند دسترسی به ارزهای دیجیتال را صرفاً به‌صورت امانت‌داری دارایی‌های دیجیتال مانند اوراق بهادار یا صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) ارائه کنند.

بااین‌حال، سولومن یادآور شد که فضای ارزهای دیجیتال در حال تکامل است و او پیش‌بینی می‌کند که این وضعیت با گذشت زمان تغییر کند. او درعین‌حال، از گمانه‌زنی پیرامون اینکه مقررات به چه شکلی تغییر خواهند کرد، خودداری کرد.

سولومن گفت:

من فکر می‌کنم تحول بزرگی رخ خواهد داد. در مورد اینکه در سال‌های آینده چه تحولی روی خواهد داد، ما طبق قوانینی که داریم عمل می‌کنیم. من نمی‌خواهم درباره اینکه قوانین مربوط به مؤسسات مالی دارای مجوز چه تغییری خواهد داشت، گمانه‌زنی کنم؛ اما ما می‌خواهیم همچنان که پیش می‌رویم به‌دنبال راه‌هایی برای خدمت به مشتریان خود باشیم.

این بانک هفته گذشته اعلام كرد که بخش مدیریت ثروت خصوصی آن در آستانه ارائه خدمات بیت کوین به مشتریانی است که سبد دارایی‌شان ۲۵ میلیون دلار یا بیشتر است. قرار است طیف کاملی از گزینه‌های سرمایه‌گذاری در بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی اعلام شود.

جی کلیتون (Jay Clayton)، رئیس پیشین کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، به‌تازگی اظهار داشت که قرار است تغییراتی جدی در مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال روی دهد. او در اظهاراتی مشابه سولومن گفت:

جایگاه نهایی دارایی‌های دیجیتال تا حدودی توسط مقررات داخلی و بین المللی مشخص می‌شود و من اکنون به‌عنوان یک شهروند می‌گویم که در این حوزه مقرراتی به وجود خواهد آمد؛ هم به‌صورت مستقیم و هم غیرمستقیم از طریق نحوه نگهداری در بانک‌ها، حسابهای اوراق بهادار، مالیات و مواردی از این دست. شاهد تکامل فضای مقرراتی خواهیم بود.

درپی شکل‌گیری روند صعودی در بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۱، بانک گلدمن ساکس میز معاملات ارزهای دیجیتال خود را در ماه مارس بازگشایی کرد. این شرکت این میز را در ابتدا زمانی راه‌اندازی کرده بود که بیت کوین در جریان روند صعودی سال ۲۰۱۷ به ۲۰ هزار دلار رسید، اما کمی بعد سقوط کرد. این بانک همچنین در ۲۶ مارس (۶ فروردین) درخواستی را برای صندوق قابل‌معامله در بورس ثبت کرد که بخشی از آن مربوط به بیت کوین است.

The post مدیرعامل گلدمن ساکس: تحول بزرگی برای تنظیم مقررات بیت کوین در راه است appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.