رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

معرفی Reno5 Z 5G- اسمارت‌فون جدید اوپو با تراشه Dimensity 800U

امتیاز دادن به این موضوع:


Soccer_Boy

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

3608_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

کمپانی اوپو در روز دوشنبه 5 آوریل سال جاری میلادی (16 فروردین 1400) محصول جدیدی را به خانواده گوشی‌های Reno5 افزوده است. بررسی مشخصات این اسمارت‌فون با نام Reno5 Z 5G نشان می‌دهد که با دستگاهی تازه مواجه نیستیم و در واقع این شرکت چینی، F19 Pro+ 5G (عرضه‌شده در مارس 2021) را این بار با توان پایین‌تر شارژر و پشتیبانی از NFC با نام جدیدی عرضه کرده است. این شیوه‌ای است که اقتصاد چین در طول سال‌های گذشته در پیش گرفته و در میان تولیدکنندگان اسمارت‌فون در این کشور هم با جدیت دنبال می‌شود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3608/introducing-oppo-reno5-z-5g_01.jpg

این گوشی 173 گرمی با ارتفاع و عرض به ترتیب 160.1 و 73.4 میلی‌متر حدود 7.8 میلی‌متر ضخامت دارد که آن را به محصولی باریک تبدیل می‌سازد. صفحه‌نمایش دستگاه 6.43 اینچی Super AMOLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس بوده و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن در حالت عادی 135 هرتز و هنگام بازی 180 هرتز اعلام شده است. این صفحه‌نمایش 90.8 درصد از روی گوشی را پوشانده و تراکم پیکسلی آن 409ppi است. در بالا و کناره سمت چپ پنل نمایشگر به حفره‌ پانچ‌شده‌ای به قطر 3.7 میلی‌متر برای قرار گرفتن دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی گوشی بر می‌خوریم که لنزی با گشودگی دیافراگم f/2.4 را در برابر خود می‌بیند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3608/introducing-oppo-reno5-z-5g_02.jpg

حسگر اثر انگشت Reno5 Z 5G زیر لایه نمایشگر قرار گرفته است و علاوه بر آن می‌توان از قابلیت گشودن قفل صفحه‌نمایش به کمک تشخیص چهره از طریق دوربین جلو نیز استفاده کرد.

در پشت گوشی با چهار دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی الترا واید با میدان دید 119 درجه‌ای، 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک واحد مونوکروم روبه‌رو می‌شویم که اوپو قابلیت‌هایی همچون برداشت ویدئو در شب (Ultra Night Video)، Dual-View Video ،Dynamic Bokeh ،Focus Lock و امکانات هوش مصنوعی از جمله AI Scene Enhancement 2.0 را برای این مجموعه دوربین در نظر گرفته است. دوربین اصلی این دستگاه از لنز 6 قطعه‌ای با گشودگی دیافراگم f/1.7 بهره می‌برد و در فیلم‌برداری به حداکثر وضوح 4K با نرخ 30 فریم در ثانیه دست پیدا می‌کند. دوربین الترا واید این ترکیب نیز با داشتن f/2.2 به لنز 5 قطعه‌ای مجهز شده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3608/introducing-oppo-reno5-z-5g_03.jpg

شرکت چینی اوپو برای پردازش این گوشی به سراغ چیپ‌ست Dimensity 800U محصول مدیاتک رفته است. در ساختار این پردازنده 7 نانومتری از 2 هسته ARM Cortex-A76 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 6 هسته ARM Cortex-A55 با حداکثر سرعت کلاک 2 گیگاهرتز استفاده شده است. پردازش گرافیکی در این تراشه را Mali-G57 بر عهده دارد و امکان پشتیبانی از دو سیم‌کارت 5G برای مودم آن در نظر گرفته شده است. رم گوشی 8 گیگابایت از نوع LPDDR4X بوده و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن هم ظاهرا امکان ارتقاء ندارد.

باتری دستگاه 4,310 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و همراه با آن یک شارژر 30 واتی با پشتیبانی از استاندارد VOOC Flash Charge 4.0 برای شارژ از طریق درگاه USB-C ارائه شده است. این در حالی است که باتری 4,310 آمپر ساعتی F19 Pro+ 5G از شارژری با توان 50 وات پشتیبانی می‌کند و به گفته شرکت سازنده می‌توان ظرف 48 دقیقه 100 درصد ظرفیت گوشی را پر کند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3608/introducing-oppo-reno5-z-5g_04.jpg

جک هدفون 3.5 میلی‌متری در این گوشی فراموش نشده و پشتیبانی از ارتباطات نسل پنجم در دو حالت SA و NSA، بلوتوث 5.1 و مجهز بودن به NFC از جمله ویژگی‌های ارتباطی آن به حساب می‌آیند.

سیستم‌عامل Reno5 Z 5G اندروید 11 بوده و منوی داخلی آن بر اساس نسخه 11.1 رابط کاربری ColorOS توسعه یافته است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3608/introducing-oppo-reno5-z-5g_05.jpg

این گوشی در دو رنگ آبی (Cosmo Blue) و مشکی (Fluid Black) عرضه خواهد شد و فروش آن در سنگاپور با قیمت 529 دلار سنگاپور (با نرخ کنونی تبدیل ارز، حدود 394 دلار) و در امارات متحده عربی با قیمت 1,499 درهم (حدود 408 دلار) آغاز شده است.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.