رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

بلاک استک روی شبکه بیت کوین برنامه غیرمتمرکز می‌سازد!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بنیاد استکس (The Stacks Foundation) سرپرستی برنامه‌ای شتاب‌دهنده را برعهده گرفته است که هدفش سرمایه‌گذاری روی تیم‌های نوپایی است که روی شبکه استکس کار می‌کنند. این شبکه پیش‌تر با نام بلاک استک شناخته می‌شد.

به گزارش کوین دسک، این برنامه ۳ ماهه، در هر کلاس، میزبان ۱۰ الی ۲۰ استارت آپ خواهد بود. حداکثر میزان سرمایه‌گذاری هم ۵۰,۰۰۰ است. ترور اونز (Trevor Owens)، از مدیران ارشد شتاب‌دهنده استکس، در این باره گفت که ۸۰ درصد سود حاصل، به‌منظور سرمایه‌گذاری روی تیم‌های تازه‌تر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و بخش کمی از آن به شتاب‌دهنده باز می‌گردد. چیزی در حدود ۴ میلیون دلار سرمایه برای این طرح در نظر گرفته شده است.

استکس به‌دنبال آن است که جایگاه خود را به‌عنوان خانه‌ای برای قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکزی که امنیت آنها را بلاک چین بیت کوین تأمین می‌کند، تثبیت کند. داده‌هایی که در اختیار عموم قرار گرفته است، نشان می‌دهد که تعداد توسعه‌دهندگان قراردادهای هوشمند روی استکس به‌نسبت غول‌هایی مثل اتریوم و حتی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) بسیار کمتر است.

گفته می‌شود که تلاش‌های این شتاب‌دهنده و تلاش‌های دیگر اکوسیستم استکس در جهت اختصاص سهمی بیشتری از توسعه قراردادهای هوشمند است، اما هدف این اکوسیستم تفاوتی دیگر هم با اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس دارد. جنی میث (Jenny Mith)، مدیر یکی از برنامه‌های بنیاد استکس، در این باره گفت:

این [برنامه] روی نوآوری، مقیاس‌پذیری و گسترش کاربرد بیت کوین متمرکز است؛ عاملی که ما را از بقیه جدا می‌کند. فکر می‌کنم مسئله دیگر تمرکز روی ایجاد کسب‌وکارهای متعلق به کاربر است.

استک افراد مطرحی را به‌عنوان مشاوران طرح شتاب‌دهنده خود انتخاب کرده است. در مرحله آغازین، ملتم دمیرورز (Meltem Demirors)، استراتژیست ارشد کوین شیرز (CoinShares) و اریک ریس (Eric Ries) نویسنده لین استارت‌آپ (The Lean Startup) با این پروژه همکاری خواهند کرد. آنتونی پومپلیانو (Anthony Pompliano) و سرگی نازاروف (Sergy Nazarov)، هم‌بنیان‌گذار چین لینک هم از دیگر افرادی هستند که با استکس همکاری خواهند کرد.

اوونز در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت:

هدف ما ایجاد جامعه‌ای برای ایجاد شرکت‌هایی موفق روی بلاک چین استکس است.

The post بلاک استک روی شبکه بیت کوین برنامه غیرمتمرکز می‌سازد! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.