رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

اولین پیروزی ریپل در دادگاه کمیسیون بورس رقم خورد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

دادگاه با درخواست وکلای شرکت ریپل لبز برای دسترسی به اسناد داخلی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) که در آنها به ریپل و رویکرد کمیسیون نسبت به تعریف ارزهای دیجیتال اشاره شده است، موافقت کرده است. به‌گفته بسیاری، این اولین پیروزی بزرگ ریپل در روند رسیدگی به پرونده است.

به گزارش کوین تلگراف، وکلای ریپل می‌توانند به اسنادی که در آنها کمیسیون بورس آمریکا به ارزهای دیجیتال، رویکردهای در ارتباط با آنها یا تفاسیر مربوط به تعریف این ارزها اشاره کرده است، دسترسی داشته باشند.

سارا نتبرن (Sarah Netburn)، قاضی دستیار رسیدگی به این پرونده، به ریپل اجازه داده است تا در روند تأمین ادله خود از صورت جلسات و یادداشت‌های داخلی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا استفاده کند. نتبرن همچنین اعلام کرد که نیازی به بررسی ایمیل‌های کارکنان این کمیسیون نیست. به‌علاوه، وی برای هر دو طرف دعوی، اجازه ابراز اعتراض به این تصمیم را صادر کرده است.

ماه دسامبر (آذر)، کمیسیون بورس آمریکا از ریپل لبز، برد گارلینگهاوس، مدیرعامل این شرکت و کریستین لارسن، رئیس ریپل، به‌دلیل کسب ۱.۸ میلیارد دلار از طریق عرضه بدون‌مجوز اوراق بهادار از سال ۲۰۱۳ شکایت کرد.

ریپل از همان ابتدا اعلام کرد که قصد دارد در دادگاه برای اثبات اشتباه‌بودن این اتهامات حاضر شود. در دفاعیه ریپل آمده است که این ارز دیجیتال مثل اتریوم و بیت کوین است که کمیسیون بورس آمریکا آنها را در دسته‌بندی «کالا» قرار داده است. ریپل همچنین این سؤال را مطرح کرده است که چرا این کمیسیون ۸ سال بعد از عرضه ریپل به فکر شکایت افتاده است!

متیو سولومون (Matthew Solomon)، وکیل گارلینگهاوس، با اشاره به اینکه حدود صلاحیت کمیسیون بورس آمریکا تنها اوراق بهادار است، اعلام کرد که اگر بتواند مدارکی در ارتباط با یکسان‌بودن ریپل، بیت کوین و اتریوم پیدا کند، این پرونده می‌تواند مختومه اعلام شود.

از آنجا که طرح شکایت علیه ریپل ۸ سال طول کشیده است، وکلای این شرکت معتقدند می‌توانند با استفاده از همین مسئله مدارکی را به دادگاه ارائه دهند که نشان‌دهنده تصمیمات متناقض کمیسیون بورس آمریکا در ارتباط با طبقه‌بندی ریپل است. سولومون در این باره گفت:

به تأمین ادله نیاز داریم تا از خود دفاع کنیم.

دوگان بلیس (Dugan Bliss)، وکیل کمیسیون بورس آمریکا هم با انتقاد از این مسئله که ریپل به جای آنکه از اقدامات غیرقانونی خود دفاع کند، به‌دنبال استفاده از مدارک داخلی کمیسیون است تا از این طریق در دادگاه حاضر شود، گفت:

اقدامات تبلیغ‌کننده (ریپل)، همان مسئله‌ای است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

در طول جلسه دادرسی، قاضی نتبرن اشاره کرد که مردم هم به این مسأله علاقه قابل‌توجهی دارند. به‌گفته وی در طول جلسه استماع، بیش از ۵۰۰ نفر با استفاده از یک تلفن عمومی تماس گرفته و پیگیر پرونده بودند. نتبرن همچنین اعلام کرد که پخش صحبت‌های این جلسه خلاف قوانین نیویورک است. او در این باره گفت:

هر کسی که به‌نوعی در بازپخش صحبت‌ها دخیل باشد، ممکن است با مجازات مواجه شود.

دیروز، جرمی هوگان (Jeremy Hogan)، وکیلی که این پرونده را دنبال می‌کند، در توییتی به پرونده مختومه سال ۲۰۱۶ اشاره کرد. به‌گفته وی، در این پرونده از ریپل لبز به‌عنوان یک «شرکت فعال در حوزه ارزهای دیجیتال»‌ یاد شده بود. او در ادامه نوشت:

حالا کمیسیون بورس آمریکا باید به دادگاه توضیح دهد که چگونه یک شرکت فعال در حوزه ارزهای دیجیتال به یک شرکت «فعال در حوزه اوراق بهادار دیجیتال» تبدیل شده است.

شایان ذکر است که قیمت ریپل به‌نسبت هفته گذشته ۱۰۰ درصد رشد کرده است. در ۲۴ ساعت گذشته هم شاهد افزایش ۲۰ درصدی قیمت این ارز دیجیتال بودیم.

The post اولین پیروزی ریپل در دادگاه کمیسیون بورس رقم خورد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.